5 kosmetických produktů, bez kterých nedám ránu

by - čtvrtek, února 04, 2016

Každá z nás beauty freaks má pár svých holy grail produktů bez kterých by si svou make-up rutinu nedokázala představit. Stejně jako já.

1. Nikdy u mě nefungovalo líčení ve stylu pudr, řasenka a jdu. To vážně ne. Takže i když ráno nestíhám, čas na nanesení make-upu si prostě najdu. Navíc to ani není nic, co by zabíralo mraky času a se sjednocenou barvou pleti si přijdu mnohem lépe.Zhruba dva roky jsem používala 25H Lasting Finish od Rimmelu, ale ten vystřídal L'Oreal True Match, který si mě získal svou skvělou konzistencí a hlavně výdrží. A pokud nemám náladu na nějaké naprosto bezchybné líčení a jde mi jen o těch pár hodin ve škole, použiju Hean High Definition Matte & Cover 3 in 1, o kterém jste si mohli přečíst ve článku zaměřeném na kosmetiku Hean.


2. Upřímně závidím slečnám, které nemusí používat pudr a stačí jim jen make-up a můžou jít. Já bych po hodině nejspíš vypadala jako disco koule. A to přece jen nechci. Mé srdce si naprosto získal Rimmel Stay Matte pudr, který je nejspíše všem známý. Co si pamatuju, tak jsem ho poprvé vyzkoušela už někdy v 8. třídě, mezitím vystřídala dost jiných, ale vždy se vrátím právě k tomuto, protože co se drogérkových produktů týče, je nejlepší.

3. Děj se co děj, i kdyby hořelo, tak kdykoliv se líčím, konturuju bronzerem. Proč? Po použití make-upu a pudru je z pleti takové čisté plátno, které nemá žádný tvar a hloubku, protože to vše se vyplnilo zmíněnými produkty. Proto konturováním obličeji znovu dodávám život a stejně jako u nanášení make-upu se nejedná o časově náročnou činnost. Přece jen ke konturování používám výrobky s pudrovou konzistencí.


4. Sama nevěřím, že si právě rozjasňovač našel v mém seznamu místo, ale koneckonců tomu tak asi bude. V mém každodenním líčení zaujal svou právoplatnou pozici a udělá hodně. Obzvlášť, když se učím do čtyř ráno a v sedm vypadám... No hrozně. Proto použiju rozjasňovač do vnitřního koutku očí, pod obočí, lícní kosti a nad rty. Tím vypadám, že mám energie o něco víc, než doopravdy mám.

5. Produkty na obočí zakončují celé mé líčení, pokud nelíčím oči. Z článku, který jsem zaměřila na obočí, vám už zřejmě došlo, že si na něm zakládám a můj styl úpravy se nijak neliší. Ačkoliv když mám ty línější dny, používám essence make me brow řasenku a poté jen decentně dokreslím jejich tužkou na obočí. Té jejich řasence jsem moc nadějí nedávala, ale příjemně mě překvapila a určitě stojí za vyzkoušení!
Bez kterých kosmetických produktů se nemůžete obejít vy? :)

Jelikož jde o první článek nového roku, tak bych vám ještě opožděně ráda popřála, ať se vám v novém roce daří a splní se vám všechny vaše přání a sny. A všem letos maturujícím, hodně štěstí a pevné nervy!


You May Also Like

18 komentářů

  1. Dříve jsem pudr hodně používala a ani nechápu proč, teď už chodím bez něj, s tím jsem vypadala ještě hůř.. Měla jsem přímo tady ten od Rimmelu a i když jsem měla správný odstín, tak po jeho nanesení jsem byla vždy bílá jako stěna.. :D Teď už se mu vyhýbám obloukem :D. Já se rozhodně neobejdu bez krému, jeleního lůje a řasenky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Stay Matte pudru jsem si taky všimla, že je hodně světlý, ale mně se po nanesení přizpůsobí barvě pleti, díky bohu. Nerada zkouším nové pudry, make-upy.. :D

      Vymazat
  2. Některým dáváš pěkně zabrat :D

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  3. Neobejdu se bez řasenky a tužky nebo gelu na obočí :-) Ten pudr Rimmel je super. Mám ho doma a používám velmi často

    OdpovědětVymazat
  4. Stay Matte padre mám veľmi rada a o tom Loreal makeupe uvažujem dosť dlho :)

    Nechceš sa navzájom sledovať? :)
    http://nicolland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jdi do něj, já u něj ještě hodně dlouho zůstanu! :)

      Vymazat
  5. Já ndám ani ránu bez korektoru a pudru! :) Super článek
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Používam rovnaký púder, presne ak hovoríš, je super :)
    Čo sa mňa týka, tak pre mňa je korektor, makeup a púder nutnosť, najmä kvôli mojej problematickej pleti.

    OdpovědětVymazat
  7. Na ten pudr Stay matte jsem moc kladných recenzí neslyšela. Ale jsem ráda, že tam vidím i paletku od Sleek :D Taky ji používám, protože má tmavší pudr na konturování, rozjasňovač a růž :D

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si Stay Matte teda nemůžu vynachválit, ale každý člověk je jiný :) Jinak tohle zrovna je paletka Make-up Revolution, ale jsou si dost podobné :)

      Vymazat
  8. Tak tie produkty sú naozaj super ! :) Určite si nejaký z mejkapov kúpim, pretože teraz skôr používam BB krémy a s mejkapmi moc skúsenosti nemám :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný článek :) pro mě je asi nejdůležitější korektor a pudr a pak taky trošku konturování :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten pudr od Rimmelu mám taky ... už asi třetí balení a stále ho miluju. :D
    Hezký článek .

    www.zivotbrunety.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Já se neobejdu hlavně bez korektoru+balzámu na rty+řasenky. Samozřejmě většinou toho používám o hodně víc, ale tyto produkty jsou pro mě nutnost:)

    OdpovědětVymazat
  12. Málokedy sa mi stane, že fungujem bez kompletného makeupu. Hlavne teraz keď mám krátke vlasy a záľubu chodiť vo voľných jeansoch a "robotníckych" botách, ak nechcem úplne vyzerať ako chalan, bez celkového makeupu sa nezaobídem. Takže všetko čo si tu spísala musí byť. Plus ešte výrazný rúž :)

    NITA

    OdpovědětVymazat
  13. Akokoľvek sa aj ja ponáhľam ráno, na makeup čas mám. Radšej sa vzdám niečoho iného. Ja by som okrem púdru a makeupu alebo aspoň bb krému potrebovala aj riasenku. A samozrejme, produkty na obočie. :)
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  14. S většinou věcí souhlasím, jen prostě vždycky zapomínám na rozjasňovač.. A upřímně mě ani nijak přes den nechybí, nevím proč, přijde mi to jako zbytečnost. Ale když času mám víc, tak ho samozřejmě ráda nanesu, ale v malém množství. :)

    OdpovědětVymazat