NEW IN | QUAY LIKE SUNGLASSES

by - pondělí, srpna 15, 2016

O Quay slunečních brýlích nejspíš většina z vás slyšela, a nebo alespoň tento typ brýlí viděla. Quay je australská značka, která nabízí naprosto úžasné a trendy sluneční brýle. Všimnout jste si jich mohli hlavně různě na instagramu, protože jsou velmi populární mezi zahraničními blogerkami a youtuberkami.

Mně osobně se většina jejich brýlí líbí, ale cenově se pohybují v průměru kolem 60 dolarů. To je cena, kterou bych za sluneční brýle nikdy nedala, protože je věčně ztrácím, v tom lepším případě je ale rozbiju. Proto jsem hledala nějakou levnější variantu a při mém hledání jsem narazila na e-shop NejlevnějšíBižutérie, který nabízí obrovskou škálu šperků, slunečních brýlí a jiných doplňků.

Doručení bylo kratší, než jsem čekala a zhruba po týdnu jsou brýle doma. Na stránkách píšou, že trvá zhruba 15-20 dní.
Výběr mají opravdu veliký, ale mě nakonec nejvíce zaujaly růžovozlaté Amie brýle. Obroučky a nožičky jsou zlaté, zatímco sklíčka mají narůžovělou barvu. Ty také nejsou úplně zrcadlové, což mi nakonec úplně nevadí. Záleží jen na úhlu pohledu.

Snažila jsem se vám sklíčka vyfotit co nejvěrněji, což se mi nakonec nejlépe podařilo u této fotky. Musím říct, že je to láska na první pohled a ačkoliv mi samotné objednání trvalo skoro měsíc, protože jsem se nedokázala rozhodnout, vůbec koupě nelituji.

Tento konkrétní model vyjde na 449 Kč, ale věřím, že na aliexpressu nebo ebay by se daly koupit levněji. Já se je pokoušela najít na ebay, ale neměla jsem úspěch. S dobírkou jsem platila 554 Kč a docela mi chybí volba osobního odběru nebo na Uložence,

Už jste o australské značce Quay slyšeli? Pokud ano, líbí se vám jejich brýle?

You May Also Like

16 komentářů

  1. ešte som o tejto značke nepočula, ale okuliarky sú nádherné :) rada by som si pozrela aj fotku kde ich máš na sebe :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli neco miluju, tak sou to boticky a brejle. Krasny jsou <3

    OdpovědětVymazat
  3. Brýle vypadají velmi pěkně. Právě nějaké sháním. Hodil by se mi článek na téma "Výběr brýlí podle tvaru obličeje." :D Mám pocit, že mi žádné nesluší.

    www.nathee.8u.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až budu mít více času, tak určitě ráda něco sepíšu :) Mně taky žádné brýle podle mě nesluší, takže jsem to přestala řešit :D

      Vymazat
  4. O této značce jsem nikdy neslyšela. Navíc sluneční brýle nijak moc nenosím. :)

    xxx
    dream-little-dream.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty vypadají nádherně ♥ skvělý výběr. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerajú úžasne!

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  7. tie sú nádherné! :) ten ich tvar sa mi veľmi páči

    OdpovědětVymazat
  8. Pecka! Skvělý výběr, taky bych podobné brala. Juknu k nim na stránky. :) Děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nevím no, tyto brýle teď vidím na každé druhé holce a nijak extra se mi nelíbí :/ a hlavně by mi ani neslušely si myslím :/
    http://kvilla7.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je podle mě strašně individuální :) Kdybychom se měli všichni řídit tím, jestli jsme to už na někom viděli, tak nejspíš nechodíme oblečení vůbec :)

      Vymazat
  10. Už dlouho po nich pošilhávám, ale nikde jsem je nemohla najít za rozumnou cenu tak díky za typ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. O tejto stránke som ešte nepočula, ale veľmi sa mi páčia konkrétne tieto okuliare :) Super výber, neviem či by sa mi tento typ práve hodil, ale veľmi sa mi páčia a už som niekoľkokrát pozerala na internete podobné :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tamkýto dizajn milujem. Niečo nové, neobyčajné! Super! (*´◡`)

    ♡ * Le blog de la Licorne * ♡

    OdpovědětVymazat