I'm going to miss you April

by - neděle, května 17, 2015

Duben už je nenávratně za námi a vlastně si teď uvědomuju, že skoro i květen. Takže někomu tenhle článek může přijít trochu opožděný (může za to má lenost a i to, že se mi článek vymazal z konceptů!!!). Každopádně duben patří mezi mé nejoblíbenější měsíce v roce a hlavním důvodem nejspíš bude to, že v tomto měsíci slavím narozeniny. A letos to byly osmnáctiny ;) Navíc je to měsíc, kdy je počasí tak akorát, všechno kvete...

Střelecký ostrov
Většinou jsem v takové povznešené náladě, když přijde duben a letos tomu bylo... No všelijak. Jednou jsi dole a jednou nahoře, že. Tak jako tak vám přináším shrnutí mého "narozeninového měsíce".

Den v Praze

Mý nejoblíbenější lidi vůbec :)
Letos jsem se v dubnu nejvíc těšila na moji tetu, která se před několika lety přestěhovala do Itálie a od té doby ji vídám tak třikrát, maximálně čtyřikrát, do roka. Odjakživa byla mým nejoblíbenějším členem rodiny, takže se na ni vždycky neuvěřitelně těším! Letos to bylo i z toho důvodu, že jsme měly v plánu společně oslavit mé narozeniny. Všichni jsme spolu strávili den v Praze, prošli si památky, já se rozplývala nad dvojčaty... Znovu ve mě oživl můj "turistický duch", jak už tomu bývá, když procházím historickým centrem Prahy. A do pátku jsme se rozloučili.

A abych nezapomněla, hned poté, co jsme dorazili do OC Nový Smíchov a rozdělili se, že každý půjdeme na záchod, mi spadl mobil na zem a rozletěl se. Dostala jsem ho zpátky teprve před pár dny, ale tomu říkám skvělý začátek dne!

Pár fotek:

Cestou na Karlův Most
Karlův Most


U Staroměstského náměstí

Staroměstské náměstí







1. narozeninová oslava

V pátek mě tedy čekala první narozeninová oslava ze tří. Proč tři? Teta se zdržela jen týden a já měla narozeniny až o týden později, takže se slavilo dřív. Další oslava byla den před mými narozeninami v Lounech a třetí "oslava" dva dny po mých narozeninách :)

Co bych vám řekla? Popravdě nemám slov. Maximálně jsem si to užila, dostala jsem nádhernou kytici růží a cítila se jako nejšťastnější holka pod sluncem :) Za mě tedy spokojenost největší!

Oslavenkyně :)

Dort od mamky bratránkovy přítelkyně

Se sestřenkou, bratránkem a jeho přítelkyní

Dárky

Ze všeho jsem měla strašnou radost, ale upřímně jsem byla nejvíc ráda za to, že jsem mohla strávit skvělou noc s lidmi, který mám nejradši :)





3. narozeninová "oslava"

Oslava v uvozovkách, protože šlo o pouhou narozeninovou večeři, kdy jsem ani nedostala dárek a dostala ho až druhý den, protože byl problém s dopravou. Každopádně jsem si večeři taky užila a dostala jsem naprosto nádhernej dort!

Kuřecí plátek s parmskou šunkou a parmazánovou polentou


Nejdokonalejší dort vůbec za který vděčím tý nejlepší kamarádce vůbec, Týně! :)
A nakonec dárek, který jsem od holek dostala. Nic takovýho jsem vážně nečekala!
Upřímně musím říct, že ze všech narozenin, byly tyhle ty nejkrásnější a jsem neuvěřitelně vděčná všem, kteří je se mnou oslavili :) Chtělo by to víc takových dnů!

P.S.: Fotky z druhé oslavy nejsou, protože nikoho z nás nenapadlo fotit :D Každopádně jsem dostala pár flašek vína, jelzina, griotku, bonboniéru, čokoládu, náušnice, balzám na rty a večer si užila víc než jakýkoliv jiný :)

Doufám, že v průběhu příštího týdne se zase ozvu a když ne, tak snad dřív než za měsíc. Zatím :)


You May Also Like

0 komentářů