TEA TIME | Maturitní ročník, (zatím) žádný stres a milovaný intr

by - pondělí, srpna 31, 2015

Vítám vás u nové rubriky, která slouží čistě k tomu, abych sepsala své momentální myšlenky, pocity... A měla záminku chvíli vypnout s hrníčkem čaje vedle sebe (nejlépe mátovým prosím). Nevím jak často se tea time články budou objevovat, ale nejspíš prostě kdy se mi zachce.


Letos maturuju. Konečně přišel ten bod v mém životě, na který jsem se těšila od 1. září 2012. Vlastně mi to přijde skoro jako včera, kdy jsem stresovala, jaký to na střední bude a proč jsem byla tak hloupá a šla na školu do Prahy, kde vlastně nikoho neznám.
A když se ohlédnu zpátky, udělala jsem jedině dobře. Nemluvím teď o škole, mých spolužácích... Ale o tom faktu, že mi ty tři roky v Praze daly neskutečně mnoho. Osamostatnila jsem se a to je pro mě to nejhlavnější.

Beru-li v potaz fakt, že mě čeká my senior year, asi bych se měla víc stresovat. Vím, že za předešlé měsíce jsem se mnohem víc stresovala. To na mě nejspíš padne až to všechno doopravdy začne. Netuším jak, ale v jednu chvíli jsem se cítila jako, že to zvládnu. Protože zvládli to jiní, proč bych to já neměla zvládnout? Jeden z důvodů, proč mě maturita tak děsí je to, že všechno, co mám v životě v plánu dál se odvíjí jen od toho, že odmaturuju. Pokud odmaturuju. A když se to nepodaří napoprvé, tak mi přijde, že z mých velkých snů bude jen zapomenutá hromádka někde v mé hlavě.

Ale já to zvládnu! Musím si to opakovat pořád dokola, dokud to prostě nebude pravda. Nebo dokud se neprobudím a nezjistím, že už je to za mnou :D

S návratem do školy přišel i návrat na intr. Po dvou měsících musím zase sdílet s někým společné prostory. Vlastně mi to ani tolik nevadí, je fajn mít si s kým popovídat, zasmát se. Ale to je asi tak jediné, co na intru vidím. Nebaví mě to tu, nebaví mě ta rádoby svoboda, která vlastně ani tak svobodou není, když ji potřebujete. Kdo někdy zažil intr, tak nejspíš ví o čem mluvím. Dřív jsem na intru netrávila skoro žádný čas, byla jsem okouzlena Prahou a tak jsem byla skoro každý den někde v centru. Prahou stále okouzlena jsem, ale čím vyšší ročník, tím menší chuť cokoliv dělat. A strašně mi to chybí. Chybí mi toulání se po Praze, nalézání nových míst, ale i vracení se na ta stará oblíbená místa.

Praha ve mě odjakživa odhalovala mého turistického ducha, ale tuhle část mého já zase potlačuje škola a všechny věci okolo. A jakožto můj poslední rok v Praze bych si Prahu měla užít, jak jen to půjde. Jo, přesně to bych měla udělat.

Teď jsem si tak vzpomněla, že vlastně budu mít maturák na Valentýna - fakt vtipný. Až se za břicho popadám. Jako kdyby nestačilo, že je v neděli. Tajně jsem doufala, že se poštěstí a budu mít maturák někdy v březnu. No tak prý v příštím životě.
Jenže s maturákem prostě nevyhnutelně přichází stres v podobě vybírání šatů. A až budu mít vybraný šaty, tak musím vybírat boty. To mě snad děsí ještě víc, ach bože. Mám uložených asi milion odkazů na různé šaty a teď se jen rozhodnout. Nejspíš to nechám někdy na prosinec, mezitím si v hlavě xkrát rozmyslím, co že bych to vlastně chtěla.
Taky přemýšlím, jestli se mám nechat někde nalíčit nebo to zvládnu sama. Vlasy bych si určitě chtěla nechat udělat, účes mám už dokonce vybraný. Teda aspoň si to myslím, znám se, takže to určitě není definitivní. Když já vám nevím, vizážistka nevizážistka, nejlépe se stejně nalíčím sama. Jen se bojím toho, aby se mi to jako naschvál v ten den nepovedlo. Jako vždycky, když mám něco důležitýho.

A tak jsem s hrůzou přijela před půl hodinou na intr. S hrůzou z toho, s kým budu bydlet a hlavně kde. Daly jsme si s kamarádkou sice požadavek, že chceme být spolu, ale tady vážně člověk nikdy neví. Nejdříve jsem na seznamu očima vyhledala jméno kamarádky a uviděla číslo pokoje, které nebylo takové jaké jsem si představovala. Úleva na mě ale i tak padla, když jsem uviděla, že i u mého jména je stejné číslo.

Úleva mě ale opustila, když jsem do pokoje vešla. Chvíli před tím kamarádku napadlo, že třeba budeme mít palandu a to pro ani jednu z nás nepřipadalo v úvahu, protože ani jedna nemůžeme spát nahoře. Naštěstí se nakonec celá tahle "situace" vyřešila a teď vám píšu z pokoje s dvěma postelemi. Jupí :D

Měla bych si jít vybalit, ale je neskutečný vedro a mě se vůbec nic nechce. Takže asi budu jen zírat do blba a čekat než mi přijede spolubydlící :) A nebo se pomalu pustím do toho vybalování, aby se neřeklo...

Dolu vám jen přikládám fotky pokoje, ve kterém strávím následujících 9 měsíců (yesss!).


A co vy? Do jakého ročníku letos jdete? Máte nějakou zkušenost s bydlením na intru? :)




You May Also Like

39 komentářů

  1. jsme na tom stejně také letos jdu konečně do čtvrťáku

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavne kluud a pohoooda ty to daaaas urcite ! 👍 zvladli to ini tak ty to das tiez ;-)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, vy máte na pokoji ledničku?! :O :D Popravdě vím, že budu muset na intr, ale moc se mi tam nechce hlavně z důvodu, že by s tím šlo mé dvouroční makání ve zdravé stravě... :/ Ale škola je škola, no..
    Máte fakt pěkný inrt <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsi mě upřímně rozesmála, ale v dobrém samozřejmě :D Ta "lednička" je bohužel jen skříň na oblečení :) A co se týče toho stravování, spousta lidí se tu stravuje sama a já většinu času patřím mezi ně :)

      Vymazat
  4. Neboj sa to zvládneš! Ja som sa mohla tešiť z predposledného roka na strednej - idem do tretieho ročníka, ale mám 5 ročnú školu takže mám pred sebou ešte pár rokov - jediná škola v našom meste, ktorá je 5 ročná a ja si vyberiem práve ju :D takže drať školské lavice budem ešte pár rokov. Uži si posledný rok ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! A neboj, ono ti to uteče nakonec stejně rychle jako mě :)

      Vymazat
  5. Kočko, to se podá. Heh, určitě najdeš ty pravý šaty a bude to hezký. A víš co, nestresuj se tolik, ta maturita a ti učetelé fakt dělají svoje, ale mám pocit, že to byla fakt fraška, bylo mi z toho do smíchu, možná i zoufalého. :D Mmm, to já budu spát na palandě, ale asi zaberu tu spodní. Uvidím zítra. Učitě budeš mít hezký vzpomínky. ((:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za komentář :) Nakonec mě možná bude stresovat víc výběr šatů :D

      Vymazat
  6. Páni, máte krásnej intr!! U nás to bylo strašně komunistický, teď už jsem na bytě:D Taky jdu do čtvrťáku, a věřím, že to nejhorší mě teprve čeká, takže taky zatím nestresuju, ani to nemá cenu:)
    http://vybornej.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořádně začnu plašit asi až po maturáku, kdy to začne být víc reálný :)

      Vymazat
  7. Tak hodně štěstí do maturitního ročníku <3
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  8. Prajem pevné nervy pri učení na maturitu, neviem ako to budem zvládať ja, haha :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nejsi náhodou v Počernicích? Ten pokoj je mi velice povědomý totiž :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak přeji hodně štěstí u maturity! Já jsem letos ve třeťáku, takže mě to čeká příští rok :D The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Něco mi říká, že se ani nenaděješ a budeš v mé pozici :D

      Vymazat
  11. veľa šťastia do štvrtáku prajem, ale z vlastných skúseností hovorím, že nie je prečo stresovať, štvrták bol hneď po tretiaku, najlepším ročníkom. vážne! až na tie hádky okolo stužkovej :D ale inak bol ten ročník úplne super. Síce neviem ako by som ja prežila na intráku už na strednej, keďže to tam teraz na výške nenávidím, ale asi závisí aj od človeka a v Prahe to predsa len musí byť lepšie ako tam, kde študujem ja :)
    takže ešte raz veľa šťastia a žiadny stres :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  12. Veľa štastia prajem ^_^ mám už nejaký ten rok po maturite a musím povedat ze sa to preceňuje a zbytočne sa ludia stresujú...viem ze sa mi to asi hovorí no oproti skúškam na VŠ je maturita fakt prechádzka rúžovou záhradou :)
    Inak parádna intráková izba! :) oproti niektorým u nás je to fakt luxus :) tento pol rok budem aj ja na intráku lebo idem na pol roka na študovať do Čiech tak som zvedavá ako bude vyzerať moja izba :) dúfam ze bude aspoň na takejto úrovni (mala by byť este lepšia no uvidíme) :)
    http://renkaartandlife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) No já pokud budu mít štěstí, tak půjde zkouškové mimo mě :D A snad se ti na intru bude líbit a splní tvá očekávání!

      Vymazat
  13. Přeji ti hodně štěstí! Určitě to zvládneš. Já letos nastoupila do třeťáku, ale maturitou nás straší už od prváku..každopádně pokud se na to člověk úplně nevykašle, tak si myslím, že se to dá zvládnout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím o čem mluvíš. Od prváku ustavičně jenom maturita tohle, maturita tamto. A ona už je skoro tady :D Děkuju mimochodem :)

      Vymazat
  14. Hodně štěstí :) Já jsem dneska byla na střední první den a mám z toho hrozný strach :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se hlavně ničeho neboj a buď svá! :) Určitě se ti tam zalíbí :)

      Vymazat
  15. Neboj, pokud o nenecháš na poslední chvíli, tak určitě odmaturuješ. Já jsme si spočítala kolik mám celkově otázek k naučení, potom jsem si spočítala kolik mi od začátku školy až do svaťáku zbývá týdnů a podle toho jsem si rozvrhla určitý počet otázek+ třeba i knížek na přečtení na každý týden a tkhle sem si to pořád opakovala dokola a stejný systém jsem si udělala o svaťáku a dala jsem to a byla jsem v pohodě narozdíl od těch, kteří to šrotili o svaťáku :) buď ráda, že ještě není povinná matika.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za tip, doufám, že si na něj vzpomenu až se začnu učit :) A za tu matiku jsem upřímně ráda, protože to bych prostě nedávala :D

      Vymazat
  16. Taky tento rok maturuju, ale na rozdíl od tebe já stresuju už 2 roky! 1 den školy jsem slovo maturita slyšela si 50x a běhal mi z toho mráz po zádech, ale co mě děsí asi ještě víc než maturita, tak je to co bude po ní. Mám plány to ano, ale mám strach, že nevyjdou a je jedno jestli s maturitou v kapse nebo bez ní. Tobě ale každopádně přeju hodně štěstí a co nejmíň stresu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za prvé určitě děkuju. Za druhé, z článku sice vyčteš, že se momentálně nestresuju, ale nastresovala jsem se za ty tři roky dost a teď to na mě znovu zase pomalu padá. Hlavně už je to všechno reálnější, protože praktický jsou relativně za dveřmi :)
      A plány ti určitě vyjdou, musíš v to věřit a taky pro to udělat maximum. Já se sice taky občas bojím, že mi mé plány po vysoké nevyjdou, ale když pro to budu bojovat, proč by neměly?:)

      Vymazat
  17. Tak přeju hodně štěstí u maturit:) a abych pravdu řekla, myslela jsem si že to na intru bude vypadat trochu jinak, spíš takový jakoby vězení:D

    OdpovědětVymazat
  18. Jsem v druháku:) hodně štěstí u Maturity, zrovna na Valentýna:D!
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Co se týče té školy, mám za sebou 4 roky a letos jsem jí dokončila, a co ti budu povídat, už bych to vracet nechtěla.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak já jsem v 5. ročníku, takže letos mě čekají magisterské státnice, tak snad to zvládnu!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat