NEW IN | KIKO Cosmetics

by - středa, července 15, 2015

Několik dní v Itálii uteklo jako voda a já jen pořád přemýšlím nad tím, jak moc se mi nechce odjet. Znáte to. Zatím jsme se nikam moc nedostali, byly vedra, Noemi onemocněla... Prostě nám nic nehrálo do karet.

Nail Buffer EUR 1.90 (původní cena EUR 3.90)
Precision Make-Up Blender EUR 6.90
30 Days Extension Daily Treatment Mascara EUR 3.90 (původní cena EU 7.90)
30 Days Extension Night Treatment Booster EUR 7.90

Každopádně jsem stihla ulovit pár věcí v KIKO a kdo ví, jestli zůstanu jen u toho - vlastně v to doufám, když si to pak přepočítávám na naše, je to hrozný. Každopádně jsem v jedný drogérii poblíž našla stánek s kosmetikou wet n wild, tak jsem si říkala, že bych spíš mohla omrknout to.
30 Days Extension Daily Treatment Mascara
30 Days Extension Night Treatment Booster
Když jsem zavítala do KIKO poprvé právě tahle zlatá řasenka byla jedním z mých úlovků. Klasicky na tyhle řeči, že to prodlouží řasy a bůh ví co ještě, nevěřím, ale tahle podle mě doopravdy funguje. Takže jsem ji pořídila znova a tentokrát i s péčí na noc. Co se mi líbí mimo konzistence a aplikace je ale i vzhled. Podle mě se jedná o jednu z nejlepší řasenek. Alespoň pro mě, protože málokterá řasenka mi prodlouží řasy tak, jak bych chtěla.

30 Days Extension Night Treatment Booster
 Obě řasenky mají klasický gumový štěteček, aplikace je snadná a se štětečkem se dostanete na každou řasu. Podle popisu na oficiální stránkách mají oba produkty zintenzivit růst řas a ingredience obsažené v nich pronikají do řas, kde už dělají své kouzla.

Precision Make-Up Blender EUR 6.90
Dále jsem si mimo pilníku a bloku na úpravu nehtů pořídila i houbičku na make-up. Zatím jsem ji nevyzkoušela, protože za tu dobu, co tu jsem, se make-up mého obličeje dotkl asi tak dvakrát :D Co jsem ale vyčetla na stránkách, je to takový univerzální pomocník - dá se s ním nanášet make-up, tvářenka, rozjasňovač, lze ho i použít na konturování. Tak uvidíme, jestli takhle oslní i v akci.

Ode mě je to dnes všechno, ale brzy se zas ozvu. V neděli odjíždíme do Jesola (konečně!), takže počítejte s nějakým spíše fotočlánkem :)


You May Also Like

0 komentářů