FOCUSED ON | kosmetika Hean

by - středa, září 09, 2015

Přemýšlela jsem s čím novým bych pro vás mohla přijít a mám miliony nápadů, jenže většina z nich bude uskutečněna až mnohem později. Proto jsem ráda, že mě napadlo zaměřit se na různé produkty či značky a dnes vám přináším článek, který je právě zaměřený na pár produktů značky Hean.


A co je ta kosmetika Hean zač? Narazila jsem na ni zhruba před dvěma týdny, když jsem šla na zkoušku do nové práce a strašně mě zaujala. Pokud jste pravidelnými čtenáři mého blogu, určitě jste si už tohoto názvu všimli a to tady. Na internetu jsem zjistila, že je to polská kosmetika a jelikož mě většinou původ značky a tak dále, neodradí, tak jsem se v pondělí vydala do práce a koupila pár produktů, s kterými bych udělala líčení.


Ať už hodlám dělat jakýkoliv look, vždycky začínám bází pod make-up. Ta se stala v mém arzenálu naprostou nezbytností a momentálně používám od Rimmelu Lasting Finish Primer, který má prodloužit výdrž make-upu až na 8 hodin. Jsem s bází celkem spokojená, ale určitě nepatří mezi produkty, kdy už lepší nenajdete. I přesto mám už třetí balení.
Po bázi přichází na řadu make-up High Definition Matte & Cover 3 in 1 v odstínu  305 Warm Beige od Heanu. Polsky sice nerozumím, ale stručně řečeno by tento make-up měl sloužit jako báze, make-up a korektor. Stačilo jen pár kapek a kryl krásně, dobře se vrství, nedělá mapy a hlavně nežmolkatí. Chvíli na to jsem si i všimla, že má vážně matný finish a nikde se nelesknu. Jeho příjemná vůně je navíc taky plus.


Obvykle korektor nepoužívám, protože mi stačí zakrýt veškeré nedokonalosti make-up a korektor použiju jen, když pořádně konturuji. Pro dobro tohoto článku jsem tedy šla i do antibakteriálního korektoru, který obsahuje D-panthenol. Vzala jsem si ho v odstínu 2 a klidně bych ocenila tmavší. Od té doby, co jsem se vrátila z Itálie, mám strašný problém sehnat make-up, korektor nebo i pudr.
S korektorem se musí pracovat hned, nečekala jsem, že tak rychle zaschne a tak jsem se zapovídala s kamarádkou. Jaké překvapení, když mi dělalo problém korektor zapracovat. Nakonec jsem to sice zvládla, ale vážně bych doporučila, abyste s ním byly rychlé.
A jak vidíte na fotce, vždy na místa, kam jsem nanesla korektor, použiju transparentní High Definition Powder od elfu, abych ho „zapekla“. Jde o metodu, kdy nanesete na určitá místa větší množství pudru, který se vstřebá do pleti a zaručí vám delší výdrž vašeho líčení.


Když si všimnu, že se mi transparentní pudr začíná vstřebávat do pleti (což bývá zhruba po 5-10 minutách), smetu to ho klasickým pudrem a zároveň i přepudruju místa, kam jsem nenanášela bílý pudr. Pudr jsem opět použila od Heanu a to jejich High Definiton rýžový pudr v odstínu 304. Ten podklad dobře zafixoval a nemusela jsem make-up upravovat ani po pár hodinách.



Další krok je pro mě vždy jiný. Buď se vrhnu na obočí a oči nebo na konturování, ale tentokrát jsem vybrala první možnost. S tvarem mého obočí jsem vcelku spokojená, ale nemám ho moc husté, proto dokresluji tužkou na obočí od essence a následně ho zafixuji jejich průhlednou řasenkou na obočí.
Jako podklad pod stíny jsem použila bázi pod oční stíny od essence  I ♥ stage a na tu nanesla nejsvětlejší stín z Hean paletky s názvem 502 Glamour. A stydlivější sestru této paletky můžete soutěžit zde.
Dále jsem od vnitřního koutku oka navrstvila zhruba do poloviny víčka druhý stín z paletky a po něm následoval fialovofuchsiový stín až k vnějšímu koutku.



Celé líčení jsem trochu ztmavila prostředním stínem, který je temně fialový s kapkou vínové. Ten jsem lehce nanesla do ohybu víčka, tak aby byl rozdíl znatelný, ale zároveň líčení zůstalo zářivé a barevné.
Na spodní linku jsem k vnitřnímu koutku nanesla stíny ve stejném pořadí jako na pohyblivé víčko: druhý stín z paletky, čtvrtý a nakonec třetí. Na waterline jsem nanesla bílou tužku na oči od E-style a u vnější části trošičku černé od pro mě naprosto neznámé značky. Je dost možné, že jsem ji koupila někde u Vietnamců, ale úkol odvedou lépe než mnohé drogérkové kajalky.
Zřídka se stává, že bych měla stíny bez linek a tak jsem i ty pořídila od Heanu. Jsou to klasické černé linky s uzoučkým štětečkem a krásně se nimi pracuje. Důraz jsem ale i tak nechala líčení očí a linku nechala tenkou. Řasy jsem jen poté zlehka zvýraznila řasenkou a look byl pro mě hotový.


A pokračujeme s obličejem. Tohohle Hean bronzeru jsem se nejdřív strašně bála protože je pigmentovaný až moc a obsahuje shimmer. Nakonec jsem to s ním ale zvládla celkem obstojně, chce to vážně lehkou ruku a spíše vrstvit, než hned nanášet kvanta produktu. Bronzer klasicky nanáším pod lícní kosti, kolem spánků a čelisti a také podél stran nosu.
Tvářenkou v podobném odstínu jako byl stín, který jsem nanášela na vnitřní část oka, jsem poprášila tváře a obličej byl hotový.


Jako poslední zůstaly rty. Ty jsem orámovala tužkou na rty miss sporty v odstínu 020 Chocolate pudding a vyplnila Hean True Colour rtěnkou v tužce s odstínem 404 Nude. K výraznějšímu očnímu líčení se dle mého názoru vždy nejvíc hodí nude odstíny rtěnek, protože většinou chceme přitáhnout pozornost k očím.

Zprvu jsem od Hean kosmetiky nečekala žádné zázraky, nic světoborného, ale musím přiznat, že mě příjemně překvapila. Jejich produkty příjemně voní, jsou krásně pigmentované a až na korektor jsem neměla žádný problém. Je sice pravda, že u stínů jsem musela lehce vrstvit, ale není to nic, co by mi aplikaci znepříjemnilo. Za mě je tedy tato značka něco, čemu byste měly dát šanci, obzvlášť pokud hledáte levnou a dobrou kosmetiku :)

K zapracování make-upu a korektoru jsem použila štětec Jessup (na ty se snad brzy objeví recenze), na pudr štětec z Rossmannu a na tvářenku a bronzer zkosený štětec od elfu.
Dále jsem použila Jessup štětec na korektor k rozmazání korektoru pod obočím, zkosený konturovací štetec od elfu z jejich Studio řady, klasický štětec na oční stíny, crease štětec do ohybu, blendící štětec a štětec na oční linky, který používám na stíny na spodní linku.

Výsledné líčení očí pro mě bylo příjemnou změnou a paletka se s konečnou platností zařadila mezi mé oblíbence.

Máte nějaké zkušenosti s kosmetikou Hean? Nakupujete vůbec takhle levnou kosmetiku? Dejte mi vaše názory vědět do komentářů, ráda si je přečtu :)

P. S. Nezapomeňte, že stále běží giveaway


You May Also Like

19 komentářů

  1. Krásné líčení :) o značce jsem neslyšela, ale stíny vypadají zajímavě, co se levné kosmetiky týče tak z té nakupuji především od Essence, ale musím přiznat, že moc nezkouším takové ty neznámější značky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence jsem dřív měla hodně ráda, hlavně make-up, teď si od nich kupuju jen produkty na obočí a oči :)

      Vymazat
  2. mám stejnou bázi pod oční stíny od essence, jak ti vyhovuje? Mě přijde celkem nic moc a hlavně na mě šíleně tmavá :-/
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    jinak líčení je skvělé!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A báze mi vyhovuje, stíny se neslézají do čárek a s odstínem nemám problém, protože přece jen mám tmavší pleť :)

      Vymazat
  3. Tuto kosmetiku vůbec neznám a slyším o ni úplně poprvé. Já používám nejraději rimmel, kiko, catrice a mac. Jinak moc pěkné líčení! :)
    www.chicadriana.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stejně jako ty používám hodně Rimmel a KIKO doslova miluju, peněženka vždycky pláče, když jedu do Itálie :) A děkuju :)

      Vymazat
  4. Opravdu krásné líčení!! :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Až se budu vdávat, tak mě nalíčíš, na maturitní ples a na promoci, a vlastně na jakékoli příležitosti. Děkujuuu. Jsi jak profík a naživo to vypadala dokonale! :)

    ☺ ZAPOJTE SE DO GIVEAWAY ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Marťo, ty vždycky víš jak člověka potěšit :) Ani nevíš, jak hezky se to čte. Děkuju :) Asi jsem přestřelila se školou :D

      Vymazat
  6. obočí si děláš úžasně!!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. hrozně ti to sluší ♥ to konturování se povedlo :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké fotky, make-up a super článek ! :) Šikulka ! :)

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  9. Nice make up! I love all the products you have!
    Happy weekend,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  10. Máš perfektné obočie <3 a cely look je super

    OdpovědětVymazat
  11. ta Hean paletka vyzera uplne ako tie od E-style :-) inak som tuto znacku vobec nepoznala..
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat