NEW IN | NYX | O.P.I. | SEPHORA...

by - úterý, června 21, 2016

Tenhle článek jsem "toužila" sepsat už od 22. dubna, kdy jsem byla na jarním Interbeauty a vystála si obří frontu u stánku NYX. Věděla jsem, že to bude masakr, ale že až takový... Každopádně za mou trpělivost (a taky protože mi za 3 dny mělo být devatenáct) jsem se odměnila několika NYX produkty a hlavně úžasnou konturovací paletkou, nad kterou jsem slintala na instagramu několik měsíců.

Realash giveaway vyhrál komentář č. 10 a výherkyni pošlu e-mail s instrukcemi, takže gratuluji! Všem ostatním děkuji za zapojení a snad brzy pro vás přichystám další :)
Většina produktů je pro dobro tohoto článku ještě nevyzkoušená a nemáte nejmenší tušení, jak moc mi trhalo srdce nevyzkoušet například tu konturovací paletku ♥ Bohužel ale dřív kvůli maturitě nebyl čas a tak jsem to musela vydržet, nedá se svítit. Na druhou stranu bych to mohla svést i na svou lenost, protože vyfotit pár věcí není záležitost delší než pár minut.

Zajímalo by mě v kolika následujících článcích ještě zmíním slovo maturita :D Aspoň je vidět jak velký dopad na život a psychiku to má.







Tahle konturovací NYX paletka je moje láska, aniž bych ji musela vyzkoušet. Jak jsem již zmínila výše, delší dobu jsem nad ní slintala na instagramu, ale na Interbeauty jsem ji šla pouze omrknout. Nebýt mé kamarádky (díky Sábo!), nejspíš bych ji tam nechala.
Obsahuje 8 rozjasňujících a konturovacích pudrů, z nichž já nejvíce využiju pudry konturovací a rozjasňovač vlevo nahoře. Jsou vyndavací, takže si je můžu libovolně poskládat.
Vzhledově jsem se do ní zamilovala, tak doufám, že bude tak skvělá i po funkční stránce.




NYX Narcissistic rozjasňovač je taky naprostá bomba! Koukala jsem na něj už na Interbeauty, ale pořídila jsem si ho až o měsíc později v NYX butiku na Novém Smíchově. Je to krásný jarní/letní odstín.




Co se týče produktů na rty, NYX mě příjemně potěšil. Na jejich tekuté rtěnky a lip creamy jsem byla hodně zvědavá, takže na veletrhu jsem si pořídila rovnou dva - Copenhagen v barvách lesního ovoce a Cannes v jemné růžové. Později jsem si v obchodě koupila i NYX Lingerie v odstínu Ruffle Trim, kterou jsem na rtech zkoušela jednou a vydržela celý den bez úprav. Nemám slov a potřebuji jich víc!
Paradox je, že lip creamy, které vypadají docela malé, v sobě mají dvakrát tolik produktu, co Lingerie.

Nemůžu se rozhodnout, který z produktů u mě vede, ale jeden z nejlepších je primer pod oční stíny proof it!. Popravdě? Kam se hrabe Urban Decay! Stíny mi na víčku nikdy nedržely tolik jako když použiju NYX primer. Takže pokud sháníte nějaký super primer, který splní to, co slibuje, jděte do něj.

V Yves Rocher jsem si pořídila fialovou 05 Violet Iris tužku na oči, která má v sobě jemné třpytky. Pigmentace úžasná, tužka je měkká, krásně se s ní pracuje a skvěle vypadá jak na spodní lince, tak na té horní.



Konturování miluju, což je nejspíš patrné i z toho, že jsem v paletce u konturovacího pudru dosáhla dna. Tahle essence novinka je v obchodech už zhruba 2-3 měsíce a stojí za vyzkoušení. Tvářenka podle mě nemá moc skvělou pigmentaci, ale jako rozjasňovač vypadá pěkně. Světlý pudr ale nepoužívám téměř vůbec.

A o zeleném korektoru vám nejspíš nemusím nic moc vyprávět. V životě jsem žádný neměla a posledních pár týdnů se mi objevují červené pupínky, takže jsem po něm sáhla.



O.P.I. laky (tmavý v odstínu  Sleigh Parking Only a pastelový khaki  Thanks a Windmillion) jsem pořídila za 90 Kč na Interbeauty, stejně jako matující fixační sprej na make-up od NYXu.




Na tohle zajímavé vajíčko od TONYMOLY bych ráda udělala recenzi, takže se o něm rozepisovat nebudu. Zakoupit ho ale můžete v Sephoře.



beautyblender přišel s novinkou blotterazzi, která "nahrazuje" zmatňující papírky. Houbičky se dají umýt a použít znova. Také se na rozdíl od papírků dostanou do všech kontur obličeje a lépe absorbují maz z obličeje.




Maska ze Sephory obsahuje zinek a měď díky čemuž by měla zmatnit a vyčistit obličej. Freeman maska by měla dělat téměř to samé - absorbuje přebytečný maz, čistí a uvolňuje ucpané póry. Tuto masku používám nejčastěji po napaření obličeje, kdy jsou póry otevřené.

Malý hydratační Sephora krém jsem dostala jako dárek k nákupu a nejspíš ho hodím do kabelky jako krém na ruce.


A jako poslední věc tu mám Johnson's Baby dětský pudr. Ten používám místo sypkého pudru na zafixování korektoru a nebo jako klasický pudr.

Pořídila jsem si i slavnou Garnier micelárku, kterou jsem zapomněla vyfotit, a není vůbec špatná. Jen tedy nechápu ten boom kolem ní, protože mě odlíčí úplně stejně jako Balea micelárka a nějakých extra rozdílů jsem si nevšimla. To ale může být i tím, že střídám různé odličovací produkty a nepoužívám jen jeden.

Co jste si v poslední době koupili vy? Nebo co vám udělalo radost? :)


You May Also Like

27 komentářů

  1. solidni nakupek :-D hlavne ty nyx vecicky. na interbeauty jsem chtela, ale pak mi to nevyslo :( mas super fotky, jsou ostry i kdyz jsou uplne na detail, cim fotis?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Šanci máš ještě v říjnu, ale podle mě jsi o nic nepřišla, hlavně když NYX už je dostupný i jinde :D
      Fotím na Nikon D500 myslím, teď ho nemám u sebe tak si nejsem úplně jistá. Nebyl nijak extra drahý a je to starší typ. Ale zatím jsem spokojená :) Co se týče těch detailů, tak to ale občas bývá boj, což nebude nejspíš foťákem :)

      Vymazat
  2. Oo ty lip creamy jsou boží <3 Těším se na recenze dalších produktů :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na rtech jsou ještě lepší a dá se vybrat z tolika barev, že člověk ani neví :)

      Vymazat
  3. O té konturovací paletce sním už dlouho, tak doufám, že se brzo otevře eshop :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Juuj velmi pekny nakup, zavidim a chvalim masku na tvar od sephory a tonymoly, to vajicko vyzera uzasne! Laky opi za 90,- auc! Pecka :) mne baza od UD vyhovuje, viecka mastne nemam, skor zly pigment na vieckach? Neviem ako to popisat, tiene mi neukazu v urcitych miestach na viecku rovnako :S takze v tomto mi vyhovuje. Na NYX sa mi pacia dostupne ceny a hlavne kvalita vyrobkov. Uz sa tesim na recenziu na konturovaciu paletku :)

    http://beautyshopaholik.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tonymoly jsem zatím zkoušela jen párkrát, ale je to takový malý zázrak :) Já mám UD báze taky, ale teď používám jen tu od NYX, je fakt úžasná :)

      Vymazat
  5. Ty jo, to jsou pěkný nákupy :) tolik věciček z NYXu :3 včera jsem tam taky byla a taky jsem si odnesla plno věciček, určitě to bude na mém blogu :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. Tá NYX paletka vyzerá super :) Spomínali ju aj iné blogerky, tak snáď bude dobrá, keď ju všetci tak chvália :D
    www.aduliksun.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem všude slyšela samou chválu, snad na tom něco bude :D

      Vymazat
  7. Ach, ten pastelový lak! Tenhle odstín mám hrozně ráda, aktuálně jsem si v téhle barvě sehnala víc věcí, lak by se šiknul, aby to ladilo :D Jinak musím mít připomínku: nedávala bych na tvém místě ty fotky asi v takové velikosti, protože to potom strašně zpomaluje načítání. Článek jsem četla pár minut (cca pět mám tvůj blog otevřený) a ještě stále se načítají fotky xc Imaginareum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tuhle barvu letos miluju! :) Jinak děkuji za připomínku, příště fotky o trochu zmenším a snad to bude lepší :)

      Vymazat
  8. Tak to je parádní nákup :O NYX Se mi hrozně zamlouvá, bohužel se málokdy dostanu do Prahy... Bydlím 200 km Daleko :D Takže používám převážně drogerkovou kosmetiku. Hrozně se mi zalíbily ty lip creamy! Něco takového bych také potřebovaa, aspoň vím, po čem se mrknout... Děkuji za tip :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač :) NYX snad brzy spustí ten e-shop, tak pak můžeš mrknout tam :)

      Vymazat
  9. Soldiní nákup :D Taky jsem se teď nějak rozjela :D :D :D
    NYX matte -ooo, tu musim mít, ten odstín je úžasný!

    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NYX má rtěnky vážně úžasný, už se těším na další ♥

      Vymazat
  10. Skvelý článok :) Musím povedať, že od NYX ešte nemám nič, takže určite vyskúšam ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  11. perfektné nákupy :) nad NYX som uvažovala i ja, ale neviem, či tie hnedé farby nie sú také teplejšie skôr, ja hľadám stále na kontúrovanie niečo so studenými odtieňmi :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem nevyzkoušela, tak nemůžu říct. Ale vypadá to, že tam bude i studenější :)

      Vymazat
  12. Jééé, takový krásný nákup... já miluju lesky, máš krásný barvy! Ale když to tak vidím, tak bych asi chtěla všechno - taky nejsem troškař, no! :D

    OdpovědětVymazat
  13. riadny nakup teda
    hlavne NYX ma uputalo
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  14. Parádní nákup! Ta konturovací paletka je krásná! Já jsem tam byla minulý týden a měli to tam dost vybrakovaný. Pořád tam je hafo lidí :/
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  15. Skvelý new in, závidím hlavne tie NYX rúže, aj keď si viem úplne predstaviť tú plnku pri tom stánku :)

    OdpovědětVymazat
  16. Od NYX ešte nič nemám, ale asi sa trošku pokukám, či ma niečo nezaujme.
    Ináč, super článok, a tá kontúrovacia paletka je perfektná :)

    Bibi Brooks

    OdpovědětVymazat