Sweater Weather Tag

by - neděle, října 25, 2015

Ačkoliv se léto až moc rychle přehouplo v podzim a babí léto se u nás ohřálo jen pár dní, rozhodla jsem se, že se pustím do sweater weather tagu, na který jsem se těšila už delší dobu. Posledních pár dní si ale myslím, že už bych klidně mohla dělat winter tag, protože zima je venku otřesná :)

  1. Oblíbená vůně svíčky?
    Za mě je to na podzim určitě svíčka s vůní lesních plodů a vanilková z Ikey. Obě mají naprosto nádhernou vůni. A nesmím samozřejmě zapomenout na pomerančovou. Jediné co mě na těchto svíčkách mrzí je fakt, že když je zapálíte, tak vůbec nevoní. Ale zase, co bych za tu cenu chtěla.
    Zdroj: aliexpress.com
  2. Káva, čaj nebo horká čokoláda?
    Jakmile začíná podzim, venku už je pochmurněji, sahám po jablečném čaji se skořicí, který mi připomíná Vánoce. Ale jinak zbožňuju horkou čokoládu, té není nikdy dost.
  3. Měníš nějak na podzim své líčení?
    Můj podzimní "go to look".
    Dávám přednost trochu tmavším rtům, než jsou nude, ale nezacházím moc do extrémů. Neřekla bych, že líčení měním nějak výrazně, ale spíš experimentuji tak zlehka s barvami. Letos jsem si ale oblíbila tmavší rtěnky a mnohem častěji sahám i po stínech a zlatavých barvách.
  4. Oblíbené jídlo?
    Nejsem si jistá, že mám oblíbené podzimní jídlo, ale častěji vyhledávám krémové polévky (divný) a palačinky. Proč? To nevím. Mandarinky, pomeranče a tak dále, jsou klasika.
  5. Čepice nebo šály?
    Prosím si obojí! Nedokážu si představit podzim/zimu bez šály a čepice už jen proto, že jsou příjemným doplňkem, který oživí každý outfit. Já jsem letos pro burgundy a pastelově růžovou. Jen se mi stále nedaří sehnat.
  6. Nejvíc nošený svetr?
    Můj neoblíbenější svetr, který vytahuju hned, co to jde, je černý baggy svetr z F&F a stál pár stovek. Mám ho ráda, protože se dobře nosí, má skvělou délku a ctím se v něm prostě dobře.
  7. Nejkrásnější vzpomínka na podzim?
    Možná se mi to zdá, ale na podzim je skoro všechno kouzelný a tak mám to období jednoduše ráda. Na konkrétní věc si ale nevzpomínám :)
  8. Oblíbený parfém?
    Od Katy Perry Royal Revolution, který neustále kradu mamce a doufám, že mi ho taky brzy koupí. I když kdo ví, třeba si ho pořídím sama. Jde o jeden z parfému, které mě lehce nepřestanou bavit.
  9. Oblíbený seriál?
    Podzim je období seriálů a já jako obrovský seriálový fanoušek jsem ve svém živlu. Mezi mé oblíbence patří například Arrow, TVD, The Originals, PLL, Jane the Virgin, Power, The Royals, Empire... A mohla bych pokračovat do nekonečna. Vážně nevím, jak letos ty seriály budu stíhat :D
  10. Must have podzimní lak?
    VÍNOVÝ. Podzim si spojuju s vínovou barvou a tak si alespoň jeden musím pořídit.
  11. Tmavé rty nebo linky s ocáskem?
    Jak jsem zmiňovala, propadla jsem tmavým rtům, ale není nad winged eyeliner ;)
  12. Úzké rifle nebo legíny?
    Jak kdy, mám ráda obojí, i když bych si spíš vybrala džíny.
  13. Kozačky nebo válenky?
    Válenky jsou prostě strašně pohodlný a mám je ráda. I přesto ale vyberu kozačky, protože přece jen jsou pro mě nestárnoucí klasikou. Doma mám válenky a to krátké šedé, které mají zezadu britskou vlajku z flitrů (mám je už pár let a nemůžu se jich vzdát). Před pár dny jsem si v práci pořídila ještě jedny ve vínové barvě pod záminkou, že je budu mít ke klobouku, ale já na ně prostě nedám dopustit, klobouk neklobouk.
  14. Co máš nejradši na podzimu?
    Něco na podzimu má své kouzlo a miluju tu atmosféru. Je dřív tma, můžu si zapálit svíčku a lehnout si do postele s knížkou.
  15. Jak vypadá podzim tam, kde žiješ?
    Jednoduše krásně. Před barákem je spadané listí a vše kolem má nádech podzimu ♥

  16. Zaslouží si dýňové latté ze Starbucks takový poprask?
    ANO! Za mě nejlepší příchuť vůbec. Sice podzim a zima nejsou zrovna období pro frappuccino, ale ještě radši mám dýňové frappuccino. Ačkoliv je to tak na umrznutí prstů :)
Ať žije pumpkin spice frappuccino a baristky, které se pro jistotu zeptají, jak se mé jméno píše! :D
Taky jste dělali tenhle tag? Můžete mi hodit odkazy do komentářů :)


You May Also Like

14 komentářů

  1. podzim miluju. Líbí se mi tvůj seznam seriálů

    OdpovědětVymazat
  2. V seriáloch sme si veľmi podobné, tiež som závisláčka :D :D A nočné maratóny sú úplne najlepšie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím jedině souhlasit! Ale poslední dobou nic moc nevydržím, takže maratóny o ničem :D

      Vymazat
  3. Pěkný tag, já svíčky z Ikeii miluju, ale přijde mi, že ta vanilková trošku voní po zapálení :))
    http://veronicaslife8.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Super tag, tenhle taky chystám :) to líčení je krásné podzimní :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. horúcej čokolády naozaj nikdy nie je dosť :))

    OdpovědětVymazat
  6. ach, svíčky s lesními plody zbožňuju, což mi připomněla, že jsem už žádnou dlouhou nepálila, tak je načas to napravit :)) Na podzimu mám také mnohem radši čaj než kávu. A páni, tolik seriálů :)) Ještě jsem žádný z nich zatím neviděla, tak aspoň mám nějakou inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to ještě není úplný seznam těch seriálů :) Do jednoho ale určitě stojí za to!

      Vymazat
  7. Se seriály to mám úplně stejně, o to víc, když je takhle brzo tma. Přímo to vybízí k zachumlání se do svetru a sledování seriálů s hrnkem horké čokolády nebo čaje :3

    TulipPanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, mluvíš mi z duše :) U mě to teď ale končí tak, že prostě usnu :D

      Vymazat
  8. ten pohár by som ti hneď šlohla :D
    + super fotky

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat