REVIEW | Poklad z Yves Rocher

by - sobota, srpna 29, 2015

Yves Rocher nikdy nebyl obchod, který bych pravidelně navštěvovala, ale za poslední rok jsem do něj párkrát zavítala. Naučila jsem se milovat jejich produkty - hlavně šampóny a kávový sprchový gel. A před dvěma týdny jsem zjistila, že mají i skvělou dekorativku.

Dnes je řeč o jejich úžasných tvářenkách, které si mě sice před koupí natolik nezískaly, ale po prvním nanesení štětcem, jsem se do nich beznadějně zamilovala a musela si  jít koupit i druhou. Nemusela, ale chtěla jsem, nebudu vám nic namlouvat.


K téhle krásce jsem přišla jen náhodou, protože jsem měla letní YR šeky za jejichž 4 použití můžete získat kosmetické taštičky a snažila jsem se je nějak využít. Zpočátku jsem váhala, protože když jsem tvářenku zkoušela z testeru, nepřišla mi pigmentace nějak oslnivá. Nakonec jsem ji ale s tím, že něco vymyslím, vzala.


A vůbec jsem neudělala špatně. Tahle pudrová tvářenka je v meruňkovocihlovém odstínu, který lichotí jak světlé, tak tmavé pleti a je skvělý pro nošení v jakémkoliv ročním období. Navíc dodává pleti jas, nepráší a krásně se s ní pracuje.


Nelibuju si v zářivých barvách, obzvlášť co se tvářenek týče, ale tahle si mě něčím získala. Hlavně, když vím, jak skvěle na tom s pigmentací byla její sestra. Žádnou v takovém odstínu ještě nemám, takže jsem si řekla, že to zkusím. Přece jen se nejedná o high-end kosmetiku a tak nebude taková škoda, když ji nevyužiju tolik, jak bych si přála.


Tvářenka má úžasný barbie pink odstín a strašně se mi líbí v kombinaci s mou nynější barvou. A jak rády říkají youtuberky: "A little goes a long way." 



Co mě ale mrzí je fakt, že v žádném YR nemají na výběr z více než tří odstínů těchto tvářenek, zatímco na jejich webových stránkách mají k dostání hned 8 odstínů. Za mě jsou to ale úžasné tvářenky a silně uvažuji o tom, že si pořídím minimálně další dva odstíny.

Prosazuji politiku, že i levná kosmetika může být skvělá a mnohdy i lepší než ta drahá a to mi tyhle dva poklady z dílny Yves Rocher dosvědčily :)


You May Also Like

19 komentářů

  1. Moc pěkné barvičky.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. velmi krásné
    terievans98.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda Yves Rocher považuji za jeden z mých nejoblíbenějších obchůdků. Mám už po několikáté jejich malinový sprchový gel a čistící gel, na které nedám dopustit! Čím si mě ale YR získal, je vůně, která se po krámku line. ^_^ Každopádně si tě s tou Barbie tvářenkou nedokážu představit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají super, já od Yves Rocher ještě nic nemám :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají skvěle! :) ta růžová je super :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné odstíny, já od Yves Rocher zatím nic nemám :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  7. Following you back dear!
    Keep in touch:)
    Happy weekend,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  8. Tvářenky se mi líbí. Od YR mám z dekorativky jen rtěnku a líbí se mi.

    Giveaway Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám od YR teďka nově make-up a i když mi přijde docela řídký, jsem s ním spokojená. Dělá krásně matnou a hladkou pleť. :-) Moc se mi líbí ta první tvářenka, růžová není úplně má parketa..

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  10. Ty tvářenky vypadají úžasně a lákavě, já teda Yves Rocher nenavštěvuji, ale úplně mě zaujal ten kávový sprchový gél? Opravdu voní po kávě? Já miluji kávu a veškerou vůní s ní, takže toto mne velmi zaujalo! A DĚKUJI!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu voní po kávě. Je to vážně intenzivní vůně a za mě je to snad nejlepší sprchový gel vůbec. Na kůži voní ještě lépe, tak se na něj určitě podívej :)

      Vymazat
  11. Ta pigmentace je úžasná, jen tedy z té výrazně růžové bych asi měla strach :)

    OdpovědětVymazat
  12. Značku Yves Rocher miluju! ^^ Já používám od YR pečující kosmetiku a jsem spokojená.Z dekorativní jsem zkusila jen řasenku a ta je taky super. :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tak ty jsou super, poslední dobou tvářenky miluju!:-) Jsem na tvém blogu poprvé a vážně mě zaujal, dávám odběr a budu ráda když i ty navštívíš můj a popř kdyby se ti líbil jestli dáš také odběr krásko:-))

    OdpovědětVymazat
  14. Kosmetika Yves rocher je úžasná.Většina jejich výrobků je přírodní a netestuje se na zvířatech.Krásně voní a hlavně plní co slibuje.

    OdpovědětVymazat