Back To School Tag

by - neděle, srpna 30, 2015

Jako většina z vás, i já jdu v úterý po dvou měsících do školy. Vlastně už v pondělí, protože jedna z "výhod" bydlení na intru je fakt, že musím dorazit o den dřív.
Tak jako tak, rozhodla jsem se, že můj jediný back to school článek pojmu jako tag a trošku vám přiblížím ten můj školní život :)

1. Do jaké třídy půjdeš?

Konečně do čtvrťáku! Mám před sebou poslední rok a nemůžu se dočkat, až odmaturuju a udělam střední škole papá.

2. Co si oblečeš první den do školy?

To vyřeším v pondělí večer :D Čím starší jsem, tím míň to řeším. Ano, je sice fakt, že dress to impress, ale v tuto chvíli mi je to naprosto ukradený.

3. Na co se nejvíc a nejmíň těšíš?

Nejvíc se těším na fakt, že mě čeká poslední rok a nejmíň na to, že maturuju :(

4. Co je tvoje nejoblíbenější část připravování se do školy?

Nejsem si jistá, že taková je :D

Většinu času se snažím vypadat trošku k světu.

5. V jaké třídě jsi byla, když si poprvé začala nosit make-up?

Asi to bylo v osmý na základce. Nejsem si teď úplně jistá, ale tohle je ta nejpravděpodobnější možnost. Předtím jsem jen experimentovala s různými stíny a tak dále, znáte to.

6. Kde bereš inspiraci na oblečení do školy?

U sebe ve skříni :D

7. Jaké školní pomůcky nakupuješ nejraději?

Sešity a různý propisky, tužky... Já se v papírenských potřebách fakt vyžiju!

8. Kde nejraději školní pomůcky nakupuješ?

Buď Luxor nebo Tesco.

Jedna z kabelek, které do školy ráda nosím.

9. Budeš nosit do školy batoh nebo kabelku?

Batoh jsem měla naposledy někdy v prváku, ale střídala jsem ho s kabelkou. Teď už nosím jen kabelky, nedokážu si sama sebe představit s klasickým batohem. Hlavně proto, že batohů bych určitě neměla tolik, abych se to pokusila sladit s botama :D Každopádně jsem teď viděla pár úžasných batůžků a myslím, že ty by do školy byly taky fajn.

10. Jaké tři nekosmetické věci musíš mít sebou do školy?

Penál, diář a mobil. Ačkoliv teď jsem si koupila kindle, tak si myslím, že i ten zaujme místo v mé kabelce.

11. Jaké tři kosmetické věci musíš mít sebou do školy?

Pokud mám ten den rtěnku, tak rtěnku. Vždycky mám v kabelce balzám (většinou je to Babylips) a často jsem nosila i pudr nebo zmatňující papírky.
Dřív byl čistý zázrak vidět mě s culíkem.

12. Jaký je tvůj rychlý účes do školy?

Rozpuštěné vlasy pokud mám good hair day. A jelikož to se stává jednou za x týdnů, tak teď dávám přednost drdolu nebo culíku.

13. Co nejraději a nejčastěji nosíš za oblečení a jaké doplňky tento rok plánuješ nosit?
Džíny (popřípadě legíny) a tričko. Většinu dní se mi nechce nějak extra vymýšlet, co na sebe, jdu jen do školy a nepotřebuju někoho oslnit. Pokud si beru jen obyčejný outfit a chci ho nějak rozzářit, vezmu si nějaký statement necklace a letím do školy.


14. Jak vypadá tvůj batoh?

Nosím kabelku a celkem často je střídám :)

Taky jste vyplňovali tenhle tag? Jestli ano, určitě se o tom zmiňte v komentářích. Zajímá mě jak berete začátek školního roku vy :)


You May Also Like

14 komentářů

  1. Super tag :) Matury se neboj, když se začneš včas a v klidu připravovat, nebudeš se tolik stresovat a bát se :))

    OdpovědětVymazat
  2. Janetko, to zvládneš, jen mě štve, že tě další roky neuvidím. Asi si za tebou budu muset udělat výlet do té Británie! :)

    Marťa píše

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za projevenou důvěru! Až to budu mít za sebou, tak to řádně oslavíme :D A klidně udělej, budu jen ráda :)

      Vymazat
    2. Spolu oslavíme?? To zní dobře :D

      Vymazat
  3. poprvé letos nejdu do školy a nemůžu uvěřit, že mě to fakt mrzí ;) člověku to dojde až později :)
    fajn tag, líbil se mi:)

    Puntíkatý blog - Rtěnkománie

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný tag :) Pomůcky také nakupuji nejraději v Luxoru a batoh nenosím jiź dobré 2 roky. Je to sice pohodlnější, ale pro krásu se musí trpět :D

    Mimochodem, máš moc hezký blog. Neměla bys zájem o vzájemné sledování na GFC? :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. máš fakt krásný a zajímavý rysy obličeje :O

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé to je super tag, ešte som ho nikde nevidela :)
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  7. Super tag ! :) Ja by som sa tešila, že mám preposledný rok v škole (budem tretiačka) ale bohužiaľ mám 5-ročnú školu, takže si to tam ešte odmakám :D :)
    MY BLOG : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Super tag, já bych ti řekla, aby ses nebála maturity ani v případě, že se nebudeš celý rok připravovat, nějak to vždycky zvládneš. Držím palce. :)

    Jinak, ráda bych tě pozvala na můj nový blog s tajnostmi, které nemohu sdílet v reálu běžně s lidmi (nevěra, sex, láska, peníze...), všechna témata, která řeší každý normální člověk, ale detaily z nich, které jen tak někdo vědět nemůže... Můj tajný deníček, 100% autentický, Belliny tajnosti Bella*

    OdpovědětVymazat