5 tipů na krásné obočí

by - sobota, listopadu 14, 2015

Když se tak ohlédnu zpátky na to, co já se s tím mým obočím nadováděla... Dala bych si pár facek a to bez přehánění. Teď jsem ale konečně se svým tvarem téměř spokojená a jelikož vím, že za poslední rok, možná dva, je honba za "perfektním" obočím docela velkým trendem, rozhodla jsem se s vámi podělit o mé triky :)
  1. Netrhat! A přes to vlak nejede. Lépe se pracuje když nějaké obočí vážně máš a ne s pár chloupky. Takže trhat jen to nutné, to jest chloupky, které u svého tvaru obočí nikdy potřebovat nebudeš.
    Nezapomeň že obočí dělá obličej, takže to s trháním nikdy nepřeháněj! Kolikrát jsem si v procesu přišla, že mám obočí příšerné a potlačovala jsem nutkání vzít pinzetu a všechno vytrhat. Ale to čekání za to určitě stojí.
  2. Správný tvar. Stačí si vzít tužku, přiložit ji svisle k nosní dírce a začátku obočí. Tam přesně by mělo mít obočí začátek. Tužku můžeš stále nechat u nosu a tentokrát ji posunout nad místa, kde máš čočku nebo podle tvaru obličeje i o kousek dál. Vše je o hraní a zjišťování toho, co nejvíc sedí tobě. A konec obočí zase navazuje na vnitřní koutek oka. Není to tak těžké, že?
    Zdroj: culteffect.com
  3. Stříhat? Podle mě je důležitým krokem v úpravě obočí i stříhání. To pak vypadá celkově dané dohromady a působí upravenějším dojmem.
    Není na tom nic těžkého, potřebuješ jen nůžtičky a gel na obočí. Hodně často slýchám, že stačí obočí vyčesat směrem nahoru kartáčkem, ale mně takhle za boha nedrží, takže používám gel. S obočím pracuji ve třetinách, takže nejdřív vyčešu 1/3 obočí a nůžtičkami zastřihnu vše, co přesahuje nad ním a takhle pokračuju i ve zbylých 2/3. Vždycky si pak svým způsobem přijdu jako nový člověk.
    Ale hlavně opatrně, ano?
    Zdroj: ladylifehacks.com
  4. Péče o obočí je také důležitým krokem. Alespoň u mě. Různě po internetu najdete návody na všelijaké domácí olejíčky na růst obočí, kdy se nejčastěji používá třeba kokosový olej.
    Malý zázrak od KIKO.
    Co ale používám já? 30 Days Extension Night Treatment Booster od KIKO. O tomhle zázraku jste si něco málo mohli přečíst zde. Ano, je to produkt na řasy, ale stejně krásně funguje i na obočí a za týden používání jde vidět rozdíl. Takže pro mě za mě, ať je to na cokoliv, hlavně, že jsem spokojená.
    Naprosto spokejná jsem zatím pouze s tvarem mého levého obočí (nahoře), ale chce to jen a jen trpělivost!
  5. Dokreslování obočí. Obočí dokresluju kdykoliv mám make-up, takže v poslední době téměř každý den. Zkusily jste se na sebe někdy kouknout s hotovým make-upem a bez hotového obočí? Já si přijdu divně a ačkoliv jsem se svým tvarem spokojená, nemám obočí natolik výrazné, abych si dovolila ho nechat být jen tak.
    Mé obočí vypadá většinu času právě takhle. Za což vděčím tužce na obočí od essence v tmavě hnědé barvě.
    Používám tužku na obočí od essence a to už několik let. Různé sety na úpravu obočí se u mě nikdy nechytily, protože se dle mého názoru hodně rozmazávají, ale to je vše o osobních preferencích.
Doufám, že se vám mé rady líbily a snad se i některou z nich budete řídit. Z vlastní zkušenosti vím, že s obočím je to stejně jako s vlasy - o trpělivosti a péči. Jen škoda, že to s vlasy není tak jednoduché jako s obočím :)

Jaké upřednostňujete obočí vy? Husté a výrazné nebo radši tenké? :)


You May Also Like

32 komentářů

  1. Strihat? Tak to slysim poprve a mam z toho docela respekt :-O stejne tak jako z dobarvovani, bojim se abych tomtak hezky zvladla, jako vsechny ty hezke holky s dokonalym obocim, protoze si obcas predstavim ty holky s presne opacnym obocim a mam z toho respekt :D.. Jinak jestli ti to nedrzi tim gelem, tak skus vzit kartacek, prestrikat ho lakem na vlasy a oboci s nim ucesat, to bude drzet jedna basen ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zní to nejspíš děsivěji, než to ve skutečnosti je. Chce to ze začátku být opatrná a vlastně vždycky, protože ruka může ujet kdykoliv :D Jinak děkuju za tip! :)

      Vymazat
    2. No právě a já prostě nevím, do kterého kosmetického produktu zainvestovat, protože mi přijde, že jsem ještě nikdy neviděla jako skvělý odstín, který by skvěle padl na moje obočí a právě ho ještě víc nezvýraznil, připadám si jak Alenka v říši divů :(

      Vymazat
    3. Třeba by bylo dobrý zkusit zajít za někým, kdo se v tom opravdu vyzná :) Přece jenom všude je tolik produktů a zkoušet metodu pokus omyl by kdekoho dříve či později zruinovalo :) Ale určitě ten správný produkt najdeš! Mně to taky chvíli trvalo a teď už zhruba tři roky používám tu tužku od essence a stále se k ní vracím :)

      Vymazat
  2. Super tipy :) já jsem dřív nechávala trhání obočí na kosmetičce, ale už jsem se to naštěstí docela naučila :D jinak o tom stříhání už jsem sice slyšela, ale nějak mě nelákalo to vyzkoušet, ale asi změním názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Stříhání určitě vyzkoušej, ten rozdíl je fakt neuvěřitelný! Jen buď opatrná, ať to není rozdíl ve špatném slova smyslu :)

      Vymazat
  3. Obočí si upravuju teprve necelý půl rok a strašně jsem si na to zvykla. Teď už si obočí dokresluju každý den. Jsem hodně světlý typ, takže ho mám hodně nevýrazné. Používám na to set od Rimmel a jsem moc spokojená..asi bych z tužkou moc neuměla.
    Tvoje obočí se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma set od elfu a používám ho málokdy, tužka mi přijde vážně mnohem lepší. Ale to taky záleží od člověka. Jinak moc děkuju :)

      Vymazat
  4. Skvělý článek.. !! Já se přiznám, že než jsem začala blogovat tak na své obočí jsem docela dost prděla.. a max jsem si ho trhala.. ale teď se opravdu snažím, a nedokážu pochopit, že jsem vylezla ven bez upraveného obočí!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já ho vždycky zvýrazňovala stínem, ale jinak žádná extra starost, taky se nechápu :D

      Vymazat
  5. Svatá pravda. Hlavní je ho netrhat! Jinak to většinou dopadne špatně. Teda pokud nejsme vystudované kosmetičky. Obočí trhám jen pokud roste trochu mimo. Stříhání je lepší, jen to chce mít po ruce nůžky (věčně nemám)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky trhám jen mimo tvar, jinak jednou za čas stříhám :)

      Vymazat
  6. Tak bod stříhání mě překvapil - musím si o tom ještě něco načíst :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super článok ! S obočím stále dosť bojujem, ale snažím sa a ako si hovorila, chce to trpezlivosť :) takisto trhám len to najpotrebnejšie, ale strihať, to som ešte nepočula :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek :-) Také si obočí zarovnávám a upravuji stříháním a trhám jen co je nutné :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám obočí od přírody husté a dobře vytvarované, takže s úpravou nemám žádné starosti :D Ale to od Essence používám občas taky :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  10. super tipy, ale stále sa stránim toho zastrihávania :))

    OdpovědětVymazat
  11. Great post dear!
    Happy sunday,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpovědětVymazat
  12. Zawsze miałam problem z moimi brwiami, a twoje są przepiękne *.* spróbuje zrobić z nimi porządek według twoich wskazówek!
    Zapraszam do siebie, nowy post! Pozdrawiam
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělé tipy, i když využívám jen ten první - zbytečně nevytrhávat :) Teď mám husté obočí, neřeším ho, alespoň vypadá přirozeně a i výrazně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Máš krásne obočie :) Ja zvyknem používať tmavohnedú ceruzku z Oriflame, ale už som pozerala aj po tej z Essence. Občas použijem aj tiene na obočie, tiež z Oriflame :)
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  15. Ja si dávam na obočko ricínový olej na noc a pomáha aby mi narástlo aj tam, kde som si ho vytrhala - radšej trhať občas po chĺpkoch ako doživotne prísť o obočie :)
    Pozývam ťa na svoju prvú giveaway: http://drewsbeauty.blogspot.sk/2015/11/moja-prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  16. Máš úplnú pravdu, obočie vytrhávať netreba, iba to, čo sa nehodí do želaného tvaru, ale tenké obočie rozhodne nie je vítané. Tiež používam ceruzku na obočie od Essence, minule ju nemali tak som si kúpila Alverde, ale Essence sa mi zdala odtieňmi jemnejšia a prirodzenejšia.
    Bianka

    OdpovědětVymazat