TOP 5 BEAUTY PRODUCTS | May

by - sobota, června 04, 2016


Má kosmetická "sbírka" se čas od času obměňuje, stejně jako mé pocity ohledně některých produktů. Například make-up, který jsem používala zhruba dva roky, mi teď vůbec nevyhovuje a leží někde v zapomnění. Kterých pět produktů pro mě bylo top v uplynulém měsíci?

1) MAKE UP FOR EVER STEP 1 SMOOTHING PRIMER



Bez tohohle primeru už si nedokážu představit život. To dřívější pozdvižení kolem step 1 bází nebylo jen tak, protože tohle je můj holy grail

Vyměnil mou bázi od Rimmelu, kterou teď používám minimálně a ten pocit po nanesení na obličej je bezkonkurenční. Mám pleť doslova jako dětskou prdelku.

Většina primerů je bílá nebo průhledná, tenhle má světle béžovou barvu a jak rády říkají zahraniční youtuberky "a little goes a long way". Což je super, protože stojí 990 Kč a nechci si ho kupovat každý měsíc. Co se týče konzistence, nevím, k čemu bych ji přirovnala - možná ke Stay Matte make-upu od Rimmelu.

Obal je jednoduchý, ale pěkný a taky příjemný na dotek. 

A výdrž? Zpozorovala jsem, že ať už mám make-up od L'Oreal nebo od Too Faced, tak se s ním aplikuje lépe a hlavně prodlouží výdrž od pár hodin.

2) NYX MATTE FINISH SETTING SPRAY




Tohle je prostě naprostá bomba! Lehký fixační sprej, který zafixuje make-up a ještě zmatní. Mám ho už přes měsíc, stejně dlouho ho i používám, a pokud dojde? Běžím pro nový.

Na obličeji nemám žádný nepříjemný pocit, jen se chvíli třpytím, ale to během pár vteřin zmizí a jsem celá matná. Je ale třeba dát si pozor na řasenku - je zde možnost, že se vám obtiskne, pokud ještě není úplně suchá.

3) CATRICE LONGLASTING BROW DEFINER




Některým tenhle fix na obočí (030 Chocolate Brown) může opravdu vyhovovat na obočí, ale já si s ním dělám linky. A dělání linek nebylo v životě snadnější. Pouze při odličování nastává menší problém, když na víčkách stále vidím jemný obrys linky.

Na celé obočí jsme fix zkusila pouze jednou, ale vypadala jsem jako kdybych si ho nakreslila fixou. A to není look, kterému dávám přednost (jako dost slečen v dnešní době). Teď ho používám spíš na dokreslení pár chloupků, když je to třeba. Nejspíš jsem holka tužková.

4) MAKE UP FOR EVER ULTRA HD FOUNDATION





Značka MUFE v loňském roce přišla na trh s inovací jejich HD make-upu a to Ultra HD, který je vhodný na HD kamery a filmy. Ten starý jsem nezkoušela, takže ho nemůžu srovnat, ale tento má krémovitou konzistenci a je hydratační. Navíc je plně kryjící a dá se skvěle vrstvit. 

Mám ho v odstínu Y445 Amber (dříve 173), který je v naší Sephoře nejtmavší, ale jinak je k dostání 40 odstínů s různými podtóny, takže si vybere každý.

Lahvička je jednoduchá, oproti HD verzi se u té nové objevila v designu změna pouze v stříbrném kroužku kolem hrdla, která lahvičce dodává větší šmrnc.

5) TOO FACED BORN THIS WAY FOUNDATION





Born This Way make-up od Too Faced neobsahuje žádné oleje a měl by navodit vzhled "takhle jsem se narodila". Nejsem si úplně jistá, že by něco takového dělal, ale na pleti přece jen vypadá přirozeně a ne jako maska.

Opět mám nejtmavší odstín Sand, v Sephoře jich je k dostání myslím pouze pět. Na oficiálních stránkách TF si můžete vybrat z 18 odstínů (ach ty Čechy).

Podle mě bych potřebovala ještě tak o odstín, možná dva, tmavší, ale kombinuju ho s Ultra HD make-upem a je to docela super dvojka. Ultra HD jsem si kupovala, když jsem se vrátila z Itálie naprosto černá, takže teď je na mě trochu tmavší :D

Jaké produkty jste si za uplynulý měsíc oblíbili vy? :)


Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY



You May Also Like

31 komentářů

  1. Ten sprej od NYX vypadá super, asi se na něho půjdu mrknout, až budu mít cestu do Prahy :) Jinak já si nejvíc oblíbila matnou rtěnku Meet Matt(e) Hughes od theBalm v odstínu Committed, je naprosto dokonalá, nádherná barva, rozhodně doporučuju vyzkoušet :)!

    Karolína z Operace Anthropoid

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, děkuju za tip. Matný rtěnky jsem si teď hodně oblíbila a navíc od theBalm chci už delší dobu něco vyzkoušet. Tak mám aspoň záminku utrácet :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Nemůžu si ho vynachválit :) Za ty peníze rozhodně stojí!

      Vymazat
  3. Ani jeden produkt jsem nezkoušela, ale vypadají dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teď jsem začala používat fix na obočí a hodně mi to vyhovuje :) Jako linky jsem to teda ještě nezkoušela, protože mám radši černé.
    Michaela
    K&M Style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si hnědé linky a řasenku oblíbila minulé léto, jsou takové jemnější :) Určitě ten fix na linky zkus, dělají se s ním skvěle a taky je to tmavá hnědá, takže pokud nemáš někoho centimetr od obličeje, ani to nepozná :)

      Vymazat
  5. Skvelé fotografie, najlepší blog, ktorý som za posledný čas videla! :)

    |SYDNEY SLEEK|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ačkoliv o tom pochybuji, tak moc děkuju, takový komentář neuvěřitelně potěší! :)

      Vymazat
  6. Krásny článok! Najviac ma zaujl sprej na fixáciu od NYXu, už sa nemôžem dočkať, kedy sa pôjdem do ich obchodu pozrieť, keď budem v Prahe. A tiež ma zaujal make-up od TooFaced, vyzerá výborne. A inak, na Slovensku nemáme ani jedno, takže ste na tom v Čechách ešte dobre! :)

    Betty
    https://elisette.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Do NYXu určitě zajdi, mají tam fakt skvělý výběr :)

      Vymazat
  7. Všechno vypadá super! Ten poslední makeup bych chtěla zkusit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Super vecicky, kde si prosim kupila ten matte sprej?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V NYX stánku na Interbeauty, ale je v normálním sortimentu i v NYX butiku na Novém Smíchově. Brzy by i měli mít e-shop :)

      Vymazat
  9. Ani jeden produkt som zatiaľ neskúšala ale ten primer a sprej od NYX vyzerá úžasne!

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  10. Super článok! Ani jeden produkt som ešte nevyskúšala, ale som rada, že som si prečítala o tej Catrice fixe, lebo som na ňu pokukovala, ale asi to tiež nie je efekt obočia, ktorý by som chcela. A navyše linky, ktoré sa nedajú odlíčiť neznášam :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No s těmi linkami je to trošku těžší, aplikace skvělá, lepší linky si udělám snad jen s push-up liner od benefitu, ale odlíčit to? :D To už je horší.

      Vymazat
  11. Ani jeden som ešte neskúšala, ale pozriem sa po nich určite :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super produkty <3 Super článok ;)
    http://happythreee.blogspot.sk/2016/06/spring-outfit.html

    OdpovědětVymazat
  13. Ani jeden z produktov som neskúšala, ale tá fixka na obočie vyzerá skvelo :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkný článek i fotky :) žádný z těchto produktů jsem nezkoušela, ale zaujal mě ten fixační sprej :)

    OdpovědětVymazat
  15. O zmatňujúcom fixačnom spreji som úprimne doposiaľ nepočula, konečne nejaká poriadna novinka, ja zatiaľ používam púdre, ale takýto vynález by som určite chcela vyskúšať. Make-up fixujem fixátorom od Elfu, je veľmi dobrý, ale nemá zmatňujúci efekt.
    O zmatňujúcom fixačnom spreji som úprimne doposiaľ nepočula, konečne nejaká poriadna novinka, ja zatiaľ používam púdre, ale takýto vynález by som určite chcela vyskúšať. Make-up fixujem fixátorom od Elfu, je veľmi dobrý, ale nemá zmatňujúci efekt.
    O zmatňujúcom fixačnom spreji som úprimne doposiaľ nepočula, konečne nejaká poriadna novinka, ja zatiaľ používam púdre, ale takýto vynález by som určite chcela vyskúšať. Make-up fixujem fixátorom od Elfu, je veľmi dobrý, ale nemá zmatňujúci efekt.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  16. Born this way zháňam už veľmi veľmi dlho, lenže na poľskej sephore majú stále vypredaný môj najbledší odtieň :(
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto chápu tenhle problém, akorát u mě je to naopak - všechny odstíny jsou moc světlé :/

      Vymazat
  17. Na ten matující fixační sprej mám zálusk! ❤️

    Petra Bartáková

    OdpovědětVymazat