REVIEW | iamcute.cz

by - pondělí, července 04, 2016


Nevím jak vy, ale já se vždy těšila do školy hlavně kvůli tomu, že nový školní rok znamenal nakupování sešitů, pastelek, fixů... Samozřejmě jen na základce. S přechodem na střední školu už nebylo třeba pastelek ani fixů a po většinu času jsem byla ráda, když jsem měla propisku, tužku a gumu.

Má obliba papírenských potřeb mi ale zůstala a eshop I am cute je to pravé, pokud máte rády washi pásky, různé sešity, propisky a tak dále.

Výběr je úžasný a už při první objednávce jsem věděla, že neobjednávám naposledy. Jak jsem již stihla zmínit na takovýhle kravinky mě vážně užije. K dispozici máte z mnoha propisek, tužek, lepících papírků a nálepek nebo dokonce i obálek.





Původně jsem neměla v úmyslu pořídit tento květinový sešit. Koukala jsem po jejich Paříž sešitu, který byl jednoduchý a tím i krásný. Nakonec se ale zjistilo, že bohužel není na skladě a byl mi nabídnut jeden z jejich květinových sešitů za cenu toho, který jsem původně chtěla, což je určitě super!




Poslední dvě věci, které přistály v mém košíků jsou washi páska s motivy Eiffelovy věže a propiska s kytičkami.
Jde vlastně o mou první washi pásku, vždycky jsem tenhle boom nějak přehlížela, tak jsem zvědavá, co s ní ještě vymyslím. Měla jsem v plánu ozdobit  s ní sešit, který jsem zmiňovala výše, takže aspoň mám nějaký důvod k tomu objednat si zase, jakmile bude na skladě.

A na závěr? I am cute bych vám doporučila všemi deseti, nejen kvůli úžasnému sortimentu, ale také kvůli skvělému zákaznickému servisu! V e-shopu navíc byli tak hodní, že se mi pro vás podařilo zařídit slevový kód na 10 % z objednávky :)

slevový kód: iamcute10

Co vy? Jste taky blázni do sešitů, propisek a tak dále? :)

You May Also Like

26 komentářů

  1. Já tyhle věcičky taky vždycky zbožňovala :D Zrovna si sháním nějaký sešit, kam bych si mohla psát citáty... možná se tam podívám a nějaký si vyberu - plus k tomu tuna dalších věcí, protože neumím odolávat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom většinou stejně, tentokrát jsem se ale vážně krotila :D

      Vymazat
  2. Ano jsem blazek do sesitu propisek lepicich papirku washi pasek a podobnejch kravin. Taky sem se jen kvuli tomu vzdycky tesila na novej skolni rok :D

    OdpovědětVymazat
  3. Taky zbožňuji papírenské "kravinky". Ale bohužel v papírenských potřebách v mém městě je to chabé. Díky za slevový kód. Jdu objednávat. A tu lepící pásku si pořídím taky. Paris is always good idea. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta páska je boží, mají i více druhů :) Jinak u nás je to taky chabý, ale přijde mi, že v Praze taky nic moc :/

      Vymazat
  4. Tyhle věcičky také úplně miluju, už jsem za hezké sešítky taky utratila majlant :D a ten květinovej sešit se mi moc líbí :3

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že už sešity mám koupené :( Určitě bych si vybrala :3 Protože ty obyč sešity za deset korun nebo kolik sešit vůbec stojí (:D), tak je pěkně nudnej a hnusnej. Tak to mám pro příště :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sešity vypadají opravdu zajímavě, jen nevím, zda není ta cena přehnaná. Ale pro půl roční využití se to dá ještě prominout. :) Já bych rozhodně ještě uvítala zápisník nebo diář. Ale ty bohužel nemají. Škoda. Ale i tak pěkný zpestření běžného, školního dne. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já úplně zbožňuju květinový sešity a zápisníky! :3 Moc děkuju za slevový kód :):D
    TUORE BLOG

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné věcičky, také jsem od tam objednávala :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné věcičky, já mám papírenské potřeby moc ráda, ale teď na VŠ mi stačí jedna propiska a dva papíry :D
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám tyhle věci taky ráda, takže taky často nakupuji tyhle blbustky... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na takéto vecičky som totálna závisláčka ! :D Ja proste milujem zošity, papieriky, lepačky a neviem čo všetko. Túto stránku som ani vidieť nemala, pretože odtiaľ si zas vyberiem milión vecí :D
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  12. Jeej, e-shop nepoznám, ale vyzerá vážne úžasne!

    Na mojom blogu práve prebieha letná Giveaway, budem veľmi rada, ak sa zapojíš! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  13. Také naprosto miluju podobné papírenské nezbytnosti, s nimi jsou ty dny ve škole hnedka lepší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  14. Jééj, to je chutný e-shop! Takéto "prkotinky" milujem ♥ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Giveaway *

    OdpovědětVymazat
  15. Já podobné věci měla hrozně ráda, ale teď už je nevyužiji (nehcodím do školy a v práci vše datluju na pc) ':D

    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat
  16. Ooooo, tak ta propiska, tak je boziii!!!! Úplně jsem se zamilovala ♥ Já myslím, že mi všechny holky jsme pro tyto papírenské potřeby zapálené :)

    OdpovědětVymazat
  17. Och toto som nemala vidieť :D milujem takéto "zbytočnosti", vytiahnuť ma z papiernictva je niekedy hotové umenie. Hneď idem vyberať, už vidím že tam oplieskam nemalý peniaz :D

    NITA

    OdpovědětVymazat
  18. Tento eshop kupodivu znám i já :D Sice nejsem přímo na tyhle hezké sešitky, tužtičky a washi pásky, ale i tak mi to příjde hrozně roztomilé- haha, cute :3 :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  19. Ježíš, ty věci jsou tak roztomilé!
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem si na e-shopu také objednávala. Dvě propisky, ořezávátko a penál.jsem na takové věci úplně ulítlá, a když jsem viděla e-shop Iamcute, byla jsem úplně nadšená, že tu budu nakupovat pořád. Když mi to ale došlo byla jsem hrozně zklamaná. Věci jsou malinké, na fotce vypadají 10x lépe, jsou drahé, kvalita mizerná, věci odfláklé a vyrobeny v Číně.. Nejvíce mě tedy zklamal penál. Na fotce vypadal tak dobře, že jsem vůbec neváhala přidat do nákupního košíku. Když jsem ho vybalila , zjistila jsem, že je malinký (což mi na začátek ani tak nevadilo ), ale krajka byla našita pouze na jedné straně penálu ( což na fotce samozřejmě není vidět ), penál nestojí, materiál je hrozný a celý produkt prostě vypadá odflákle.. Byla jsem vážně smutná.. Vybrala jsem si penál jako malý dárek k narozeninám a tohle jsem vážně nečekala. Za dvě úplně obyčejně vyhlížející propisky a ořezávátko jsem dala 200kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to mi je líto :/ Mně teda všechno přišlo v pohodě a i vypadalo jako na obrázku. Ale zase souhlasím, že by sis některé z jejich produktů určitě mohla koupit na ebay a mnohem levněji :)

      Vymazat