FOCUSED ON | American and British candies

by - sobota, listopadu 07, 2015

Už tomu budou dva týdny, co jsem konečně navštívila The Candy Store. Zamířila jsem konkrétně do pobočky na Praze 2 na Londýnské, která je jejich nejvěýtší prodejnou a nabízí kromě různých britských a amerických sladkostí i čerstvé maso!
Do Candy Storu jsem se dostala čistou náhodou, kdy jsem byla v práci poslaná na poštu a z té jsem se pak vracela jinou cestou, že se aspoň projdu. Kdysi dávno jsem koukala na jejich stránky, ale po chvíli jsem je zavřela, protože mi všechno přišlo předražené a co se týče "jídla", tak si všechno radši okoukám naživo. Když jsem tedy viděla prodejnu, která svým vzhledem oživovala konkrétní stranu ulice, bylo jasný, že  to nenechám jen tak. A tak jsem tam i promarnila svou pauzu na oběd a nechala trošičku pobrečet svou kartu :)

Tahle zajímavá pochoutka stála 129 Kč za osm kousků v balení a hned se po nich zaprášilo. Jedinej, kdo si ještě nedal je moje mamka, vážně nevím na co čeká, ale na stole jí leží už týden a já být na jejím místě, tak už se na ně prostě vrhnu.
Celkově ani nevím jak bych vám pop tarts popsala. Je to taková "sušenka", která má uvnitř marshamallows, čokoládu a navrchu je pokrytá polevou. Na výběr měli například ještě arašídové máslo s čokoládou, jahodu a tak dále. Mě ale zaujala právě tato příchuť, protože je to takový typicky americký :)
Příprava je jednoduchá, buď je strčíte do toustovače a nebo na pár sekund do mikrovlnky. Mně osobně ale nejvíce chutnaly z toustovače, protože se udělají tak akorát.

Z celého článku vám ale nejvíc musím vychválit Eclairs! To je moje láska od dětství a taky v té době jsem je i naposledy měla. Dřív mi je vozil táta a jednoduše jsem je milovala. Jde o klasické karamelky s čokoládovou náplní, takže o těch vám asi nic víc říkat nemusím. Kdybych si měla vybrat jen jednu sladkost, kterou bych směla do konce života jíst, tak má volba rozhodně padne na Eclairs.

Maltesers jsou něco jako Kit Kat kuličky akorát s měkčí oplatkou a mnohem jemnější čokoládou. Takže asi ne úplně jako Kit Kat, ale jsou perfektní jen tak když máte na něco chuť. Společně s Hershey's Cookies'n'Creme čokoládou jsou po Eclairs tou největší bombou. Může se vám to zdát přehnané, ale já sladké miluju, takže ho dokážu i náležitě ocenit.

Warheads pack s kyselými prášky a lízátky (spíš lízátkem) mě tak trochu zklamal. Za prvé, mají tam být dvě lízátka, z každého konce balíčku jedno - bylo tam jen jedno na čtyři kyselé prášky. Když pominu absenci jednoho lízátka, tak chuť toho jednoho, které tam už tedy bylo, byla nic moc. Silně mi připomínalo takový ty vitamínový lízátka z lékárny. Co se týče prášků tak třešeň a jablko v pohodě, pomeranč mi vůbec nejel a hrozno se dalo. Koupila jsem si to proto, že jsem chtěla něco kyselého, ale toho se mi nedostalo. Bohužel.


Klasickou Arizonu, která je u nás už na většině míst dostupná, jsem nikdy nevyzkoušela, takže nemůžu porovnávat. Upřímně ani nevím jakou příchuť klasická Arizona má. Vybrala jsem si tedy kiwi a jahodu, protože jahody miluju. Nejsem si úplně jistá, že jsem tam cítila kiwi nebo jahody, ale má příjemnou nasládlou chuť, která nic nezkazí. Kdybych si měla koupit znova, tak ale nejspíš vyzkouším jinou příchuť.

A jako poslední tu mám jelly beans! Nešla jsem do klasických ovocných, které jsou mimochodem výborné, ale vybrala jsem si zmrzlinový mix a příchuť žvýkačky. Jelikož šlo tedy o mix zmrzlin, jak co mi chutnalo. Mám takový pocit, že tam byla i čokoládová, ale to mi k fazolkám prostě nesedí. Nebo alespoň mé chuti. Žvýkačkové fazolky na tom ale byly mnohem lépe. Každý kdo ochutnal vlastně říkal to samé, takže na tom asi něco bude.
Příště bych ráda zkusila zelený čaj, ty měly nádhernou mintovou barvu!

Taky máte nějaké oblíbené americké nebo britské sladkosti? O své favority se můžete podělit v komentářích :)

btw. budu ráda za každý lajk na facebookovou stránku blogu :)


You May Also Like

43 komentářů

  1. polku z toho by som ani jesť nemohla pretože som alergická na čkoládu :D ,
    ale také mňamky kalorické keby tu u nás bol nejaký taký obchod tak moja karta by plakala každý týždeň :D

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jedině ráda, že Candy Store zatím úspěšně míjím :D

      Vymazat
  2. Já bych chtěla vyzkoušet ty pravé Jelly Beansy :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Sladkosti vyzerajú veľmi zaujímavo ale najviac ma zaujala Arizona <3
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě osobně zaujal vzhled plechovky a chuťově byla docela dobrá :)

      Vymazat
  4. Tolik lákadel.. asi si tak taky budu muset konečně zajít.. hlavně pro fazolky ty může i můj manžel.

    OdpovědětVymazat
  5. To je dobrot! Mám ráda cookies, které zvládám i sama upéct.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nejradši cookies z Marks & Spencer, protože ty mé vždycky ztvrdnou, nevím čím to je :/

      Vymazat
  6. Tenhle článek jsem otevřela hlavně z toho důvodu, že jsem viděla na obrázku svoji celoživotní závislost - Maltesers :)
    a jak vidím nejsem jediný milovník :D
    až zamířím do USA rozhodně chci ochutnat Poptarts, jelikož na ně slyším všude chválu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jediné věci, co na Maltesers lituju je, že jsem si nekoupila větší balení :D A určitě jdi do těch pop tarts, jsou vážně výborný :)

      Vymazat
  7. Ty ceny fakt bolí, když vezmu v potaz, že všechno stojí tak max libru a půl :/ ale přivedla jsi mě k nápadu, že vánoční giveaway udělám na britské sladkosti :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ceny maj příšerně nasazený, to je pravda. A giveaway určitě udělej, už teď máš jednoho účastníka! :)

      Vymazat
  8. Super post. Dúfam, že keď pôjdeme so školou do Prahy tak ten Candy Store nájdeme v rámci rozchodu! :)))
    www.blogofmyfavs.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem milovnice čokolády! ♥♥ Páni,všechno to potřebuju :D :D
    Terithebutter

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam !! to vyzerá všetko táák dobre ! Hlavne tie Potarts :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. Hersheys jsem také měla a vůbec mě nezaujala, normální čokoláda :/ Ale jelly beans jsou super! :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já co jsem porovnávala s jinými čokoládami (alespoň těmi bílými), tak mi přišla mnohem jemnější, ale to je o osobních preferencích :)

      Vymazat
  12. fun post! Hershey's cookies and cream is my favorite!

    kelseybang.com

    OdpovědětVymazat
  13. U nás ho mají taky teď otevírat, tak jsem zvědavá co všechno tam bude :)) A fazolky, ty bych si dala mňam, ty mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se se ten obchod líbí už jen vzhledově, obsah je velký bonus :)

      Vymazat
  14. To dělá i můj taťka. Vždycky, když přivezu něco šíleně dobrého z cest, tak on ten svůj kousek nechá ležet na stole nebo v ledničce (šetří si to na horší časy až nebude mít co zakusovat k telce. A já pak kolem toho musím každý den chodit a lituju, že jsem to radši nesnědla po cestě domů. Haha :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme úplně stejně :D Mamce se to teda včera nakonec asi rozleželo v hlavě a dala si, já jen chvíli trpěla a litovala, že jsem své už snědla :D

      Vymazat
  15. Jelly Belly jsem měla jenom ovocné, také mi chutnaly, ale přišly mi hrozně sladké )ne že by mi to zas tolik vadilo) :D Zbytek jsem neměla, ale všechno to vypadá chutně... :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U jelly beans tu sladkost přežiju, obzvlášť když je to jen jednou za čas :D :)

      Vymazat
  16. Ja by som ochutnala hned vsetko :)
    Pozyvam na 6rocnu GA o Biodermu, Playboy, Macadamia Hair..:) Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/10/6-blogove-narodeniny-najvacsia-blogova.html

    OdpovědětVymazat
  17. Příští semest se stěhuju do UK a už teď se bojím těch nákupů co všechno budu chtít pak ochutnat :D Jinak moc pěkná inspirace :))
    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno rozhodně stojí za ochutnání! Já mám v plánu jít do Anglie na vysokou, takže chápu ty obavy :D

      Vymazat
  18. Keď som bola minulú zimu prvýkrát na nákupy v Prahe, tak som bola z tohto obchodu neskutočne nadšená :D majú tam fakt super veci :) Arizonu som si kúpila tiež, potom Willy Wonka, aj tie poptarts a čokoládu Dairy Milk.. Minula som tam viac ako 600 korún, ale bola som spokojná :D
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  19. Maltesers miluju! Kupovala jsem si je v Dublinu a vždycky jsem je snědla na posezení. Je to neskutečná závislost :D
    Meet My Lovely World_Giveaway

    OdpovědětVymazat
  20. Páni, to je sladkostí! Díky za tip na obchod, vůbec jsem o něm neměla tušení. Musím tam taky zajít.

    Eclairs a Maltesers miluju taky, když jsem bydlela v UK, kupovala jsem si je pořád. :)))

    Ela

    OdpovědětVymazat
  21. o prodejně v Praze jsem netušila každopádně vím kam zajít jakmile si udělám výlet :)

    OdpovědětVymazat