Instalife (June 2015)

by - sobota, července 04, 2015

Ahoj! Červen byl měsíc na dvě věci a tak jsem neměla vůbec čas a ani pomyšlení vymýšlet nějaké články. Psala se hromada testů, uzavíraly se známky... Znáte to. Nedopadla jsem nejhůř, jedničky a dvojky, spíš s převahou těch dvojek. Ale dost už o škole - teď konečně dva měsíce klidu, snad i pohody. Zítra odjíždím k tetě do Itálie a nemám tušení jak dlouho tam budu, každopádně se pokusím přidávat jak jen to půjde :)

Od června chodím pravidelně darovat plazmu.



Když se cítím v culíku :D
Letošní léto sázím na ležérnější styl a maximální pohodlí!
Overal - H&M
Kaftan - C&A
Řetízek - aliexpress
Ananas, jahody a zázvor.
Tyhle náramky naprosto zbožňuju, takže jsem si nechala udělat rovnou dva.
Každej potřebuje takovou kamarádku :)
Baleríny, které bych nejradši nosila snad ke všemu!

Když se jde slavit konec školního roku.
Náplavka.
Když se mi líčení povede natolik, že nevím, kterou fotku přidat dřív :D
Mý nejdokonalejší dvojčata ♥
Užívejte si všichni volno, jak nejvíc můžete, přece jen to uteče a já se snad brzy ozvu!


You May Also Like

0 komentářů