Strasti vysokoškolského života

by - sobota, prosince 10, 2016

Opravdu dospělá jsem si připadala už někdy ve třeťáku na střední, kdy mi přišlo hloupé chtít po rodičích peníze, a tak jsem si vše platila sama. Myslím, že v téhle době už je to ale naprosto normální a většina z nás dospívá rychleji a rychleji.

Teď když mi je devatenáct, splnila jsem si sen a konečně studuji v Anglii, kde bych eventuálně chtěla i zůstat, dochází mi, že ta má středoškolská dospělost nic nebyla a po střední se mi dokonce i občas stýská. Teď už jsou na mně ty doopravdy dospělácký věci a já si občas přeju, abych mi zase bylo 12 a já se nemusela o nic starat.

A jak tedy poznáte, že už jse opravdový dospělý a samostatný vysokoškolák?

  1. Už nevozíte prádlo na praní každý víkend mámě, protože kdybyste čekali, než ji zase uvidíte, neměli byste žádné spodní prádlo ani jiné čisté oblečení. V podstatě byste chodili nazí.
  2. Kupujete čistící a prací prostředky po kterých jste dřív v obchodě okem ani nezavadili.
  3. Když jste nemocní, musíte se o sebe postarat sami, protože máma je moc daleko na to, aby vám uvařila vývar a neustále vám nosila do postele čaj. A musím se přiznat, že tohle je jedna z věcí, které mi chybí nejvíc.
  4. Musíte si sami vařit, a to alespoň obden, jinak skončíte o hladu. Samozřejmě, vždycky existuje instantní jídlo nebo fast foody, ale kam se to hrabe na domácí?
  5. Máma se stane vaším přítelem na telefonu při sebemenším problému. Jako třeba když nevíte, jak dělá knedlíčky do polévky nebo když nemáte nejmenší tušení, jak zapnout pračku.
  6. Mámě taky budete volat, když nebudete vědět, co uvařit nebo když podle Googlu budete umírat na rýmu a kašel.
  7. Kuchyň máte plnou různých těstovin, rýže a brambor a vaše vaření je převážně rádoby italská kuchyně, protože na nic jiného nemáte čas ani náladu. Polévku si uděláte jednou za uherák, protože trvá moc dlouho ji připravit a na to vy prostě nemáte.
  8. Máte práci, platíte si sami nájem a účty a neustále si stěžujete, jak vás to nebaví a chtěli byste se zase vrátit na střední.
  9. Vychloubáte se, jak jste ve svých 20 oproti ostatním samostatní.
  10. Jelikož jste tak samostatní, nemáte žádný život, protože jste samá škola a práce, ačkoliv do školy vůbec nic neděláte.
  11. A i když do školy vůbec nic neděláte, všem kolem sebe říkáte, jak nemáte čas, že musíte udělat spoustu věcí do školy. Proto na tu party v pátek ani v sobotu nejdete, protože se budete učit aka koukat na seriály a jíst u toho tunu jídla.


Doufám, že i vy ostatní vysokoškoláci si ten vysokoškolský život užíváte! Ono to přece jen lepší už nebude :D

You May Also Like

13 komentářů

  1. Naprostá pravda pravdoucí :D
    Něco ze strastí francouzský vejšky najdeš na: http://www.alicewanderer.com/single-post/2016/11/04/Francouzsk%C3%A1-vej%C5%A1ka

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D vystihla jsi to pěkně

    OdpovědětVymazat
  3. No, tak nějak takhle si představuju výšku :D za rok mě to čeká, snad taky v Anglii :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ešte dobre, že študujem v meste, v ktorom tiež bývam. :D

    www.rebelliouslily.blogspot.sk
    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. No tak to já si VŠ život zatím neužívám, ale pokud bych byla na vš, ve všem bych se asi viděla.:D
    Čínské polévky by jely ve velkém.:D
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
  6. Síce nie som ešte vysokoškoláčka, ale tak trochu sa na toto obdobie teším. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelý článok! Ja si na výšku počkám ešte rok, ale už teraz sa vidím podobne :D
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Tak od 9. až do konce to jsem jasná já :DDDD Peckově napsané a hlavně pravdivě!

    OdpovědětVymazat
  9. Hhha tak tento článok ma pobavil. Teraz neviem, či sa mám na výšku tešiť alebo skôr plakať.


    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  10. Ja uz nevolam ani mame :) TO je uz dalsie stadium samostatnosti, kedy si vsetko riesis sama. Od prace, po rozhodovanie o skole, cestovani, novom byte a pod. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Haha, nejvíc se vidím u 7 :-D a taky s tím voláním mámě, aneb jak dostat přiškvařený mlíko z kamen o.O

    OdpovědětVymazat