Instalife (February - May 2016)

by - pátek, června 10, 2016


Čtvrťák byl překvapivě chaotický rok, ale už je díky bohu vše konečně za mnou a tak vám přináším insta shrnutí uplynulých měsíců.

 

14. února můj maturitní ples / začátek testování Realash / božské jahodové frappuccino s kokosovým mlékem aneb Starbucks barista opět nepochopil, že jsem jen Janet



sbírka tetování se v březnu o něco rozšířila / jediná kloudná fotka z plesu, kterou jsem až donedávna měla


Růžička / drsná Jenny / "učení" na praktickou s mými úžasnými kamarádkami ♥

DIY flower crown / školní selfíčko / další školní selfíčko



 Karamelové frappuccino na Pražském hradě / já a Sába na Interbeauty / troška památek



Narozeninový selfíčko / poslední zvonění / snídaně před písemnými z angličtiny od Sáby ♥



Tanya Burr cookies aka best cookies ever / Karlův most / nádvoří u Pražského hradu



Další selfíčka / Snapchat selfíčko / Snapchat asi ví jak na mě

A jak vypadaly vaše uplynule měsíce? :)


You May Also Like

24 komentářů

  1. Super fotky, mně tyhle instagramový shrnutí s komentářem hrozně baví! :) Na maturiťáku ti to hrozně slušelo (mě čeká už letos v prosinci)! A tetování je nádherný!

    Karolína z Operace Anthropoid

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle typ článků mám moc ráda :) Měla jsi nádherné maturitní šaty a tetování vypadá skvěle :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Jejko veľmi pekné fotky!! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Lovely pictures, I really enjoy those Insta recaps :)

    Your blog is amazing :) Would be great if you'd check out mine as well!

    Caro x

    http://nilooorac.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky, já měla maturák taky v únoru, a přijde mi to jako včera.. :D :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásny instagram!!! Úžasné fotky :))
    WITH GREY WOLF

    OdpovědětVymazat
  7. Super fotky a máš krásné tetování! :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  8. Pekný článok. Takéto typy článkov mám rada.
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  9. So many beautiful pictures, you have a great account and also a gorgeous blog! Would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
  10. Awesome pictures !

    http://www.carolinapinglo.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Mala si na maturiťáku pekné šaty :)

    NITA

    OdpovědětVymazat