Za delšími řasami s Realash

by - čtvrtek, února 18, 2016

Když mě před pár dny kontaktovala společnost Realash s nabídkou spolupráce, s nadšením jsem přijala. Vždycky jsem ze svých řas byla zklamaná, vyzkoušela jsem různé řasenky a tak dále. Ale když není základ, tak ani sebelepší řasenka nepomůže. A ačkoliv se stav mých řas v posledních pár měsících o hodně zlepšil, pořád to není ono.

Co je vlastně Realash?

Realash je sérum na růst řas, které slibuje až o 83 % delší a 79% hustší řasy. Řasy tedy posiluje, prodlužuje a zvětšuje jejich hustotu. Sérum má řasy během krátkého času regenerovat a kompletní výsledky by měly být viditelné po 30 dnech.

A jak Realash funguje?

Sérum urychluje přirozený růst řas, posiluje jejich kořínky a zabraňuje vypadávání. Stačí ho tedy používat jednou denně, a to večer. Nanášet se má po důkladném odstranění make-upu ke kořínkům řas, stejně jako nanášíme oční linky. Složky obsažené v séru jsou navíc i vhodné pro citlivou pokožku kolem očí.

Pokud se o produktu chcete dozvědět víc a přečíst si, co o Realash říkají zákaznice, odkážu vás na jejich webové stránky, kde si ho můžete i zakoupit.

Mé řasy před testováním séra.

Zkoušely jste Realash? Jaké s ním máte zkušenosti?

You May Also Like

19 komentářů

  1. jé, to bych taky chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na to jsem zvědavá, sama bych něco takového potřebovala, ale moc tomu nevěřím, jestli to funguje :)

    --eL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda pevně doufám, že se výsledky brzy dostaví, je to třeba :)

      Vymazat
  3. Realash mám teraz na vyskúšanie aj ja a musím povedať, že po dvoch týždňoch mám omnoho pevnejšie riasy ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Realash jsem vyhrála v giveaway a používám ho asi 2,5 měsíce, musím říct, že mi řasy příliš neprodloužilo, ale rozhodně jsou teď pevnější a méně vypadávají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň nějaký výsledek to mělo, ačkoliv podle mě to bude hodně individuální :)

      Vymazat
  5. o tom čtu v poslední době na hodně blozích a myslím si, že aspoň trochu to fungovat bude. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Teda to jsem zvědavá na výsledky! O tomto séru už jsem slyšela hodně pozitivního.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  7. Četla jsem na to už spoustu chvály! Docela ráda bych to někdy vyzkoušela :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  8. Máš parádní fotky! :) Zajímavý produkt, řasy bych potřebovala krapet zahustit, mohla bych to sérum ozkoušet, ještě si o tom něco počtu na stránkách, díky za inspiraci. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tak som zvedavá ako to bude fungovať. Ja som zatiaľ žiadne sérum ani nič pre starostlivosť o riasy nepoužívala. Riasenka a idem, hh.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  10. Vyhrala som ho a aplikujem ho už 2 mesiace a je skvelý! Naozaj sú riasy hustejšie, trochu dlhšie a hlavne nevypadávajú, teda nie sú také jemné ako predtým :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moje řasy jsou bohužel také nic moc, jen málokterá řasenka mi je dokáže udělat delší a hustší :( Takže jsem moc zvědavá, jak ti sérum pomůže a jak s ním budeš spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem zvědavá na výsledek :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem na něj četla hodně recenzí, ale jsem kvůli němu stále pořád skeptická, ale tak uvidíme, třeba mě překvapíš a přesvědčíš o opaku :)

    OdpovědětVymazat