NEW IN | H&M | KIKO | ASTOR | VYVOLEJ.TO | ESSENCE...

by - středa, září 16, 2015

Myslím, že je na místě uznat, že za srpen jsem toho utratila až až a v září jsem se snažila se trošku mírnit. Nevím, jestli úplně úspěšně, ale určitě jsem na tom lépe než minulý měsíc, kdy jsem si kupovala kindle a ten nebyl úplně nejlevnější záležitostí.

Do článku jsem nezahrnula vše, co jsem si od začátku září koupila z prostého důvodu. Ne vše stojí za to, abyste to viděli (navíc jsem byla líná) a taky jsem nestihla fotit za denního světla, kdy jsou fotky mnohem mnohem lepší. Myslela jsem, že to napravím dneska, ale včera mě začalo bolet v krku, v noci se to jen zhoršilo a já dneska byla ve škole jak chodící mrtvola. Tím pádem všechny mé dnešní plány padly a já jen zalezu do postele a na něco se podívám. Papa psychologie!


V pondělí jsem v DM drogerii konečně koupila od Max Factoru jejich tekutou rtěnku Lipfinity v odstínu 350 Essential Brown, která je jedním slovem boží. Perfektní podzimní barva, která u mě nesmí chybět. U tohohle produktu bych dokonce i věřila, že vydrží 24 hodin, protože řeknu vám, ta věc se ani nehne! Zároveň jsem sáhla i po konturce v podobné barvě, která se mi bude hodit i k Lipcolor Butter od Astoru, o kterém jsem vám psala tady.
Hodinky na obrázku jsou z aliexpressu, naušnice z Claire's a další dva páry z demiure, kde stály doslova pár korun.
Essence bílý lak a vrchní lak s matujícím efekem už jsem vyzkoušela společně v sobotu a výsledek mě nijak neoslnil. To ale nejspíš bude tím, že jsem v neděli šla do práce a tam mi nalakované nehty nikdy nevydrží. Zvědavá jsem ale na NYC lak v nádherně výrazné modré barvě.


Začátkem září mi kamarádka dovezla z Itálie taky rtěnku v tužce v nude odstínu 01 Rossetto. Už jen to, že je z KIKO, je velký plus, protože jakmile jsem v Itálii, všechny mé cesty končí právě tam. S jejich kosmetikou jsem byla vždycky spokojená, vlastním od KIKO několik produktů a na žádný nemůžu říct křivé slovo. Článek o mém menším nákupu v KIKO, když jsem byla v Itálii, jste mohli číst tady. Těžko se mi věří, že už to jsou dva měsíce.



Mojí největší láskou za tenhle měsíc je rozhodně nová Naked Smoky paletka, kterou jsem si po sáhodlouhém rozhodování pořídila. A to i z toho důvodu, že jako majitelka Sephora karty, jsem měla 20% slevu. Váhala jsem už jen kvůli tomu, že jde o paletku na kouřové líčení a obsahuje spíše tmavé stíny, ale nakonec jsem do toho prostě šla. Víte, rozhodovala jsem se tak dlouho, až jsem pro ni jela do Palladia, kde jsem teda už stála o stojanu a když jsem poprosila slečnu, jestli by mi ji vytáhla, překvapila mě s odpovědí, že si není jistá, jestli je ještě mají. Díky bohu, přece jen jsem se po práci táhla s kufrem z Černého Mostu, na mě čekal poslední kousek a já s paletkou spokojeně odcházela k pokladně.
Nebudu se vám o ní moc rozepisovat, protože časem bych ráda přidala recenzi jak nové Smoky paletky, tak Naked 3, kterou jsem kupovala v polovině srpna a mohli jste o ní číst zde. A jelikož se pomalu ale jistě blíží plesová sezóna a všichni mí bývalý spolužáci jsou v maturitním ročníku, chtěla bych nafotit nějaké líčení.
Sephora se během posledních pár měsíců stala mou guilty pleasure, ale musím se pochválit, včera jsem odolala a nic si nepořídila. Měli by mi zakázat tam vůbec chodit!




No a v pondělí jsem si byla pro fotky z vyvolej.to, o kterých jsem přemýšlela už takovou dobu a až teď jsem si je konečně objednala. Mám z nich strašnou radost, protože vypadaj vážně skvěle! Navíc mám v plánu si s nimi trošku zútulnit pokoj na intru, tak ještě uvidím, co vymyslím. Nejspíš je nalepím na zeď u postele.
Za mě teda vyvolej.to na jedničku. S polaroid fotkami uděláte radost jak sobě, tak svému okolí, protože jde o skvělý dárek a je to levnější možnost, než si pořídit třeba Instax.




Včera jsem ve slevách v H&M za 200 Kč ulovila tenhle krásný bílý svetr, který je hlavně strašně pohodlný a nemůžu se dočkat, až na něj bude počasí. Já jsem holka svetrová a nedokážu si bez nich představit zimu. Dle mého by si alespoň jeden měl najít místo v každé skříni.
Černé kotníčkové boty se zlatými detaily a lesklou špičkou jsem opět pořídila v demiure, kam jsem původně šla také pro kotníčkové boty, ale na podpatku. Pak mi tedy došlo, že v Praze bych se v nich za mokra nejspíš přizabila a tak jsem vybrala tyhle, s kterými jsem víc než spokojená.

A co vy? Udělala vám nějaká věc v poslední době radost? Klidně i maličkost?



You May Also Like

13 komentářů

  1. Taky si hrozně moc přeju nějakou Naked paletku :)))
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. Nakendu ti závidím :O a to máslíčko od Astoru má boží barvu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Rodiče z tebe musí mít radost no :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, víš, že i docela jo? Všechno si platím sama a po rodičích nechci ani korunu. Jo, musí ze mě mít strašnou radost :D :)

      Vymazat
  4. Až budu mít tak po druhé výplatě, tak spolu vyrazíme na nákupy, ok? :D Už se těším, až na tobě uvidím ten svetr ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Potrebuju tu rtenku v tuzce od Astoru! Jinak pekny nakup, potrebujem KIKO v CR!

    ***
    F U R O R E MAGAZINE new online project

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný <3 Ty boty jsou dokonalé a na paletku Urban Decay prostě musím jednou našetřit :D Jeden z mých životních cílů :D
    Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné taky na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama ve dramatickém, podzimním odstínu :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi dokonalá! A tvůj blog taky! Miluju ho! :) Super čánek. :)
    www.catherineribbon.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Paletku závidím, a boty jsou bomba. Podobné jsem měla minulou zimu a tento rok si plánuji koupit stejné:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Po paletke Naked tuzim uz dlhu dobu, no este som sa neodhodlala obetovat na nu tie peniaze :D pekny prispevok, kúpila si si pekné vecicky

    NITA

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné :) ta paletka se mi hodně líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Uuuuzasne boty a svetr a moc se mi libi i paletka stinu :))

    OdpovědětVymazat