Instalife (September 2015 - January 2016)

by - neděle, dubna 10, 2016

Projížděla jsem si svůj instagram, vzpomínala... A uvědomila si, že jsem naprosto zapomněla přidat instalife photo článek, což mám právě teď v plánu napravit.

S každou fotkou, ať už instagramovou nebo tou, která našla místo pouze u mě v mobilu, se mi pojí vzpomínky - šťastné a i ty šťastné o něco méně. Poslední půl rok byl... Přinejmenším komplikovaný, co se týče mého osobního života a všechno je jeden velký bludný kruh. No jo, a to jsem se chtěla soustředit na školu a maturitu, haha. Tak jako tak, měla bych být vděčná za všechno, co mi uplynulé měsíce přinesly, protože jsem si konečně uvědomila spoustu věcí a tak dále. Chybami se člověk učí a já prosazuji heslo "opakování je matka moudrosti", takže si každou chybu ráda ještě 983126547x zopakuju :D

Občas umím být poněkud nostalgický člověk, takže končím s tlacháním a zbytečným smutněním, a nechávám vás si prohlédnout pár fotek z mého života :)

Začátkem záři jsem si udělala radost a pořídila si tenhle úžasný batůžek a také novou Naked paletku. Kterou jsem mimochodem ještě ani nepoužila :D

Vyvolej.to fotky jsou úžasná věc a pokud nevíte, jaký dárek někomu pořídit, můžete se inspirovat! :)
Klasicky dýňové frappuccino. Kéž by ho dělali celoročně!




V listopadu mi přibylo další tetování :)


Na Interbeauty jsem si pořídila tuhle rtěnku, kterou zatím moc nenosím, ale barvu má úžasnou :)

Mario ♥


11/11/2015

Noemi ♥

Kolektiv jsme příšerný, ale na dárku pro odcházející třídní jsme se shodnout dokázali :)





Mé šaty na maturitní ples.

Koncert Ellie byl naprosto úžasný a fakt jsem si ho užila!

A ještě tu noc jsem dostala krásnou růži :)

Přeji všem krásnou neděli a brzy se s vámi snad zase podělím o další várku fotek. Do té doby mě můžete sledovat na mém instagramu tady :)


You May Also Like

7 komentářů