Cosmopolitan pop-up redakce

by - čtvrtek, srpna 27, 2015

Ačkoliv jsem měla včera od rána nabitý program a cestovala jsem po Praze celá obvěšená, nakonec mi to nedalo a vyrazila jsem na Cosmopolitan pop-up redakci na Prague Beach. Zpočátku jsem to sice chtěla vzdát, protože jako znalá Pražačka jsem se rozhodla, že to vezmu od Karlova náměstí pěšky. Tak si představte tu cestu s těžkou kabelkou a ještě těžší taškou v nějakých 30 stupních. V tu chvíli si uvědomíte, že to zas tak blízko není.


Když tedy přehlídnu ten fakt, že jsem byla za celý den docela vyčerpaná, v životě jsem nebyla radši, že vidím obyčejnou ceduli s nápisem :D


Různé programy akce se konali v takovýchto stanech a navozovalo to trochu atmosféru amerických white parties. A u vchodu stáli "Cosmo men" (jak jsem jim v duchu říkala), kteří mi měli dát kartičku na razítka kvůli losování, tu mi ale nedali a tak jsem se pro ni zhruba o půl hodiny později vracela :D







Krátce po příchodu jsem od hostesky dostala Baileys na ledu a i přesto, že nejsem likérová holka, tak musím uznat, že to nebylo nejhorší.


Návštěvnice pop-up redakce se mohly nechat nalíčit od vizážistek Mary Kay. Této příležitosti jsem využila taky a jediná věc, které lituji je, že jsem nestihla líčení vyfotit v denním světle, protože mě slečna (na fotce) nalíčila vážně úžasně! Mimo to i byla strašně milá a obě jsme si mohly postěžovat na nedostatek tmavých make-upů v České republice. Měla jsem štěstí, protože  měla můj odstín make-upu, který Mary Kay stáhl, protože v Čechách jednoduše moc nepochodí.


A nebo se mohly nechat namasírovat. Pokud tedy snesly delší čekání v obou případech. Já jsem celkem netrpělivý člověk, takže se sama sobě divím, že jsem vydržela přes hodinu čekat na nalíčení :)


Dále byla možnost vyzkoušet si oblečení z nové adidas kolekce stellasport a vyfotit se s vámi vybranými kousky před fotostěnou. Tím jste se i zapojily do soutěže o kabelku ze zmíněné kolekce.


V jednom ze stanů se vytvářely kytičky, které se následně zapichovaly na nápis COSMOPOLITAN. Bohužel jsem ve čtvrt na devět odcházela a tak nevím, jestli se nápis zaplnil celý.


Mě osobně ale nejvíc zaujala pop-up redakce, kde jste si mohly zkusit vytvořit titulku, sestavit módní stránku, nakreslit vlastní make-up look a hledat redaktorku Cosmopolitanu podle návodu.


U jednoho ze stanovišť se sestavoval žebříček top 5 kariérních vlastností. Já si vybrala odolnost vůči stresu, kreativitu, upřímnost, solidaritu a rozhodnost, načež mi paní sdělila, že jsem jediná, kdo si vybral podobný okruh vlastností, které oceňuje ona sama :D 


Další se stanovišť u kterého se kreslilo líčení.


Vytváření módní stránky. Na výběr bylo z množství papírů se šaty, doplňky, ale i titulky a intry.


A jak vidíte, já vsadila na rudou :)


Následně se výtvory návštěvnic připichovaly na nástěnku.


U posledního stanoviště se vytvářela titulka Cosmopolitanu, kde jste se prostě mohly vyblbnout. Já se ale držela nohami pevně na zemi a vytvořila titulku, kterou bych si sama i koupila.


A pokud jste chtěli chvílí klídek, pohodu a relax, byly připraveny i sedací pytle.


A co jsem si odnesla domu? 
  • Cosmopolitan tašku za nasbírání tří razítek
  • Vzorek nové vůně Olympea od paco rabanne
  • Lak na nehty od adidas stella sport za focení s novou kolekcí
  • Cosmopolitan oční stíny za nakreslení vlastního make-up looku
    Docela se ale bojím, že těm stínům nepomůže ani sebelepší báze, protože pigmentace nic moc.
  • Cosmopolitan taštičku na make-up, kterou nejspíš budu používat na štětce.
  • Mary Kay lip & cheek stick a Mary Kay krém na ruce za nalíčení
  • A nesmím zapomenout na úžasné Lindt bonbóny, které v průběhu akce "Cosmo men" rozdávali

Holky, jakmile bude dalši pop-up redakce, určitě neváhejte a vydejte se tam! Nahlédnete do zákulisí jednoho z nejlepších časopisů a hlavně zažijte skvělý den :) Tak to spojte i s něčím jiným a udělejte si výlet, protože to stojí za to.




You May Also Like

19 komentářů

  1. Doufám, že před příští pop-up redakcí mi dáš vědět a vyrazím. V Praze jsem sice byla, ale tahat mladšího brášku na takovouhle akci by asi nedopadlo dobře. Každopádně to muselo být skvělé odpoledne! ☺

    Marťa píše

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš to, mě vůbec nenapadlo ti napsat. Jsem celá já :) Každopádně jestli bude další za rok, tak asi půjdeš beze mě :/

      Vymazat
  2. a tam můžou všichni nebo jen cosmobloggers? :)

    http://staymind.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to veřejně přístupná akce, díky bohu :) Jinak bych se tam nedostala :D

      Vymazat
  3. Kdybych nebydlela od Prahy daleko tak bych tam určitě vyrazila, ale díky tvému článku jsem se tam alespoň na chvíli přenesla :D Moc se mi líbí tvůj článek i fotky :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  4. Ale kdopak nám to bloguje, moje bývalá spolužačka, kterou jsem potkávala na chodbě :)) pro mě takovéhle akce moc nejsou, proto, že se nezajímám o fashion a módu, ale líbí se mi fotky a jsem ráda, že sis to užila. :))
    Dede:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, no koukám, že ta naše škola je plná blogerů :)

      Vymazat
  5. Haha včerajšok som strávila rovnako :) Najviac sa mi, rovnako ako tebe, páčila redakcia, bolo to zaujímavé nahliadnutie pod "pokličku" a v outfitoch som tiež vsadila na rudou. Jediné čo, tak mi nedali lak na nechty bu :D a o tieňoch mám práve opačný pocit, mám teda tie hnedé, ale pigmentáciu majú super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho nejdřív taky nedostala, ale strašně se mi líbili ta taštička, tak jsem se šla zeptat. Slečna byla strašně milá a omlouvala se, že zapomněla. A já byla ráda, že mám další krásnou taštičku :D
      No a s těmi stíny ještě uvidím, když jsem je zkoušela jen tak na ruku, tak nic moc :) Možná mám jen nějaký "vadný" výrobek a nebo to chce bázi :)

      Vymazat
  6. tak dúfam, že si si to užila ! :) vyzerá to super :)
    THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užila! Rozhodně je to jedna z akcí, které doporučuji. Jen mě mrzí, že jsem nemohla zůstat déle :)

      Vymazat
  7. á, to vyzerá úžasne, musel byť naozaj super, pretože podľa fotiek je vidieť, že udalosť stála za to :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. wow such a cool event lovely pictures.
    My blog: RumelaTheShopaholic

    OdpovědětVymazat
  9. to vypadá vážně super! Taková akce by se mi taky líbila :) jen škoda že to je tak daleko :D :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Wow, it looks like an interesting event! (:
    Nice blog, dear!

    www.caterina-m.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. už som o tejto udalosti čítala zopár článkov a veľmi ma začala lákať :D je vidieť, že si si to užila :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  12. Koukám, že pokud má někdo tmavou nebo hodně světlou pleť, tak má hold v ČR smůlu :D

    Jinak parádně napsaný článek. Vypadá to, že to byla super akce :)

    INKA the BLOGGER

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě normálně sedí trojka, jen ne, když jsem opálená :( :D

      Vymazat