Christmas Tag + vyhlášení giveaway

by - čtvrtek, prosince 24, 2015

Ještě než se pustím do vánočního tagu, tak bych vám všem chtěla popřát příjemné prožití svátků a taky krásný nový rok! Doufám, že všichni najdete, popřípadě jste už našli, pod stromečkem to, co jste si přáli! Ale hlavně nezapomeňte, že vše není jen o dárcích a tak se snažte najít radost i v jiných věcech. K radosti máme stále spoustu důvodů, i když nám to tak občas nemusí připadat :) Takže šťastné a veselé všem!
  1. Kdy se začneš opravdu těšit na Vánoce?
    Většinou začínám cítit celou tu atmosféru kolem konce listopadu, kdy začínají trhy. Úplně se to ale rozjíždí až pár dní před Vánoci :)
  2. Pořád dostáváš adventní kalendář?
    Bohužel ne :(
  3. Jaké jsou tvé nejoblíbenější Vánoční filmy?
    Sám doma je taková vánoční klasika, která nikdy neomrzí.
  4. Máš nějaké vtipné Vánoční vzpomínky?
    Vlastně ani ne. Když dělám tyhle tagy, tak si uvědomuju, jak nudný život vlastně mám :D
  5. Jak probíhá tvůj typický Vánoční den?
    Neřekla bych, že probíhá nějak zvláštně od těch obyčejných dní. Prostě vstanu, celý den se cpu cukrovím (normálně něčím jiným, že) a večer si sedneme k večeři a dáme si dárky.
  6. Co máte dobrého na Štědrovečerní večeři?
    Musím se přiznat, že jsem v životě nejedla kapra a u nás se tím pádem nejí. Máme řízky, občas i filé, a bramborový salát.
  7. Máte nějaké Vánoční rodinné tradice?
    Když se nad tím tak zamyslím, tak vlastně ani ne. U nás Vánoce probíhají vážně naprosto obyčejně a nejsou ničím výjimečné.
  8. Jaké jsou tvé oblíbené Vánoční písničky?
    Let It Snow, Last Christmas a Misletoe.
  9. Jaký je nejlepší Vánoční dárek, který jsi kdy dostala?
    Já jsem ráda za každý dárek, který dostanu, ale nejvíc ocením knížky. Ale nejlepší dárek jaký jsem kdy dostala? Nemám tušení. Nejspíš to bylo něco, když jsem byla malá, protože to jsem z věcí bývala dost vydřená :D
  10. Živý nebo umělý vánoční stromeček?
    Stejně jako se u nás nejí kapr, tak se u nás nezdobí živý stromek. A ani si nepamatuju, že bychom ho kdy měli, vždycky jen ten umělý.
A nakonec článku vyhlášení výherkyň posledních dvou balíčku v adventní giveaway. Nebudu to déle protahovat, takže výherním komentářem 3. balíčku se stává:

a výherkyní sady Sally Hansen:

Oběma slečnám gratuluji a doufám, že mají z výhry radost! Všem ostatním, kteří se zapojili hrozně moc děkuji a nemusíte věšet hlavu, v budoucnu bude soutěží určitě víc :)


You May Also Like

2 komentářů

  1. pěkný tag :) co jsem tak pročítala různé tagy, tak Sám doma má rád snad každý, je to skvělý film :)
    http://veronicaslife8.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat