REVIEW | Realash: Po třech měsících + giveaway

by - úterý, května 31, 2016

Předminulou středu to byly tři měsíce, co jsem začal testovat sérum na růst řas Realash. S nadcházející maturitou, jejími oslavami a hledáním práce, jsem se ale nedostala k sepsání mých postřehů.

Nebudu vám lhát, z počátku jsem byla poměrně skeptická, protože mám zkušenost, že to, co funguje ostatním, většinou nefunguje mně (asi špatná karma či co). Tak jako tak jsem se ale pustila do testování a Realash příjemně překvapil.

V listopadu 2014 jsem se poprvé seznámila s prodlužováním řas (řasou na řasu) a byla jsem nadšená, protože už jsem každé ráno nemusela trávit čtvrt hodiny děláním linky a snažením se z mých řas vykouzlit něco alespoň trochu viditelného. Prodloužené řasy jsem měla naposledy vloni v červnu a od té doby mi strašně vypadávaly a byly jak vypelichané. Jelikož jsem už předtím neměla s čím pracovat, byla jsem zhrozená.

S postupem času se stav mých řas začal zlepšovat (hlavně díky KIKO noční péči a řasence), ale stále to nebylo ono. A právě tu chvíli přišla nabídka na spolupráci od společnosti Realash. Co produkt slibuje, jsem vám psala v článku již v únoru, který si můžete přečíst zde.

Průběh testování

Sérum jsem, ačkoliv se sama dost divím, používala dva měsíce poctivě každý den. I když jsem ležela už v posteli, usínala a vzpomněla jsem si, že jsem ho nepoužila, vylezla jsem a napravila to, protože jsem doopravdy chtěla vědět, jaké budou výsledky.

Zhruba po týdnu jsem si začala všímat malých změn - začaly mi růst řasy i v koutku oka, o něco méně vypadávaly... Ale také se mi zhruba po dvou týdnech objevil na levém víčku menší pupínek, který ne a ne zmizet. Jelikož v mém režimu péče o pleť nenastala žádná změna, připsala jsem to jako reakci na Realash, ale testovala dál, protože mě víčko nijak nebolelo a žádné jiné problémy se neprojevily.

Po nějakých šesti, možná sedmi, týdnech pupínek zmizel a já byla ze vzhledu svých řas nadšená. Konečně byly vidět, potřebovaly minimum řasenky a rostly i tam, kde dřív ne.

Řasy mám spíš rovné, ke konci trošičku zahnuté, a to se ani po použití séra nezměnilo. To jsem upřímně ani nečekala.

Třetí měsíc jsem testování docela flákala. Nejspíš protože jsem byla nadšená výsledky užívání po dvou měsících a také proto, že jsem byla tak pohlcená stěžováním si na školu, že mě nic jiného nezajímalo.
Z fotek jsem si všimla, že mé řasy před vypadají delší, čemuž tak rozhodně není. Řasy mám teď mnohem hustší, delší a skoro nevypadávají.

PRO

+ rychle viditelné výsledky
+ aplikátor - Realash má aplikátor jako linky, takže je nanášení velmi jednoduché
+ nevtíravá parfemace - některé produkty mívají zvláštní vůni, která mi při jejich používání vadí

PROTI

- cena - kdyby nebylo spolupráce, nejspíš by mě cena 1.200 Kč odradila
- jak jsem psala, na víčku se mi objevil pupínek a některé blogerky měly podobný problém

Pro výhru tedy stačí tři jednoduché kroky ▼
  1. Být čtenářem blogu (modré tlačítko Připojte se k tomuto webu vpravo v menu)
  2. Like na FB stránku Realash 
  3. Do komentářů napsat e-mail a jméno pod kterým sleduješ blog a pod kterým jsi na FB
Giveaway bude končit v pondělí 20. června a výherce kontaktuji na e-mail.

Na závěr bych jen chtěla poděkovat společnosti Realash, díky které jsem měla možnost sérum vyzkoušet a zlepšit tak stav svých řas!


You May Also Like

18 komentářů

  1. GFC i FB Vendula Janků
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. GFC a FB Týna Fričová, kikifri@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. GFC a FB - Petra Brázdová
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Toto sérum chci už dlouho vyzkoušet, ale jak píšeš, ta cena...
    zapojím se teda do soutěže :-)
    GFC Wikira
    FB wikira krasna
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ah, tak dlouho už si tohle sérum přeji vyzkoušet, jenže ta cena mě odrazuje, tak doufám, že alespoň tvá soutěž mi to umožní. ♥
    GFC - Diary of Girly Things
    FB - Jana Pelíšková
    diaryofgirlythings@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Na facebooku i na blogu sleduji jako Marťa Marešová. Výhra je rozhodně lákavá! Jinak můj email je martinamaresova8@gmail.com :) ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá naozaj dobre, už som o tomto séru čítala na viaceých blogoch a vraj je jedno z mála, čo naozaj funguje:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  8. Sabina Šmolíková2. června 2016 v 21:01

    Super ! :-)

    sajnicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jenny! Opravdu super článek.

    ladydinus@seznam.cz
    FB Dinushka Ali

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelá giveaway :) Ja som toto sérum mohla získať a musím povedať, že je úplne úžasné a mám skvelé výsledky. Nemala som žiadne vyrážky ani nič po ňom :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. to je skvelá GA!! :) práve včera som na toto sérum pozerala :)
    sledujem na GFC ako Veronika Baginová
    FB like tiež ako Veronika Baginova
    veo.baginova@gmail.com
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  12. GFC a FB: Lenka Koubová
    email: koubovalenka8@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Super výsledek! :) Ta cena je bohužel moc vysoká.
    GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. GFC aj FB Otilia Nudzikova
    tilkanudzikova@gmail.com

    O sere som uz pocula, a rada by som ho vyskusala.. Moje riasy uz potrebuju prebudit :)
    http://beautyshopaholik.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělá změna :)
    GFC a FB: Tereza Videnková
    tereza.videnkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Zuzana Vargová
    FB: Sue Vargová

    OdpovědětVymazat
  17. gfc Nikola Benková
    fb Nika Benko
    nikolanikibenkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat