DIY | Flower crown

by - středa, června 08, 2016

Poslední zvonění ve stylu hippies se kvapem blížilo a já stále neměla čelenku. Od loňského jara je květinových čelenek v každém obchodě požehnaně, ale když vidím ty ceny, tak bych spíš brečela, než že bych si nějakou koupila.

A tak jsem vzala věci do svých rukou, pořídila umělé květiny, dlouhou gumičku a mohla se pustit do příprav.


Co budeš potřebovat?


  • umělé květiny dle tvého výběru
  • čelenku (je jen na tobě jakou použiješ, já mám klasickou gumovou)
  • lepící pistoli

Postup není nijak složitý a vše zvládneš tak do 30 minut.

  1. Nejdříve si oddělej patřičný počet květů. Já čelenku chtěla mít fakt plnou, takže jsem použila většinu červených růží a tři bílé.
  2. Zapoj lepící pistoli a používej ji opatrně, lepidlo je vážné horké! Také ji mačkej opatrně, aby ti lepidla nevyteklo víc než třeba.
  3. Lepidlo můžeš nanášet buď na čelenku nebo na růži a následovně je k sobě přitisknout a pár vteřin držet. Já pro jistotu ještě nanesla trošku lepidla i na zadní stranu čelenky.
  4. Takhle pokračuj dokud nemáš zaplněnou čelenku podle tvých představ.
Já si k čelence přidělala i pár lístků.
Flower crown sice sklidila mnoho pochval, ale po pár hodinách jsem byla ráda, když jsem ji konečně mohla sundat. Takže tip pro vás, použijte spíš drátek nebo nějakou stuhu - ty vás nijak tlačit nebudou.

Co se týče nákladů, tak vás celá čelenka vyjde zhruba na 120 Kč, ale to jen pokud jste hloupí jako já a řeknete si na co si kupovat deset čelenek za 30, když můžu mít dvě za 60 :D Řekněme, že někdy mi to moc nemyslí. Každopádně v porovnání například s takovým H&M ušetříte víc než polovinu.

Pokud se sami pustíte do svých čelenek, tak přeji hodně štěstí a trpělivosti! Zpočátku se totiž můžete pěkně nervovat, pokud vše nepůjde podle vašich představ :)




You May Also Like

15 komentářů

  1. Super, taky si jí někdy chci vyrobit. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, to vypadá úžasně :) ale mně by se s tím asi nechtělo dělat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tieto DIY som už videla na viacerých blogoch a stále veľmi obdivujem, ako ste všetci šikovní a viete niečo také vytvoriť. Mne takéto tvorivé práce vôbec nejdú, preto som si takúto čelenku musela kúpiť! :D Ale krásny článok!♥
    LILY OF THE VALLEY

    OdpovědětVymazat
  4. Musím si konečne flower crown spraviť aj ja ♥ A hneď si idem tento úžasný článok uložiť do záložiek, aby som sa k nemu mohla vrátiť, keď ma chytí kreatívna chvíľka :D
    BEELIEVIN

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné DIY, je to jednoduché, levně vyrobené a vypadá jako z obchodu. Tahle ozdoba se mi na holkách líbí ale mě by asi chvíli trvalo než bych si jí zvykla mít na hlavě :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle čelenky jsou fakt hrozně pěkné, ale ty ceny teda ne no :D Návod je skvělý, určitě vyzkouším! :) Jinak sluší ti to :D, povedlo se ti to.
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  7. Super návod! Jsi šikula! Já jich mám doma asi 5 a na léto jsou super :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat