Brandnooz box (červen 2016)

by - pondělí, července 18, 2016

Před pár dny se mi konečně dostal do rukou můj první brandnooz box. Kvůli práci jsem neměla čas si zajít na poštu, protože jsem byla v Praze a když jsem si chtěla balíček nechat poslat, nikdo nijak nebyl schopný se mi ozvat. Zažádala jsem si o odpolední doručení, kdy měla být mamka doma a tudíž mi ho mohla vzít. V devět ráno jsem se chystala do Prahy a najednou zvoní pošťačka s mým brandnooz boxem. Toť k odpolednímu doručení. Ještě k tomu mi ten samý den v šest večer, když už jsem byla v práci, přišel email, že nebudou schopní mi balíček doručit a budou mě kontaktovat o dalším řešení doručení. A balík už dávno doma, prostě Česká pošta :D

Jak jsem již psala, jde o můj první box. Ještě před rozbalením jsem věděla, že v něm bude má oblíbená kávová Fidorka, protože jsem viděla náhled článku jedné blogerky. Většina z vás box určitě zná, ale strašně se mi líbí "průvodní leták" k obsahu, kde je každý produkt popsaný a najde se tam i pár receptů, které se určitě hodí, když nevíte, jak byste zrovna danou věc využili.















Zlatý klas na přípravu krémů a náplní jsem párkrát zahlédla v obchodě, ale samotnou by mě nenapadlo ho pořídit. Když dělám krém na dukátové buchtičky nebo krém do nějakého zákusku, používám pudink. Rozhodně jsem ale zvědavá, jestli na něm bude něco jiného.

Z celého boxu jsme byla strašně nadšená, ale Ahmad Tea mi vážně udělal neuvěřitelnou radost. Miluju ledový čaj a doma si ho v létě dělám hodně často. Tenhle se ale jen hodí do studené vody a je to.

V životě mě nenapadlo koupit sušené droždí a celkově nejsem moc na kynuté pečivo, ale myslím, že pro oba produkty nějaké využití určitě najdu, buď já nebo mamka.

BeBe NaMěkko jsem chtěla ochutnat už delší dobu, tak uvidíme, jestli mi zachutnají. Kávová Fidorka je podle mého ta nejlepší příchuť a mohla bych ji pořád.

Reklamy na jupí sirup s příchutí melounového mojita je plná televize a vídám ji xkrát denně. Já si sirup zamilovala na první lok. S ledem je krásně osvěžující a ne nijak sladký.

Strongbow cider miluju, hlavně ten červený, a příchuť dark fruit nezklamala. Bitter Sweet colu jsem ještě nevyzkoušela a nevím, co od ní čekat.

Stejně jako u jupí sirupu je Haribo Fizz plná televize. Kyselé pendreky mám celkem ráda, takže tohle nebude žádné překvapení.
Chupa Chups žvýkačky jsem ještě nezkoušela, ale dle mého to bude takové klasika stejně jako u Haribo.

Co říct k tyčinkám. Nikoho neurazí, neznám nikoho, kdo je nemá rád a na večer k televizi třeba s Bitter colou budou super.


Hořčici celkově moc nevyhledávám, ale doma se určitě neztratí. Nejvíc se mi líbí sklenička, kterou po spotřebování určitě využiju.

Zaujal vás červnový brandnooz box? Já z něj mám rozhodně radost, protože velmi příjemně překvapil. Jsme tedy zvědavá, jak na mě zapůsobí ten další :)


You May Also Like

15 komentářů

  1. Nový Strongbow Cider jsem již vyzkoušela a není špatný, ale stejně mám raději příchuť Red Berries. Jinak kyselé pendreky taky můžu, ale za to žvýkačky nestojí za nic. Žvýkačky jsou maximálně na pár minut.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda můj první dojem byl smíšený, proč by někdo objednával box s jídlem.. Ale při prohlížení tvého článku mě to zaujalo. Z celého baleni. Znám vlastně jen Strongbow Dark Fruits,takže už chápu celou pointu :) hezké fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze zacatku jsem na to pohlizela stejne, ale je to super, protoze se dostanes k vecem, ktere by sis nejspis normalne nekoupila :)

      Vymazat
  3. Tento červnový by mě potěšil, byl super :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  4. Vítej do světa Noozies a gratuluji k boxíku - já na něm mám závsilost (a nejen na tomhle) :D :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :) Ja na ty boxy nikdy moc nebyla, ale tohle je supr :D

      Vymazat
  5. Mojito od Jupí už chci dlouho vyzkoušet, snad na něj někdy brzy narazím. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ho sama jeste nikde nevidela, ale to bude spis tim, ze jsem ho nikde nehledala :D

      Vymazat
  6. Nevím, přijde mi to jako hovadina pro liné lidi. Vzdyť si to můžu koupit v obchodě. Pochybuju, že to je zadarmo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si nevšimla, že by někde něco dávali zadarmo :D A jako hovadiny pro líné lidi považuju jiné věci. To samý s Ladyboxem, taky to je hovadina, když si tu kosmetiku můžu koupit sama? :)
      A jo, v obchodě si to sice koupit můžeš, ale já bych o některé z těch věcí ani nezavadila pohledem. Věc názoru ;)

      Vymazat
  7. Strongbow a Haribo by som chcela vyskúšať. Mńam ♡ ◠‿◠

    ♡ * Jewellery display * ♡

    OdpovědětVymazat
  8. A me se to libi z duvodu, ze ti nekdo ukaze veci, o kterych bych treba nevedela, nebo je prehledla... uz jsem takhle narazila na dost zajimavych tipu! ;))

    OdpovědětVymazat
  9. Láká mě ta Jupí šťáva a Cider!

    OdpovědětVymazat