Summer/work wishlist

by - neděle, července 10, 2016


Poslední dobou jsem si všimla, že po ničem nijak zvlášť netoužím. Alespoň, co se týče z kosmetiky. Mé požadavky se tak nějak snížily, nejvíc stále utrácím za jídlo (klasika), ale i přesto, se našly nějaké věci, které bych do mého wishlistu mohla zařadit.


Když přijde na oblečení, žádné extra přání nemám. Chodím teď jen do práce a z práce a jelikož máme dress code v bílé/krémové a černé barvě, oblečení jiných barev ani nevyhledávám.

Crocs Sienna Shiny Flats už jsem si vlastně i stihla pořídit a jsou to nejpohodlnější boty na světě. Stát v nich osm hodin v práci je o něco snesitelnější než v klasických balerínách s podrážkou jako papír, yay!

V uplynulém týdnu jsem pořádala "hon" po dokonalých džínách, ale zatím jsem ty dokonalé nenašla. Přemýšlím o potrhaných girlfriend džínách, tak uvidím, co mi nakonec padne do oka. Nevýhodou zase je, že bych potrhané džíny nemohla vzít do práce.

Ráda bych někde sehnala podobné sukně jako na obrázku, ale zatím jsem nikde neviděla takovou, která by se mi fakt zalíbila. 
Šaty jsem si tento týden pořídila troje a přiznávám, že by to možná spíš chtělo ještě nějaké bílé, protože ty mám jen jedny.


Strašně jsem se zamilovala do vzhledu Selma kabelek od Korse a silně přemýšlím o tom, že bych si jednu pořídila. Chci vystoupit ze své komfortní zóny a koupit nějakou barevnou, buď cherry red jako je na obrázku nebo korálovou, případně zlatou.
A New Era kšiltovka by byla skvělým pomocníkem při bad hair days, které teď mívám až moc často, no yay,

NARS produkty chci vyzkoušet už strašně dlouho a tahle paletka je prostě boží. V kombinaci s jejich profláklými štětci by nemusela být vůbec špatná.

A borec na konec - iPhone. Můj androiďácký mobil mě už neuvěřitelně štve (jak moc by se sem hodilo jiné slovo) a chci nový mobil. iPhone se mi líbí vzhledem, funkcemi a doufejme, že i "životnost" na tom nebude nejhůř. Takže v průběhu pár měsíců mi snad bude říkat mami :D 
Rose gold barva je nádherná, takže o žádné jiné ani nepřemýšlím. Zatím se jen rozhoduji zda jít do 6S Plus nebo do nové SE.

Co je momentálně na vašem wishlistu?


You May Also Like

14 komentářů

  1. Já zrovna teď toužím po velké kabelce přes rameno (protože obyč kabelku u mně člověk neuvidí :D), kterou si DOUFÁM, za týden koupím :D A zároveň přemýšlím o nějaké lince na oči, protože bych se to chtěla naučit (pokročit ve svém začátečnickém malování :D), ale u tohoto si stále nejsem jistá :D Ale teď hlavně tu kabelku a knížky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja posledni dobou linky vubec nepouzivam, ale osvedcila se mi push up liner od benefitu a fix na oboci od Catrice :)

      Vymazat
  2. Pecka věcičky... hned by se mi taky všechno hodilo! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne vecičky... odporúčam Selmu, už rok mám čiernu a som spokojná.

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim, ze pristi mesic bych si ji mohla poridit, vypada fakt skvele :)

      Vymazat
  4. Po tej šiltovke už aj ja veľmi dlho pokukujem, no dať za ňu okolo 30 eur sa mi zdá smiešne. Predsa len, je to iba čiapka :/

    OdpovědětVymazat
  5. Mám teď nově ten iPhone SE rose gold a jsem s nim hodně spokojená :3 jen ho nedokážu srovnat s tím 6S -.-"

    eLblogGIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jeste uvidim, 6S je v nekterych funkcich lepsi a libi se mi velikost :)

      Vymazat
  6. taky ted chodim skoro porad jen v pracovnim dresscodu, takze nakupy jsou docela snadny :-D a rada bych si poridila MK kabelku.

    OdpovědětVymazat
  7. Štětec od Narsu mě taky zajímá. Přesně takový tvar hledám. Dokonale pomocí tvaru zvýrazní kontury a je to s ním jednodušší. Malé kabelky ve stylu crossbody mám také ráda. Velmi dobře se nosí a hodí se více méně ke všemu. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Uff to je krásy. Já poslední dobou vyhledávám jen sukně a šaty áčkového střihu :-)

    OdpovědětVymazat