NEW IN | Swap s Veronica Look & SaraFashion

by - pátek, září 18, 2015

Dneska mám pro vás zase new in, ale v jiné formě, a to swapu s Verčou a Sárou. Musím říct, že oba balíčky mi udělaly ohromnou radost a tímto bych ráda oběma děvčatům poděkovala a zároveň doufám, že se jim můj, ačkoliv o něco skromnější, balíček taky líbil.

Balíček od Sáry






Balíček přišel v krabici a ještě krásně zabalený do růžového papíru, který mi bylo líto rozdělávat, ale co se dalo dělat, nějak jsem se dovnitř dostat musela. Sáře samozřejmě moc děkuju a nezapomeňte navštívit její blog zde.

A co, že mi to vlastně přišlo?
  1. Garnier výživný regenerační krém na velmi suchou pokožku, který pravděpodobně budu používat jak krém na ruce, protože obličej mám spíše smíšený. 
  2. Mini barevné zvýrazňovače, které jsou neuvěřitelně roztomilé! A navíc zvýrazňovačů není nikdy dost.
  3. Sešívačka, která vypadá jako pejsek. Ta mě příjemně překvapila, protože jsem ještě nic takové neviděla :)
  4. Skittles
  5. Pero Tornado - miluju pera, krásně se s nimi píše a není nad Tornado.
  6. Vzorečky krémů z Yves Rocher a vzoreček make-upu od Max Factoru Miracle Match. Nevím, jak mi bude sedět odstín, ale nejspíš ho zkusím až v zimě :)


 Balíček od Verči







Verča mi dala instrukce, kde přesně začít a tak jsem nejdříve rozdělala obálkou, kde na mě vypadl pytlíček čaje (med a vanilka), který nádherně voní a hned ho využiju, protože jsem nemocná. Z jejího balíčku jsem taky stejně nadšená, protože se trefila do mého vkusu a tímto jí taky moc děkuju! Navíc balíček ještě obsahoval pár vzorečků, na které se těším, až je vyzkouším. Její blog můžete navštívit zde.

Od Verči mi přišlo:
  1. Anti-acne čistící maska od značky Ellie, která obsahuje kyselinu salicylovou a měla by zároveň zmatňovat pleť. Nebudu vám lhát, to potřebuju! :D
  2. Ořezávátko
  3. Cestovní hřeben, který je takovou napodobeninou Tangle Teezeru. Za něj jsem opravu ráda, protože jsem už dlouho přemýšlela právě nad Tangle Teezerem a jsem zvědavá, jak rozčesávání zvládne. Zatím jsem ho zkoušela jen na menší část vlasů, protože jsem celá rozcuchaná, ale vypadá hodně dobře. Srovnání těchto dvou hřebenů můžete najít u Verči na blogu.
  4. Hnědá tužka na obočí, černá a zelená na linky.
  5. Řasenka NYC, kterou nejspíš potěším mamku, ale uvidím. Přece jen mám řasenek až až.
  6. Essence tvářenka blush up! po které jsem v Rossmannu delší dobu pokukovala.
  7. Essence rozjasňovač soo glow!. Jde vlastně o můj první rozjasňovač, který mám takhle zvlášť. Ty ostatní jsou vždy s bronzerem nebo tvářenkou, takže Verče děkuju :)
  8. L'Oreal lesk na rty v odstínu 101 Lolita
  9. Naušničky. Podobné těm fialovým jste mohli vidět v předešlém new in.

Máte nějaké zkušenosti se swapy? 


You May Also Like

15 komentářů

  1. Jůůů, tak ses dočkala té tvářenky, kterou jsi mi přenechala.Každopádně mi musíš říct, jak ti vyhovoval ten hřeben, protože o něm přemýšlím. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hřeben je paráda! Zkoušela jsem ho na suché a nevyžehlené vlasy bez olejíčku a rozčesal je hezky a bezbolestně. Stejně tak při mytí vlasů, ale chce to pevnou ruku, protože klouže :) Trošku problém jsem měla jen s mokrými vlasy bez žádnýho přípravku, ale to mám vždycky :)

      Vymazat
  2. Hezké věcičky, nedávno jsem si koupila tu masku, ale ještě jsem ji nevyzkoušela :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ráda bych tě pozvala ke mně na blog na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. jéé, to první je nádherně zabalený a ty věcičky jsou TAAAK roztomilý, že to není možný x))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, to je milé! :) Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné na giveaway o filtrační konvici Brita se třemi náplněmi a dvě vstupenky na veletrh ForGastro & Hotel. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. such a cool post
    and item Review, lovely

    with love your AMELY ROSE

    OdpovědětVymazat
  7. ja som to pred pár týždňami konečne skúsila s Ľúbeznou a veľmi ma jej balíček potešil (článok nájdeš na mojom blogu :)).
    inak, tvoje balíčky vyzerajú veľmi zaujímalo, určite by ma viac potešil ten druhý, ale oba sú krásne! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tvůj článek jsem před pár dny koukala. Swap vypadal vážně super! :)

      Vymazat
  8. Neskutečně povedený swap, hlavně se mi líbí ten druhý balíček, vzorečky jsou zdarma, ale jak dokážou potěšit obdarované, že? :)

    nicolabaldwin.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé :))) oba jsou krásné :) největší radost bych asi měla ze skitles :D a taky z lesku od loreal :)

    OdpovědětVymazat
  10. Oba balíčky jsou moc hezké, paradoxně mě nejvíc uchvátily ty mini zvýrazňovače :D :) Ale jinak opravdu hezké balíčky :) Možná někdy v budoucnu taky zkusím swap :)

    OdpovědětVymazat