Instalife (July - August 2015)

by - pondělí, září 14, 2015

Ahoj! Sice s větším skluzem, ale přece. Dneska zase foto článek s fotkami z mého každodenního života. Během prázdnin jsem nebyla moc insta aktivní, takže to bude kratší.

Nejúžasnější Noemi před odjezdem do Itálie, kdy se rozhodla, že si ten můj klobouk prostě musí vyzkoušet :)



Jak jsem psala v článku o Jesolu, v Itálii mají naprosto dokonalou zmrzlinu. Tahle je jogurtová s višněmi a dávala jsem ji tam už několikrát.
Moje nejdokonalejší dvojčata ♥
Andílek s ďáblem v těle. Na chvilku v klidu :)
Další zmrzlina. Tentokrát s názvem bacio bianco a chutnala jako Kinder Bueno.
Millennium Column v Bressanone.
Jo, můj život se točil hodně kolem zmrzliny :D Jahodová & melounová.
Jesolo ♥
Takhle nějak jsem trávila většinu dne.
Snídaně, kterou bych si nechala líbit častěji! ;)
Článek o mých nákupech jste již mohly číst tady :)
Throwback k Jaderskému moři.
viz. Sephora haul
Se sestřenkou a poslední fotka s mým oblíbeným kaftanem. Ten jsem cestou někde vytratila a už ho nenašla :(
BALÓNKY!
Ty momenty, kdy vás uchvátí pohled na Prahu a vy na chvíli zapomenete, že vám brzy pojede poslední autobus domů :)
Při psaní jsem si zase trochu posteskla po Itálii, je to prostě místo, který má velký místo v mym srdci a vždycky se tam budu ráda vracet :) 

btw. na instagramu mě můžete sledovat tady

Ciao!

You May Also Like

8 komentářů

  1. no ty dvojčátka jsou naprosto dokonalý jej :) a to jsi takhle opálená od moře?!? ti vážně závidím :D

    OdpovědětVymazat
  2. jééj nadherné miminkaa ♥ a taktiež fotky!

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) taky jsem měla v Itálii Bueno zmrzlinu :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek! Hlavně ta poslední fotka, Praha je prostě úžasná :) The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  5. Noemi je tak roztomilá :)) a ta zmrzka! děláš mi chutě :D ♥
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Na Naked se teď taky chystám. Já nakupuju všechno možné, ale to, co opravdu POTŘEBUJU, tak nic. Ale než odjedu z Vídně, pořídím si určitě Naked 3 a nové Conversky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, ty miminka jsou kouzelná! Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat