My Lazy Day Routine

by - sobota, září 12, 2015

Dva týdny školy jsou tak nějak úspěšně za mnou a dalších 786932541 týdnů přede mnou, jaký úspěch :) Jelikož jsem ale minulý víkend měla ve znamení práce, neměla jsem možnost si volno nijak užít. Ačkoliv je fakt, že jsem si minulou neděli za mé pracovní nasazení pořídila odměnu v podobě Naked Smoky (a jen vtipkuju, to nebyl důvod). Takže hodlám využít té příležitosti, kterou mi dnešní den nabízí.

Když mám jednou za čas celý den pro sebe, což většinou bývá sobota, protože v pátek přijedu navečer domů a v neděli jedu v šest ráno do práce (krutý), je mi zatěžko vylézat z postele, natož dělat něco do školy. Dneska bych se měla pustit do projektu na francouzštinu a udělat téma na angličtinu, ale lenost je mnohdy silnější než já a jsem si jistá, že to moc dobře znáte.

Miluju spánek, ale nedokážu spát závratně dlouhou dobu. Možná se mé tělo bojí, že zaspím a během víkendu nemá možnost přehodit na ten "pohodovej" režim. Každopádně nepatřím mezi ty, kteří prospí půlku dne. Proto můj lazy day začíná už někdy kolem deváté ráno. Klasicky začíná kolem deváté ráno, dnes bohužel začal už před osmou, protože jsme s mamkou vyrazily do města.



Nemůžu si vlastně ani stěžovat, protože mi koupila nádherný prstýnek, do kterého jsem se zamilovala hned na první pohled. V Rossmannu jsem ještě pořídila od Astoru jejich úžasné Lipcolor Butter v odstínu 027 Elegent Nude, které má tak nádhernou barvu - přesně jako mé rty, ale sytější. Od essence jsem si koupila zmatňující top lak, i když mi prodavačka řekla, že nic takového neprodávají. Ale dobře, dobře.

Pro zbytek dne už nehnu prstem, nebo v to alespoň doufám. Myslím, že New York a Washington to ještě vydrží a pustím se do toho třeba v pondělí, vždyť ono to nehoří.

Pokud i vy máte chuť na lazy day, mám pro vás pět tipů, co byste do něj mohly zahrnout.

1) Seriály

Hodně, hodně, hodně moc seriálů. Jsem seriálový fanatik a pátek společně se sobotou bývají dny, kdy ležím v posteli a sleduji epizody mých oblíbených seriálů, které se mi přes týden nahromadily.
Nejspíš jediný důvod proč mám ráda září a říjen je právě fakt, že je to seriálová sezóna a s ní přichází i jak spousta nových seriálů, tak i mý oblíbenci za předešlá léta.

A na co se můžete podívat?
How to Get Away with Murder
  1. Arrow
    Nic nedokáže popsat mou lásku k tomuhle seriálu, jen se na to prostě podívejte!
  2. How to Get Away with Murder
    Aka Vražedná práva. Upřímně nechápu, kdo vymyslel tenhle český překlad, ale všechno na tomhle seriálu je dokonalý.
  3. The 100
    Vychází z předlohy knihy Stephena Kinga, kterou jsem bohužel ještě nečetla, ale seriál stojí za to.
  4. Přátelé
    Seriál, který se nikdy neohraje a neznám nikoho, kdo by ho neznal. Patří mezi seriály, které ráda sleduju během rainy days.
  5. Empire
    Loňská seriálová sezóna přišla právě s tímto hitem, který ihned po odvysílání prvního dílu získal druhou řadu a to značí jen jedno - je to bomba! A ne, nepřeháním. Jde o seriál, který vás vtáhne do děje od začátku do konce a vy jen litujete, že jeden díl nemá několik hodin :)


2) Jídlo

Co vám budu nalhávat, u dobrýho seriálu ocením i dobrý jídlo. A je mi naprosto jedno, že jím v posteli (ok, mámě se to moc nelíbí, ale co nadělá).
Banánové palačinky - vajíčko, zralý banán a kypřící prášek.
V pondělí po pár měsících absolutního nehlídání zase najíždím na svůj healthy lifestyle a tak si teď užívám fakt, že si můžu dát co chci, kdy chci a v jakym množství chci. I just don't care, ok? Proto jsem si dnes naposledy na delší dobu dopřála banánové palačinky. Ačkoliv o mých (ne)úspěších vás budu pravděpodobně nepravidelně informovat. Pevně doufám, že půjde spíš o úspěchy, jde jen o to, překonat těch nejtěžších prvních pár dní a pak to půjde samo. A když už nic, tak se aspoň můžu těšit na pořádný cheat day :D

A co si k tomu sledování seriálů můžete dát?
  1. Popcorn, brambůrky, arašídy...
    Miluju všechny tři vyjmenované a jde o "jídlo", které jen nasypete do misky a pak jde rovnou k vám do žaludku. Pokud tedy nejíte rovnou z pytlíku, tam už není co řešit.
  2. Ovocná mísa
    Jahody, meruňky, ananas... A mohla bych pokračovat do nekonečna. V Itálii jsem si navykla na pravidelný přísun ovoce a navíc jde o super svačinu, která krásně zasytí.
  3. Sladkosti
    Čokoládový tyčinky, bonbóny, různé sladké pečivo... Nenabádám vás tu k přežírání, ale jednou za čas v přiměřeném množství neuškodí. Navíc, není nám všem trochu líp, když v sobě máme pár kostiček čokolády?
  4. Šunka a sýr
    Miluju šunku, miluju sýr a ještě radši je mám společně. Klasika, kdo by neznal obyčejné rolky ze sýru a šunky, rychlé a jednoduché a navíc prostě až moc dobrý!
  5. Regulérní jídlo
    Mamka mi kolikrát přinese do postele večeři a já se na ni popravdě ani nezlobím, protože mám dny, kdy z té postele vylézt prostě nechci děj se co děj. A nebo spíš nechci vylézt z pokoje a tak ocením, když můžu veškeré své aktivity soustředit na jednu místnost. A taky není nad kvalitní jídlo zatímco sledujete stejně kvalitní seriál. Díky mami!


3) Kniha

Pokud nemáte až tolik líný den, doporučuju vám knihu. Co jinýho máte na práci? Můžete dočíst knihu, kterou máte už dlouho rozečtenou nebo si konečně přečíst tu knížku, která vám tak dlouho leží na stole.
Já bohužel momentálně čtu povinnou četbu, protože jsem ji nějak zanedbávala a teď to doháním. I tak mě ale některé kousky baví a jsem ráda, že se zase vracím ke čtení. Na základce jsem četla jak ďas, to ale po přechodu na střední tak nějak přestalo a já četla míň a míň pro radost, až jsem přestala úplně.
Nedávno jsem si ale pořídila Kindle a mám u sebe knížky, které mám ráda a knížky, které musím ač nedobrovolně, taky přečíst.

Já sama momentálně čtu Krakatit. Co se dá dělat, povinnou četbu za mě nikdo nepřečte.

A co bych vám doporučila?
  1. Girl Online
    Zoellu jsem si nikdy neoblíbila z prostého důvodu, byla všude a všichni o ní mluvily. Netáhlo mě to k ní a ničím si mě nezískala. Až pak přišla tahle kniha, kterou jsem si stáhla do kindlu jen kvůli nějakému poukazu. A neudělala jsem špatně.
  2. Harry Potter
    Jaké klišé, ale jde o knihy, které můžu číst klidně i stokrát dokola a prostě mě NIKDY neomrzí. Stejně jako filmy. Jsem prostě huge Harry Potter fan a jde o knihy, který jednou hodlám číst svým dětem (jo, myslím to vážně!).
  3. 1984
    O téhle knize jste všichni museli slyšet ve škole, ať už v hodinách češtiny, tak v hodinách ZSV. Vybrala jsem si ji jako knihu do maturitního seznamu a dostala mě :)
  4. Báječná léta pod psa
    Další kniha z povinné četby, tak to asi nebude tak špatný, co? Film jsem nikdy neviděla, nebo alespoň ne celý. Pamatuju si jen tu scénu s Alicí Bendovou a to je asi tak všechno. U téhle knihy jen doufám, že si ji vytáhnu, protože mě vtáhla do děje, byla vtipná, jednoduchá na čtení... Co víc chtít?
  5. Dokonalá nevěsta
    Kniha popisuje, co se může stát, když se tajně provdáte a o deset let později se chcete vdát znovu. Je to pro holky a tak nečekejte nic světoborného. I přesto si ale myslím, že i takovéhle oddechové knihy by se do repertoáru měly zařadit :)


4) Nakupování

A nemusíš vystrčit paty z domu. Ano, jde o online shopping - jeden z důvodů, proč bych měla být věčně zaměstnaná a nemyslet na nějaký lenošení.

Letošní zimu hlasuju pro kombinaci šedé a nějaké výraznější barvy.

A po čem bych vám doporučila se kouknout?
  1. Kabát nebo bunda
    Ještě před dvěma týdny bylo nesnesitelné vedro, teď mrzneme. Přišel ohromný skok teplot a už to nás upozorňuje na to, že zima bude zlá a krutá. Winter is coming, tak proč se neporozhlédnout po nějakém super kabátku? Já už svůj vyvolený našla ve čtvrtek v C&A, takže já mám splněno.
  2. Boty
    Mé věčné lásky. Na začátku týdne jsem si pořídila krásné kotníčkové na podzim a teď už mi zbývá jen najít nějaké teplé černé na zimu. A hlavně pohodlné! Nejspíš se podívám po internetu, ale asi projdu i obchody. Člověk nikdy neví, co mu padne do oka.
  3. Doplňky
    V podobě šátků a šál, čepic, rukavic. Prostě všechno, co potřebujete, abyste přežily zimu. Já mám všeho dost, ale jelikož kabát, který jsem si koupila, má výstřih do V, budu muset pořídit i nějaký robustnější šátek, nejlépe v červené barvě a k tomu i čepici ve stejném odstínu. Nechci být jen celá šedá :)
  4. Kardigany
    Všude jich je jak mraků a na výběr máte z různého množství stylů, až je těžké si vybrat.
  5. Kosmetika
    Máte wishlist? Já jo! Možná je načase objednat si z něj nějakou věc, která na něm už leží delší dobu. Já už si jich pár škrtla, takže si radši dám pokoj.

5) Do something for yourself

I když jde o lazy day, proč ho nepojmout ve stylu "dneska nehnu pro nikoho ani prstem, kromě sebe"?

A co pro sebe můžete udělat?
  1. Kadeřník
    Dlouho přemýšlíš o změně a pořád nic? Neboj se a jdi do toho! A nebo si prostě jen dojdi zastřihnout konečky, nechci si umýt vlasy, udělat masáž hlavy...
  2. Nehty
    A co takhle nehty? Ať už gelovky nebo si nechat upravit ty své, vždycky je hezký, když se o vás stará na chvilku někdo jiný :)
  3. Kino
    V kině dávají pořád něco a tak si můžeš zalenošit i mimo prostory své postele :)
  4. Masáž
    Já neznám lepší způsob, jak se uvolnit a odpočinout si :)
  5. Jídlo
    Zase to jídlo, ach bože. Nech se obskakovat, zajdi na čínu, nebo do té nové italské restaurace, co u vás zrovna otevřeli. Máš nekonečně mnoho možností a klidně si k tomu dej víno nebo nějaký drink, vždyť on se svět nezboří!

A co takhle děláte vy, když se vám zrovna nechce nic dělat? Nebo patříte mezi ten typ lidí, kteří musí věčně něco aktivně podnikat?

P.S: Nezapomeňte se zapojit do giveaway :)


You May Also Like

8 komentářů

  1. boží článek! <3 girl online teď začínám číst :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta knížka mě strašně vtáhla do děje, fakt stojí za to :)

      Vymazat
  2. Tak ze všech těch seriálů znám jenom Přátele...musím to napravit! A Girl Online tu pečlivě čeká na přečtení :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neváhej ani s jedním! :) Hlavně Empire jsem hltala jedním dechem :D

      Vymazat
  3. Já miluju lenošení v posteli - s knihou, časopisem, nebo seriálem. :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  4. Ten prstýnek je jako zásnubní ☺ Jinak k seriálům... Hrozně se těším, až začnou "Vražedná práva" (fakt dokonalý překlad). Nikdy jsem u seriálu nevydržela tak dlouho a navíc Mr. Falahee je fakt kus!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z něj docela hotová, jen nechápu, proč vždycky hraje někoho, kdo je psychicky nestabilní :D

      Vymazat
  5. Pěkný článek a prstýnek :) ze seriálů znám jen přátele a ty mám moc ráda:)

    http://veronicaslife8.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat