Jesolo

by - středa, srpna 19, 2015

Po měsíci stráveném v Itálii jsem už dva týdny zpátky a prvních pár dní zpátky mi dávalo docela zabrat. Stýskalo se mi, nic se mi nechtělo a jo, to vedro v Čechách tomu moc nepřispívalo. Každopádně už jsem tak nějak zpátky ve svém režimu, snažím se užívat poslední necelé dva týdny prázdnin, než začne peklo (ach bože).

Dva týdny jsem byla u tety v Bressanone, třetí týden jsme jeli k moři (jupí!) a poslední týden jsem strávila za se u tety. Vedro bylo na obou místech nesnesitelný. V Jesolu bylo kolem půlnoci 39° a já jsem jen ráda, že jsem na teploměr nekoukala přes den. A taky jsem samozřejmě ráda za pokoj s klimatizací, protože jinak bych se určitě nevyspala :D Jediná pozitivní věc na těch teplech je fakt, že jsem se opálila natolik, abych nemusela používat make-up a tak můžu vstávat do práce o 3/4 hodiny později. Díky bohu za to!

Dneska přináším jen "pár" fotek z Jesola, ke kterým žádný komentář nepotřebujete :) Hned bych se tam vrátila, hotel byl krásný, moře úžasný a stejně tak i všechno okolo. Já bych za nic neměnila.

Jaderské moře.
Výhled z mého pokoje ♥
A výhled z mého pokoje kolem šesté ráno.



Via Bafile.













Podél pláže se táhlo snad milion hotelů - jeden krásnější než ten druhý.






Snídaně a obědy byly v bufetovém stylu, zatímco k večeři jsem měla na výběr z několika jídel + bufet před večeří a ještě dezertový bufet.
Další z mých večeří.


V Itálii mají tu nej nej nej nejlepší zmrzlinu!


A nakonec tohle naprosto úžasné křeslo, které bych si bez váhání koupila. Samozřejmě pokud bych měla zbytečný 2 tisíce euro ;)
A kde jste strávili dovolenou vy? Nebo se teprve někam chystáte?  Tak či onak, doufám, že si prázdniny užíváte a já se brzy přihlásím s dalším článkem.


You May Also Like

8 komentářů

  1. Janet,

    máš strašně nádherný design blogu!

    OdpovědětVymazat
  2. Minulý rok jsem také byla v Itálii a taktéž kousek od Jesola. Byla jsem tam v malém městečku Eraclea Mare a strašné se mi tam líbilo :)
    PS : Hezký článek ! :) http://myfashionstory-wendy.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky, já se už nikam bohužel nechystám, většinu léta vždy trávím v Čechách, pokud bych někam ráda, tak třeba na Island, nebo do severních zemí.

    http://celbova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Hned bych vyrazila na dovolenou. Letos jsem nikde nebyla a docela mi to chybí :/
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla na pořádný dovolený letos poprvý, ale chápu, taky bych zas někam razila :)

      Vymazat