TEA TIME | Ples, praktická, narozky a poslední zvonění...

by - středa, dubna 27, 2016

Je neděle, Valentýn. Trávím hodiny před zrcadlem, ať večer vypadám alespoň trošičku k světu. Nechystám se na žádný romantický rande, večeře, kino... Nene, čeká mě můj maturitní ples. Něco, na co jsem se těšila kolik let. Mé fantazie o plese se ale rozplynuly jakmile začaly v lednu první problémy - šaty, boty, psaníčko. Žádná pohodička, ale záminka pro to ztřískat se jako prasata a nemuset do školy. Ok, fine with me. Teď si ale uvědomuju, že strašně kecám, protože mé fantazie zmizely, jakmile mi došlo, že ples není o jedné třídě, ale zhruba o osmi a všechno je strašně vyhrocený. Jo a vztahy mezi mými spolužáky taky žádná sláva.

Jaký šaty, jaký líčení, co s vlasy? Postupně jsem začala řešit víc a víc takový ty "povrchní" věci, na kterých koneckonců skoro ani nezáleží, protože v Lucerně je nějakých 200 maturantů a ještě se o sál dělíme s prváky, kteří mají imatrikulaci. Ano, skvělý nápad, moc. Já na své ani nebyla a nemůžu říct, že bych litovala :D Každopádně skvělý tah, jak narvat Lucernu k prasknutí, to zase popřít nemůžu.

Ale zpět k těm povrchnějším věcem. Jako třeba vlasy. Letos jsem byla na dvou maturitních plesech a na všechny jsem si teda vlasy nakulmovala - taková zkouška před tím mým, jakože kolik laku na vlasy musím použít, kolik sponek potřebuju na celou hlavu (hodně :D)... Abych nakonec zjistila, že je to naprosto jedno, protože sice z baráku můžu vycházet s vlasy pod ramena, ale do hodiny je mám po prsa. V tu chvíli mi připadají dvě hodiny strávený s vlasy naprosto zbytečný a přišly jednoduše vniveč. Jenže co bych neudělala pro svůj dobrý pocit?

A znáte to, když někam jdete, chce vypadat nejvíc nádherně a něco se zkazí? Linky na jednom oku jako panda, obočí příšerný (5 tipů na krásné obočí na nic) a vlastně celej obličej je jeden velký pupínek a katastrofa? Tak prostě chcete vypadat na plese, no kidding! Čtyři roky směřovaly k tomuto večeru (maturita co?) a vaše tělo protestuje. Díky moc.

Každopádně, abych ten můj plesový večer shrnula - ples ušel, after super! Co se týče samotného plesu, tak neuvěřitelně rychle utekl a nic moc jsem si ho neužila, a to i ztoho důvodu, že jsem byla přes hodinu zavřená v šatně a počítala peníze z plachty (ať je za co pít, že). O to radši ale jsem, že jsem si mohla užít afterparty, kterou jsme měli v Retro Music Hall. V posteli jsem byla v sedm ráno a má peněženka brečela míň než já :D
Mé plesové šaty a psaníčko, do kterého se mi sotva vešel mobil.

A maturantka 2016! Doufejme.
Chtěla jsem vám přiložit i nějaké pořádné fotky z plesu, ale to by nebyla naše třída, abychom měli o dva měsíce později fotky. Nejspíš budu moct být ráda, když je uvidím před maturitou.

Když už jsem zmínila tu maturitu, ve středu (6. 4.) jsem na výbornou, zvládla praktickou maturitní zkoušku. Oproti mému okolí jsem nebyla vůbec vystresovaná a nebála se, to vše přišlo až v den zkoušky. Naše praktická se skládá z napsání 6 písemností (žaloby, smlouvy, žádosti atd.), osmi otázek z teorie práva, grafu týkajícího se závazků a právní logiky. Já si vytáhla kupní smlouvu, plnou moc, dlužní úpis, návrh na vydání platebního rozkazu, upomínku a okamžité zrušení pracovního poměru. A musím říct, že jsem odcházela s docela dobrým pocitem. Sice vím, že teorie byla tak trochu tipovačka, ale jinak jsem s výsledkem spokojená. Chci říct, jak bych taky nemohla, když jsem měla jedničku a učila se den před praktickou. Kéž by mi to tak vyšlo i s ústními.

V pondělí (25. 4.) jsem měla narozeniny, které jsem byla v pátek s kamarády oslavit. Dlouho se mi nestalo, že bych šla za bílýho dne a stejně tak i končila. Domu jsem se dostala po devátý ráno docela vyčerpaná, padla do postele a vzbudila se až někdy odpoledne. Takže narozeniny jsem oslavila pořádně, ale hlavně se skvělými lidmi! :) Teď když se blíží konec, je mi líto, že jsme ty vztahy neměly lepší dřív. Ačkoliv všechno se děje z nějakého důvodu, takže tohle ten svůj určitě taky mělo.
Zároveň když už narozeniny zmiňuju, musím poděkovat Martince za super úžasný dort, který byl prostě... No super úžasný!
Zítra si ještě jdeme sednout s kamarádkami na running sushi ♥ a tím mé oslavy 19. narozenin oficiálně zakončím. Navíc ještě potom půjdu přecpaná do práce, to taky bude stát za to :D


A dneska jsme měli poslední zvonění. Nezúčastnila se celá třída (díky bohu), ale užili jsme si to snad o to víc. Zítra nás už jen čeká předání vysvědčení a scházení schodů před zraky celé školy. Tím tak nějak oficiálně zakončíme čtvrťák a čeká nás jen ta maturita. Už za pět dní písemný, páni. Těžko se mi věří tomu, že ty čtyři roky jsou konečně za mnou.


Mé přípravy na maturitu sice zatím docela váznou, ale všem, co letos maturují přeju hodně štěstí, to zvládnem! :)



You May Also Like

16 komentářů

  1. Šaty jsou teda ohromné! Jakoby to bylo včera, co jsem měla maturák. Na jednu stranu bych si to zopakovala, na tu druhou už nikdy víc haha. Neboj se maturity nic, je to jen stres, ale není to tak strašné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :) Jinak snažím se nestresovat, zatím je to v pohodě. Tak uvidím za týden, dva :D

      Vymazat
  2. ty světlé vlasy ti strašně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wau, ty šaty ti neskutečně sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na plese ti to opravdu moc slušelo a měla jsi nádherné šaty :)
    Lovies 47

    GIVEAWAY o kosmetiku SOAPHORIA

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé Janetko!
    Moc mě mrzí, že jsem na ples nemohla dorazit, každopádně jsi byla jako princezna! Maturitu dáš, dopadne to jako ta praktická a pak se s tebou budu muset loučit, což mě tahá za srdce, ale udělám si za tebou výleta, s tím počítej!
    Jsem moc ráda, že ti dort chutnal, taky mě to stálo chvilku nervy, jestli ho vůbec dovezu v pořádku do Prahy. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super článek :) Určitě sis to užila a ty šaty jsou nádherné,moc ti sluší! :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  7. You look so beautiful ! ;)


    http://www.patinn.eu

    OdpovědětVymazat