Spring Interbeauty 11/04/2015

by - sobota, dubna 18, 2015


Tak konečně jsem tu krátký článek o jarním veletrhu kosmetiky Interbeauty, který jsem měla možnost již podruhé navštívit minulou sobotu.

Celá akce se koná dvakrát do roka na Výstavišti Holešovice a další Interbeauty můžete navštívit v průběhu října.
Myslím, že o veletrhu celkově nic říkat nemusím, protože jste o něm určitě slyšeli, takže vám spíš přináším kratší report.

Výstaviště Holešovice
Na Interbeauty jsem šla s kamarádkou a na místo jsme dorazily asi kolem desáté. Čekala jsem obrovský fronty, protože přece jen byla sobota, ale nakonec jsme se během pár minut dostaly přes pokladny.

Měly jsme zlevněnou vstupenku, která stála 80,- Kč a při placení jsme taky dostaly spoustu letáčků s průvodcem veletrhem a různými slevami. Ke vstupence jsme také měly poukaz na lak zdarma, který vidíte na fotce. Právě při vybírání laku už jsme se s frontami potýkaly.


Popravdě jsem toho ani moc nenafotila, protože jsem si to chtěla pořádně užít a ne se pořád někde honit s mobilem, obzvlášť když jsem měla napěchovaný tašky. Ale stejně jako na podzimním veletrhu minulý rok, mě hned při vstupu upoutala značka Bomb, která vyrábí různá mýdla, svíčky, věci do koupele, tělová másla a tak dále. A stejně jako minulý rok jsem si od zmiňované značky nic nekoupila, protože to prostě nevyužiju ačkoliv to maj strašně krásně vymyšlený :)

Kallos 
Před vchodem na výstaviště jsme dostaly letáčky značky Kallos, která je zaměřená na vlasovou kosmetiku a je víc než dobře cenově dostupná.

Řada Hair Botox
Já si od Kallosu pořídila řadu Hair Botox, která by podle výrobce měla posilovat slabé, suché a poškozené vlasy. Obsahuje panthenol, kokosový olej a olivový olej, který má hluboce vyživovat a hydratovat vlasy. Výrobky jsem zatím použila jen dvakrát, ale po prvním použití šampónu jsem byla překvapená, že nemám vůbec tvrdé vlasy, protože tenhle problém mám s většinou šampónů.
Lakování nehtů Shellacem

Výsledek lakování
Dále jsme si vystály frontu na lakování Shellacem, kde jsme doslova zabily dvě hodiny než jsme odešly s krásnými nehty, které mi stejně nevydržely ani týden. Ať žije má práce :D



Celkově se na Interbeauty ráda vracím a už se těším na další. Je to super akce nejen pro znalce v oboru :)

Legíny, které jsem na Interbeauty zakoupila
Rtěnka Jordana v odstínu 028 a tužka na rty Princessa v odstínu 026
Já si toho popravdě ani nějak moc nekoupila. Lak na obrázku byl zdarma a z kosmetiky jsem si koupila jen rtěnku a tužku na rty ve stejném odstínu. Nebýt těch lidí u každého stánku tak si toho nejspíš koupím víc, ale v tý tlačenici se nedá nic pořádně vybrat :)

Rtěnka Jordana v odstínu 028


Tužka na rty Princessa v odstínu 026

Já se s vámi pro dnešek loučím, měla bych konečně dočíst tu úžasnou Lolitu :) Mějte se!


You May Also Like

2 komentářů

  1. Janet, tak tenhle článek se mi fakt líbí a hrozně mě štve, že jsem nešla taky.!

    http://justopinion.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si nenech ujít další Interbeauty! Já nelitovala a ty určitě nebudeš taky :)

      Vymazat