NEW IN | SEPHORA | MAKEUP REVOLUTION

by - neděle, června 07, 2015

Zhruba před dvěma, možná třemi, týdny, jsem se necítila zrovna nejlíp - byla jsem nemocná, měla horečky... Prostě nic moc, znáte to. Co mi ale aspoň trošku zlepšilo náladu bylo nakupování. Mám radost z maličkostí, takže se s vámi dnes jen rychle podělím o kousky, které mi udělaly největší radost a nějaký obsáhlejší článek snad přidám až to bude ve škole trochu klidnější.

Kosmetická taštička Sephora 380,- Kč
Toner Sephora cca 380,- Kč
Štětec na make-up Sephora 450,- Kč
V Sephoře měli v průběhu května akci 2+1, takže jsem využila příležitosti a jelikož jsem si chtěla koupit štětec na make-up, rovnou jsem si koupila i něco dalšího. Původně jsem sice měla zálusk na nějaký štětec Real Techniques, ale na ten se dostane snad příště.


K nákupu jsem  dostala vzorek make-upu Helena Rubinstein, s kterým jsem byla naprosto spokojená a přemýšlím i o jeho koupi a dále vzorek krému Estée Lauder, který jsem ještě nevyzkoušela.

Taštička v sobě měla samolepky, s kterými si ji můžete přizpůsobit. Ty moje už jsou bohužel dole, protože se jim v kufru asi moc nelíbí :)
Trio můžete koupit buď na stránkách MRL nebo v Rossmannu za 169,- Kč.
A nakonec trio Make-up Revolution London, které obsahuje bronzující pudr, highlighter a tvářenku, která má pro mě na léto perfektní odstín.




You May Also Like

2 komentářů

  1. Trio Makeup Revolution mám taky a je super.. nejraději ho používám jako paletku na oči :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teď pořídila trio očních stínů ve stejných barvách od wet n' wild a jsou úžasný :)

      Vymazat