What's in my bag? + vyhlášení giveaway

by - čtvrtek, prosince 10, 2015

Dnes jsem se rozhodla pro jednodušší článek a to na téma "co je v mé kabelce". Kabelky střídám jak se mi zachce, přibližně po pár týdnech. Nemám nějaký arzenál, ale úplně maličko jich taky není. Momentálně tedy nosím černou kabelku pevného kufříkového tvaru, kterou jsem kupovala letos v květnu u Vietnamců Na Míčánkách. Stála nějakých 349 Kč a já jsem spokojená. Je pravda, že když si potřebuju vzít do školy víc učení, tak je to jen tak tak a něco ještě táhnu v ruce, ale jinak je velikostně akorát.


Co mi v ní tedy nesmí chybět?

  1. Peněženka

    Ačkoliv bych někdy klidně i řekla, že ta v mé kabelce chybět klidně může. Nikdy se mi nestalo, že bych ji někde zapomněla, ale tahle peněženka z Housu se ráda zapomíná - letos se mi to stalo už třikrát. Poprvé jsem si toho všimla až na Andělu, kam jsem si jela koupit něco na sebe. Co o to, ale prostě ta opencard. Zpátky jsem se rozhodla jet jako "černý pasažér" a s mým štěstím hezky pět minut od intru revizoři. Ať žije náhoda!
  2. Voda
    Vždycky musím mít lahev s vodou, děj se co děj! Jeden čas jsem hodně používala lahev VOSS, tu ale nahradila láhev, kterou jsem o prázdniny koupila v Primarku.
  3. Balzám
    Obzvlášť v zimě! Necítím se svá, když ho náhodou zapomenu a stejně tak jsou na tom i mé rty. Balzámy střídám, klasikou je pro mě babylips, ale momentálně je mým oblíbencem jahodový balzám na rty z Yves Rocher.
  4. Čtečka
    Bývaly časy, kdy by na téhle pozici stály sluchátka, ale ty v předešlých měsících vystřídala čtečka bez které už skoro nedám ránu. Momentálně sice nečtu povinnou četbu, jak jsem si při její koupi slíbila, ale já se tam dostanu. Časem...
  5. Klíče
    Stejně jako s peněženkou i ty v klidu zapomenu. Hlavně, když v pátek jedu domů a měním si kabelku. Odjakživa mám hlavu děravou, takže by mě to snad ani nemělo překvapovat.
Jestli si říkáte, kde jsou typický věci jako je pudr, řasenka a tak dále, tak ty mám v kabelce málokdy. Spíš když někam jdu na večer/noc a vím, že bude třeba líčení trochu doladit. Určitě to s sebou ale netahám do školy nebo ať jdu kamkoliv. Myslím, že i bez toho tahám dost zbytečností, tak co ještě s kosmetickou taštičkou.

Co nosíte v kabelce vy mi můžete napsat do komentářů :)

A kdo tedy vyhrál 1. a 2. balíček v adventní giveaway? :)


Výherními komentáři se stal 30. a 3. komentář.


Takže gratuluji Simoně Sakáčové a Týně Fričové! Holky budu v během týdne kontaktovat a ostatním, kteří se zapojili moc děkuji a nezapomeňte, že se stále hraje o dva balíčky, takže šance na výhru stále je :)

Do giveaway se můžete zapojit zde.


You May Also Like

9 komentářů

  1. Děkuji, výhra mě moc potěšila! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem krásne :) usmialo sa na mňa šťastie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kabelka :) A docela se stydím, protože kdybych vysypala tu svojí tak je to hodinový článek :D

    DIY Vánoce + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Tá voda je naozaj praktická :) aspon sa nemusíš báť, že niekde odpadnes z dehydratacie. Inak gratulujem výhercom.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovědětVymazat
  5. Máš krásnou kabelku, nosím tam podobné věci :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. super článok aj ja by som mohla niekedy taký spáchať :)) a gratulujem víťazkám! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bálzám mi tiež nesmie chýbať ! :)
    Pozývam ťa na našu giweaway :) Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  8. Kabelka je krásná, vůbec bych netipla, že jsi ji koupila u Vietnamců, je vážně nádherná :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat