REVIEW | 5in1 cleansing brush

by - středa, září 02, 2015

Z aliexpressu jsem začala objednávat někdy v únoru tohoto roku a stal se pro mě příjemnou změnou oproti ebay. A ačkoliv obě stránky fungují na stejném principu a stále objednávám z obou, více mě to teď táhne právě k aliexpressu.

Dneska bude řeč o přístroji na čištění pleti, který mám zhruba tři týdny. Za tu dobu jsem ho stihla vyzkoušet a udělat si na něj názor. A jaký, že mám na tuhle věcičku názor?


Všichni, nebo alespoň většina z vás, určitě znáte Clarisonic, který můžete zakoupit v Sephoře zhruba za 5.000,-- Kč. Docela pálka, že? Já osobně neměla možnost tento zázrak vyzkoušet a nejspíš ho ani nikdy nevyzkouším, protože když si představím, co všechno za ty peníze koupím... Anyway, tenhle rádoby dupe je stejně jako Clarisonic přístroj na čištění pleti. S cenou 4 dolarů jsem nečekala nic světoborného, popravdě spíš něco, co po čase přestane fungovat nebo mi to s pletí udělá všelijaký čáry.


A čáry to udělalo. K lepšímu! Po třech týdnech, ačkoliv nepravidelného, používání, mám pleť jemnější a mám pocit, že se i méně lesknu. A jo, má pleť se někdy leskne jak samo slunce, takže to je co říct. I teď, když píšu tenhle článek a sahám si na obličej... Nestačím se divit, co tahle věcička dokáže.
O jejím provedení ani nemluvím. Kombinace růžovobílé je u mě velmi oblíbená, ale vzhled nehodnotíme. I přesto, že je to bod k dobru.


Lze nastavit dvě rychlosti: low a high. Já osobně vždy používám high, protože mezi těmito dvěma rychlostmi není extra znatelný rozdíl.
Nástavec, který je na přístroji na fotce nasazený používám nejčastěji. Zapracovávám s ním do obličeje čistící pěnu, peeling, odličovací mléko... Na co si jen vzpomenu.


V sadě jsou mimoto ještě další čtyři výměnné nástavce, které skoro vůbec nepoužívám a pravděpodobně je ani nevyužiju. Růžový nástavec vlevo je podle prodejce na odstraňování odumřelých buněk, čímž odhalíte mladou a rozzářenou pokožku. 
Nástavec vedle má materiál obyčejné houbičky na make-up. To je přesně jeden z nástavců, které asi nevyužiju nikdy (ale nikdy neříkej nikdy :D). Připomíná mi to přístroj na nanášení make-upu, který byl jeden čas na youtube hodně populární, ale jak rychle jeho sláva přišla, tak rychle i pominula. Jeden z důvodů proč ho na make-up používat ani nechci je ten, že podle mě bude brát zbytečně velké množství make-upu. Nevidím důvod, proč plýtvat make-up a používat nějaký elektrický přístroj, když si stejně tak můžu nanést make-up prsty nebo štetcem.
Pěnová houbička dole by měla být na nanášení krémů a stejně jako u předešlého nástavce mi přijde poněkud zbytečná. A poslední nástavec je masážní, který slouží hlavně k prokrvení pleti.


Jak tedy z mého hodnocení tahle věcička vyšla?

  • Bohatě bych si vystačila s kartáčovitým nástavcem, popřípadě s nástavcem na peeling nebo masáž pleti. To je samozřejmě čistě můj názor a věřím, že by se mezi vámi našel člověk, který by měl využití pro všech pět nástavců.
  • Když tedy pominu pro mě zbytečné množství nástavců, nemůžu si přístroj vynachválit. Dělá přesně to, co by měl a po pár dnech používání je viditelný rozdíl.
  • Není zbytečně hlučný, při zapnutí vydává takové svištivé zvuky (zhruba jako velký komár :D).
  • Je kompaktní - strčíte ho v pohodě do taštičky a nezabírá zbytečně moc místa.
  • Zatím funguje tak, jak má a doufám, že i bude. Za tu cenu rozhodně super!

Pokud vás výrobek zaujal, objednávala jsem tady

Do komentářů mi můžete napsat, jestli taky nějaký takový přístroj na čištění pleti máte nebo s nimi máte nějaké zkušenosti :)


You May Also Like

9 komentářů

  1. Wow, tak to vypadá hodně dobře!! Chtěla jsem si zrovna pořídit kartáček na čištění pleti, ale obyč., ale tenhle elektrický vypadá super a na peeling musí být taky skvělý - na konci září se zrovna chystám objednávat z aliexpres, takže do objednávky přihodím i tuhle věcičku. Dík za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to zajímavě, ale příjde mi to hodně drahé:/
    verranda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož v DMku koupím za nějakých 90 Kč obyčejný kartáček na čištění pleti, tak mi těch 100 Kč za elektrický nepřijde vůbec hodně :)

      Vymazat
  3. Vyzerá to byť naozaj super:)
    Pozývam ťa na môj blog Saja Frey- blog

    OdpovědětVymazat
  4. Drahé? Wau za kilčo takovýhle šikula? :D To musím mít! <3 Janet, jak je to s objednáváním,platbou a podobně? Budeš tak hodná a zasvětíš mě maličko do tajů aliexpresu? :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, omlouvám se, že píšu až teď, včera jsem přijela domů naprosto mrtvá :) Co se týče aliexpressu, tak jeho hlavní výhodou je fakt, že nemusíš mít paypal (kámen úrazu u většiny) a proto funguje na podobném principu jako většina českých eshopů :) Nejsem si teď úplně jistá, jestli se musíš registrovat, ale já, jelikož zaregistrovaná jsem, tak už ani nemusím zadávat kreditní kartu, jen heslo a nakoupeno mám během pár vteřin :)
      Pokud budeš ještě něco potřebovat, neváhej se ozvat :)

      Vymazat
  5. Vyzerá fakt moc super :) Určite sa po nej pozriem

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Jů, kdysi jsem po něm na ali taky pokukovala, ale uznávám, že jsem z toho měla docela strach, tak teď mě těší, že na něj vidím kladnou recenzi :)) A musím souhlasit, že na make up bych ho asi taky nepoužila, radši na to čištění :)

    OdpovědětVymazat