NEW IN | Interbeauty

by - sobota, října 17, 2015


Včera jsem již potřetí měla možnost navštívit kosmetický veletrh Interbeauty, který je zejména zaměřen na nehtové produkty. I přes to jsem ale pořídila dost věcí z kterých mám radost a chystám se o ně podělit s vámi.




Největší radost mi včera rozhodně udělala tato kulma od společnosti BES, kterou jsem si už loni nechala vlasy upravit a jednoduše mě uchvátila. Před rokem, a ani na jarním Interbeauty, mi to bohužel nevyšlo s penězi za což jsem teď jedině ráda, protože tyto kulmy vyprodávali za pouhých 490 Kč! Proto jsem ani déle nepřemýšlela, kulmu jsem chtěla už delší dobu a brala ji všemi deseti.
Prodávají k ní ještě rukavici, ale měla strašně ošklivou barvu a vypadaly jako rukavice, které jsme na základce používali, když jsme šli o pracovkách na školní pozemky. Takže se spíš podívám na ebay nebo aliexpress.


Letos se na Interbeauty objevil i stánek MUR, kde jsem různě pokukovala po rtěnkách, stínech a paletkách, ale vzhledem k tomu, že nic nepotřebuju, koupila jsem jen štětec na konturování. Koukala jsem po těchto štětcích jen co s nimi přišli na trh, takže stejně jako u kulmy nebylo rozhodování nějak dlouhé.
Vybrala jsem si štětec na konturování s pudrovými produkty, protože v mém případě se málokdy stane, že sáhnu po těch krémových. Je na dotek úžasně hebký a těším se, až ho vyzkouším.




Na veletrh jsem šla s cílem pořídit vlasové produkty značky Kallos, dále pro Jordana rtěnky, růžičkové tvářenky od Milani a stejně tak i rtěnky a pro Real Techniques štětce. Z mého seznamu jsem nepořídila ani jedno. Proč? Stánek Kallos nebyl v celém areále k nalezení a v jeho místech byl úplně jiný stánek. Jordana rtěnky mě barvami nijak neuchvátily a taktéž tomu bylo i u těch Milani. Co se týče jejich růžičkových tvářenek, ve skutečnosti mi nepřišly tak krásné jako na internetu a Real Techniques štětce jsem zavrhla z jednoduchého důvodu - štětců mám dost (ačkoliv jich není nikdy dost) a koupím si je jindy. Zase.

Od Milani jsem tedy nakonec pořídila zapečenou tvářenku v odstínu 9 Red Vino, která mě zaujala na první pohled. Má nádhernou barvu, lehký shimmer a skvělou pigmentaci!
Stejně jako v dubnu jsem pořídila tužku na rty značky princessa v odstínu L5. Jejich konturky jsou něco úžasnýho!

Bomb Cosmetics má úžasné produkty, hlavně koule do koupele, ale já sáhla pro voscích do vonné lampy, i když žádnou vlastně ještě nemám, takže si ji musím pořídit. A taky jsem vám pořídila něco do giveaway! :)

Ještě při vstupu každý návštěvník obdržel při předložení vstupenky lak na nehty. Tentokrát se jednalo o top coaty, kdy měli na výběr rychleschnoucí, 3D efekt, který má dělat efekt gelových nehtů a ještě jeden, který si teď nemůžu vybavit. Vybrala jsem si ten pro efekt gelových nehtů, ačkoliv teď používám gel lak a je mi tak nějak k ničemu.


Vlasový zábal s konopím a tekutým keratinem od Herbavery jsem si kupovala už když jsem byla minulý rok v říjnu na Interbeauty poprvé. Stále ještě něco málo mám, ale líbí se mi jeho konzistence a vůně, takže jsem si ho koupila znovu.
Hořčík s draslíkem a B6 myslím ani nestojí za zmínku, koupila jsem si ho na křeče, které mě zase začaly brát do nohou (hlavně ve spánku) a není to nic příjemnýho. Takže beru hořčík a ještě piju Magnesii, jupí.



15 Deep Orchide

24 Black Violet
Jako poslední tu mám tyto dvě rtěnky od značky Note. Jde o odstíny 15 Deep Orchide a 24 Black Violet. Pro mě naprosto neobvyklé odstíny. 
Kdo mě zná, ví, že nedám dopustit na své nude rtěnky a balzámy na rty. Přes to prostě vlak nejede, vůbec! Ale kosmetika je také o experimentování, nehledě na to, co se vašemu okolí líbí či ne. A tak doufám, že oba odstíny letos hojně využiju. Alespoň tu 24, protože je to tak krásná barva, že to byla láska na první pohled.
Patnáctka vypadá na fotce spíš růžové, ale ve skutečnosti je více do fialova, stejně jako 24, která je ve skutečnosti mnohem tmavší. Obě rtěnky jsou spíše hydratační a přímo nádherně voní.

Chodíte taky na Interbeauty? Jestli ano, pořídili jste si něco, co vám udělalo radost? :)


You May Also Like

12 komentářů

  1. tu tvářenku od Milani bych strašně chtěla :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. Tie rúže majú skvelé odtiene, najmä ten druhý je skvelým jesenným doplnkom celkového looku!

    OdpovědětVymazat
  3. Ty poslední rtěnky 😍😍😱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou úžasný, taková láska na první a druhý pohled :D :)

      Vymazat
  4. Kludne by si mohla spraviť recenziu na rúže od Note, celkom by ma to zaujímalo :)
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám v plánu jakmile je ozkouším pořádně :) Zatím jsem je měla jen jeden den, ale držely jak přibité :D

      Vymazat
  5. Pořídila sis krásné věci. Tvářenky od Milani mám moc ráda :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já jsem s ní víc než spokojená, ta pigmentace je boží :)

      Vymazat
  6. Krásne farby a super štetec od Revolution :)

    Pozývam ťa na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/
    Ak sa ti páči, pridaj si ma do kruhov :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Musím říct, že ten štětec je vážně úžasnej :)

      Vymazat