#makesomethinghappen

by - sobota, května 30, 2015

Dneska se hlásím s krátkým článkem, ve kterém mám v plánu vám sdělit mé dojmy ze semináře UniLink o studiu ve Velké Británii, kterého jsem se zúčastnila minulý týden v úterý :)

Zdroj: facebook.com/unilinkcz
Na začátku mě přivítala milá a sympatická slečna Klára, která s poradenstvím před čtyřmi lety začala a sama studium v UK zažila na vlastní kůži, takže věděla, o čem mluví. Seminář se konal v kanceláři poradenského centra, která si mě mimochodem ihned získala pro svůj moderní a jednoduchý vzhled. Každopádně, jakmile všichni dorazili, přednáška mohla začít.
University of Worcester, jedna z partnerských univerzit UniLinku, o kterých se Klára zmínila.
Zdroj: facebook.com/unilinkcz
Klára nás nejdříve se všemi klady studia v Británii mezi které patří zaměstnatelnost, široká nabídka oborů nebo i celosvětový věhlas. Mnoho studií totiž dokazuje, že absolventi britských univerzit mají vyšší průměrný plat a zaměstnaných je zhruba 92 %. Co mě ale zaujalo je to, že je na výběr ze 40 000 oborů, takže si myslím, že vybrat si může úplně každý. A taky nesmím zapomenout, že anglické univerzity vyčnívají svou kvalitou a diplomy z nich jsou známkou vysoké akademické úrovně. O tom i svědčí to, že 4 z top 6 univerzit světa se nachází ve Velké Británii.
Odpočívací koutek pro studenty na University of Worcester.
Zdroj: facebook.com/unilinkcz
Mezi další klady patří i mezinárodní zkušenost a praxe v oboru, která mě nejspíš nadchla nejvíc. Jde o to, že pokud chcete, tak na většině univerzit studujete dva roky, třetí rok strávíte v práci a čtvrtým rokem doděláváte školu. Takže každý, kdo se pro tento druh praxe "sandwich" rozhodne, se nemusí bát, že by ze školy vyšel jako absolvent bez praxe. Navíc 70 % firem spolupracuje s univerzitami a na praxi se můžete dostat třeba do BBC, Rolls Royce a tak dále.
A bonus? Všechny univerzity jsou moderně vybavené, aby studentům, co nejvíce zpříjemnili a zjednodušili studium. Takže ačkoliv může budova zvenku vypadat staře a nemoderně, uvnitř tomu tak opravdu není. Za mě klobouk dolů!
University of Bradford.
Zdroj: facebook.com/unilinkcz
Ještě před tím, než jsem seminář navštívila jsem byla pevně rozhodnutá, že do Británie na vysokou půjdu a na 99.9 % tam i zůstanu, takže mě jen utvrdil v tom, že jsem se rozhodla dobře. Skoro na tří hodinovém semináři jsme se dozvěděli i o spokojenosti studentů, podmínkách pro přijetí, ale i o financování školy a životních nákladech.

Na konci semináře, ale i během něho, odpovídala Klára na různé otázky týkající se studia a podávání přihlášky. Není to úplně nejjednodušší cesta, ale ten úspěch za to poté stojí :)
Prospekty University of Worcester, South Wales a Northampton.
A já se upřímně nemůžu dočkat příštího roku, kdy už konečně bude všechno za mnou a já budu moct těšit jen na studium v Británii :)

Tak nezapomeňte #makesomethinghappen! 


You May Also Like

0 komentářů