Anglické postřehy

by - čtvrtek, října 20, 2016

Jaká náhoda, že jsem poslední článek přidala přesně před měsícem! Dneska jsem se konečně dokopala (nebo jsem si spíš konečně našla chvíli) k tomu, abych se vám zase ozvala. Poslední dobou je všechno takové šílené, rychlé a přijde mi, že nic nestíhám. Včetně blogu. Což mi je samozřejmě líto a doufám, že konečně najdu nějakou stabilitu mezi prací, blogem, školou a taky nějakým osobním životem.

Dneska jsem cestou domů (už si tu vážně přijdu jako doma) přemýšlela nad různými věcmi, co se týče Anglie a co mě tady udivuje nebo si na to nemůžu zvyknout. Takže dneska to bude přesně o tom :)

  • Čas tu utíká strašně ale strašně rychle. Jak jsem se už zmínila, nic nestíhám a nikdy předtím mi nepřišlo, že bych byla v takovém skluzu naprosto se vším.

  • Všichni se tu šíleně zajímají o politiku nebo o ní alespoň ví spoustu věcí. To je věc, která mě udivuje především u mých spolužáků. Dobře, asi bych se měla stydět, ale politika a ekonomika byly vždycky věci, které šly mimo mě. Tak snad mě Anglie naučí jinak, protože v každém předmětu, který máme, se hodně dotýkáme jak politiky, tak ekonomiky. 

  • Nakupuju věci, které nepotřebuju a to je věc, kterou jsem v Čechách moc nedělala. Alespoň co se jídla týče. Před dvěma dny jsem vyhodila cottage sýr, který jsem tu měla od srpna a ani jsem ho neotevřela. Každopádně v srpnu jsem ho strašně moc musela mít. Koupila jsem si dresingy na salát, taky skončily v koši. No a stejně tak ledový salát.

  • Oxford je pěkný město, ale není v něm zase tolik k vidění.

  • Výhodný akce za libru nejsou zas tak výhodný, když si to přepočítám na české peníze. NEDĚLAT! Ale zase je pravda, že něco se tu sežene výhodněji.

  • Sotva tu fotím selfíčka. Nevím proč.

  • Jezdí se tu na opačný straně, ale chodí na stejný. Nebo jak kde, lidi se tu prostě roztahují po celém chodníku a to mě rozčiluje.

  • Všimla jsem si, že tu mám nehoráznou smůlu, co se týče hledání práce. Prostě to není tak lehký, jak všichni tvrdili, ale věřím, že se to brzy ustálí.

  • Čtvrti různých kultur jsou báječná věc. Zhruba deset minut od domova mám židovskou čtvrť a člověk si přijde jako v jiném světě. Stejně jako v China Town třeba.

  • Neumim vařit. Nebo to si alespoň myslí kamarádi, kteří byli svědky mých kuchyňských eskapád. Jsem prostě zapomnětlivá, taky mi chvíli trvalo než jsem pochopila naši troubu... Abych to zkrátila, sýrový bagel byl na uhel, z rýže se mi vyvařila voda a brambory byly ještě černější než uhel. Ale jinak fakt vařit umim.

  • První dva týdny jsem tu vůbec nejedla, měla jsem naprosto rozházený žaludek a ještě k tomu se mi začaly dělat pupínky. Puberta all over again. Anglická voda je fakt peklo.

  • Londýn je obrovskej. A ještě větší než obrovskej. Myslím si, že nemám šanci ho nikdy prozkoumat celý.

  • Freebies tady fakt letí. Hlavně ve škole jsem jich dostala spoustu, pizzu zadarmo, různé poukazy...
  • Naše škola je fakt... Boží. A boží je slabý slovo. Máme otevřenou knihovnu 24/7, takže kdybych se náhodou někdy zbláznila, můžu jít klidně v jednu ráno do knihovny. Máme tisk zadarmo, za který bych na střední zabíjela obzvlášť při tisknutí maturitních otázek. Mohla bych pokračovat do nekonečná, ale je to něco, co člověk musí sám zažít na vlastní kůži. Sice musím dělat spoustu čtení, ale i přesto jsem tu neuvěřitelně spokojená.

  • Mám tady obrovskou chuť na věci, které jsem předtím moc nemusela. Jako například Margotka. Jestli tu jsem si dala jednou do roka, tak přeháním, ale po mém příjezdu jsem na ni dostala nehoráznou chuť. Teď bych momentálně zabíjela pro chleba ve vajíčku. Ať už jedu domu!

You May Also Like

7 komentářů

  1. Wow! Boží článek :D
    Jo a to jsem se během čtyř dnů v Anglii musela taky odnaučit. Nepřepočítávat ceny do českých měn :D Takže jsem se potom už ptala automaticky sestřenky: Je to drahé?
    Nakonec jsem už poslední den neměla ani cent :P :D Takhle to dopadne, když nakupuju a nepočítám si ceny! :D Ale obchody za libru jsem vážně milovala <3 :D
    Těším se na další článek

    OdpovědětVymazat
  2. Anglicko ma vždy veľmi lákalo, snáď sa tam raz dostanem!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je neskutečně supr, doufám, že bude víc částí těhle postřehů! Nejvíc ti závidím tu blízkost židovský čtvrtě a China Town :D

    Karolína

    OdpovědětVymazat
  4. Jak raaada bych se i ja podivala do anglie :) uzivej :)

    OdpovědětVymazat
  5. bola som v Oxforde 3 roky dozadu, moc krásne mesto :) ale ako vravíš, je asi skôr len historické ale nie je tam až tak čo robiť. Inak ja mám v Uk tiež vždy zhoršenú pleť, fakt majú divnú vodu. To bude tým,že je to ostrov :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Máš to moc pěkně a vtipně popsané. Užívej Anglie dokud to jde. Je to zkušenost k nezaplacení :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mno Londýn, není to velké sousto? Na mě je hodně i Praha do které jsem se přestěhovala :-) Jinak mám takovou technickou otázku, čím fotíš fotky do blogu, že jsou tak pěkně ostré? Popřípadě jaké máš rozlišení? Díky za odpověd. Beru odběr (ať tě můžu sledovat :-D) a za tvůj budu taky moc ráda... Hezký večer ;-)

    OdpovědětVymazat