FOCUSED ON | Pandora like bracelets

by - středa, září 23, 2015

Dnes se krátce zaměřím na náramky, které fungují na stejném principu jako ty Pandora. Většinu času kdy kolem zmiňovaného obchodu procházím, mi to nedá a nakouknu do výlohy. Nikdy jsem nekoukala po ničem jiném, než byly právě ty náramky. A zároveň jsem zoufala, že jsou tak blízko, ale zároveň tak daleko. Jako studentka si prostě nemůžu dovolit minout ty peníze na pouhém náramku, ať je sebekrásnější.






Náramek jsem pořizovala včera v demiure, kde můžete nakupovat i online. Samozřejmě ale ne vše, co se nachází v samotném obchodě. To samé platí i pro korálky.
Zpočátku jsem neměla žádnou představu o tom, jaké korálky bych chtěla a jak by celkově náramek měl vypadat. Nakonec mě ale uchvátily ty, které mají vzor prasklého skla a barevně k sobě prostě jdou. Nechtěla jsem jen vybrat nějaké náhodné korálky a ciao, můžu jít. Dala jsem si záležet a s výsledkem jsem spokojená. 



Jsem typ člověka, který když má na výběr z mnoha věcí, není schopný si vybrat. Ani nevím z kolika druhů korálků je na výběr ale přes 40 určitě. Ano, je to méně než v Pandoře, což mě samozřejmě mrzí, ale pro teď mi bohatě stačí tento.

V budoucnu bych samozřejmě ráda vlastnila i ten "originál", protože máte tolik možností a neustále přichází s novými kolekcemi. Viděli jste tu nynější podzimní? Něco kouzelného! Navíc je to skvělý dárek, takže když někdo neví, co vám koupit, může vám prostě koupit korálek. Mají spoustu korálků, které mají význam pro různé události a to se mi na tom právě líbí. Každý korálek může značit významnou událost ve vašem životě. Můžete se na něj kouknout a říct si: "Ten jsem dostala za maturitu a tenhle, když jsem poprvé nastoupila do práce." :D

A ačkoliv demiure nenabízí tolik, co Pandora, stále bych vám koupi určitě doporučila. Jde rozhodně o skvělý dárek, kterým většinou nikoho neurazíte. Tak proč tomu nedat šanci? :)


Já včera ještě pořídila tyhle krásné náušnice s třpytivými kamínky. Stejně jako u korálků bylo těžké vybrat, protože měli zlaté s růžovými, šedými, modrými, stříbrné s růžovými... A když není z čeho vybírat, tak si stěžuju. Hrůza.

Vlastníte Pandora náramek? A taky vám dělá problém vybrat si něco, když máte spoustu možností? Dejte mi vědět do komentářů, ráda si přečtu vaše odpovědi :)

You May Also Like

15 komentářů

  1. Janet, asi si zase na ípák udělám výlet. Tenhle náramek sháním už hodně dlouho a i sestřenici by se líbil, takže jen co budu moct se tam vydám! ☺

    <a href="http://marta-pise.blogspot.cz/>Marťa píše</a>

    OdpovědětVymazat
  2. ty barvy jsou fakt super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja a Pandora sme proste spriaznené duše. Niekomu to príde, že sú to vyhodené peniaze, ale naozaj nie. Každým príveskom si vytvárame príbeh, ktorý je pre každú jednu osobu veľmi jedinečný :)

    Bari Bircak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně přesně :) Doufám, že jednou přijde řada i na mě :)

      Vymazat
  4. Krásny náramok a Pandora sa páči aj mne, no tiež za ňu tie peniaze nedám. Páči sa mi ale, že sa dajú zohnať aj lacnejšie verzie :)

    NITA

    OdpovědětVymazat
  5. šperky jsou krásné. Moc šperků nekupuju, protože je pak stejně nenosím Když už něco, tak si dám náušnice, maximálně řetízek nebo náhrdelník. Na ostatních se mi ale šperky hrozně moc líbí

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  6. Pandoru má mamka a je to podle mě úžasný dárek, hlavně má pak člověk vystaráno, co koupit k narozeninám/Vánocům.. :D Ale Demiure taky vypadá dobře, opravdu hodně podobný Pandoře :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera :) Tiež by som si rada zaobstarala Pandoru. A naušničky mám v striebornom prevedení s modrým stredom a sú super :)
    Dominika z blogu MORE than FASHION

    Pozývam na skvelú Jesennú Giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. What a wonderful blog and photos! If you want to follow each other, let me know in comment on my blog. x

    Fashion Spell

    OdpovědětVymazat
  9. Mám Pandoru a děsně se mi líbí ten nápad "uchovávání vzpomínek", takže si nekupuji korálky jen protože se mi líbí, ale většinou k nějakým příležitostem nebo tak, aby se mnou souvisely. Co mě poslední dobou pěkně štve, tak se mi začal vytahovat :/ A to mám jen 4 korálky.
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat