Letní osvěžení s Manhattan zmrzlinou

by - pondělí, srpna 08, 2016

S některými pojmy má člověk neodmyslitelně spojené různé věci. Jako například léto. Já si představím sluníčko (jaké překvapení), teplé letní večery a hlavně zmrzlinu. Na tom, že ta k létu určitě patří, se shodneme nejspíš všichni.


Díky výzvě na portálu blogerky.cz jsem si i já mohla některé z těch teplejších dní zpříjemnit úžasnou jahodovo vanilkovou Manhattan zmrzlinou, která je jednoduše... Boží. Když přijde na zmrzlinu, mám v oblibě spíše ty klasické příchutě mezi které i zmíněná patří.

Na zmrzce je skvělá jedna věc - můžete si ji dát snad ke všemu a na jakýkoliv způsob.
U mě ve většině případů vyhrává zmrzlina samotná či se šlehačkou, ovocem a barevnou posypkou nebo ve stylu milkshaku. Kam se hrabe jahodový shake z mekáče.
Dnes bylo šílené teplo a tak jsem mističku zmrzliny s nadšením uvítala. Nemusí ani jít o nějakou, jak já ráda říkám fancy kombinaci, protože v jednoduchosti je právě to kouzlo.

Značka Manhattan nabízí jedny z nejlepších zmrzlin, které jsou v supermarketech dostupné. Mají krémovou konzistenci, nejsou vodové jako většina zmrzlin bývá, příchuť nepřipomíná chemii, ale skutečné jahody a vanilku, což je právě to, co chceme.
A navíc, podívejte se na ten vzor! Po otevření je úplná škoda zabořit do zmrzky lžíci a pustit se do ní!

Jaká je vaše oblíbená značka zmrzliny? A jste spíše na ty klasické příchutě?


You May Also Like

23 komentářů

  1. Vypadá fakt skvěle :) Já mám ráda hodně druhů a nemám vymezenou určitou značku. :) Mám ale nejradeji příchute jako jsou čokoládová, višnová a borůvková. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Od této značky jsem ochutnala čokoládovou a vanilkovou a moc mi chutnala :) Ale nejraději mám klasiku jako je Mrož :) A moje nej příchutě: čokoládová, borůvková a jablko <3

    OdpovědětVymazat
  3. To už se dá dělat reklama i na zmrzlinu? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji zmrzlinu, a ted jsem měla jednu karamelou s Lidlu a byla naprosto bomba :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zmrzlinu od značky Manhattan miluju. S taťkou ji vždycky pravidelně kupujeme a jsme schopni ji jíst neustále. :D :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  6. Tak reklamu na zmrzlinu jsem fakt ještě neviděla.. :D

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. NO jako dala bych si :D Moje oblíbená je kávová z Lidlu :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  8. Jééj, když na ní tak koukám, musím ji ochutnat! :D
    eLblog

    OdpovědětVymazat
  9. manhattan je moje snad nejoblibenejsi zmrzka <3 :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam, to vyzerá tak úúžasne! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. Díky, právě jsem dostala šílenou chuť na zmrzku :D

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Ice cream is my favorite!! This looks so good!

    www.maggiealamode.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ta fotka s tím barevným posypem vypadá opravdu neodolatelně. :D Já mám nejradši klasické příchutě jako je vanilka nebo čokoláda a výjimečně i jahoda. :)

    Ráda bych tě taky pozvala na svůj blog BY CORRA

    OdpovědětVymazat
  14. Túto zmrzlinu som ešte neskúšala, ale vyzerá mňamy takže to musím napraviť :)

    OdpovědětVymazat
  15. Mňamka! Tyhle zmrzliny znám. No neměla jsem ještě šanci ji ochutnat :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  16. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpovědětVymazat
  17. zmrzka vyzera skvele moja naj je acaico kedze je vegan friendly alebo si vyrobim doma sama :)
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  18. Hmmm já nejradši zmrzlinu z vlašských ořechů a co se týče značky tak Haagen Dazs - to jsou mí favorité :)

    Poshlife

    OdpovědětVymazat
  19. Urobila si mi teraz poriadne veľké chute, mňam! ʕ→ᴥ←ʔ

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat
  20. Moc si na smetanovou zmrzlinu nepotrpím, ale Manhattan mně mile překvapil. A že jí není málo snad dodávat nemusím. Byly časy, kdy jsem se jí dopřávala celoročně, ale ty doby už pominuly a spíš si na ní pochutnávám přes léto. Dělají se z ní skvělé poháry s ovocem, šlehačkou a polevou. :)

    OdpovědětVymazat